Skuteri i cijena goriva

ante66

Active member
Znan da nisan, al jbg.
Znam i ja , meni ATX ima neki problem sa strujom(svjetlima , slabi napon na zaruljama, dalo se to sredit) , i nisam ima di sa njim u Zg .Osta dole , mladji brat ga dohvatio i doveo u neprepoznatljivo stanje(pregrijao , rasturija plastike).Poslin brat kupija polovnu vespu od 200( prije 15 godina i danas radi ko sat).
 

Dalibor

Dado Tornado
kakav krasan bonnie + sa zvukom kakav bi trebao imati svaki motor :palacgore:

[ame="http://youtu.be/wGTF4iyI03o"]http://youtu.be/wGTF4iyI03o[/ame]
 

Dalibor

Dado Tornado
razmišljam o kupnji rabljenog skutera od 50 kubika, ako netko ima kakvu preporuku ili savjet :confused:

vidim da su, to bi valjda bili kineske ili korejske marke, dosta povoljnije od europskih i japanskih, jeste imali iskustva sa tim istočnim skuterima (ne mislim na onaj baotian kinski skuter) :confused:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Sa istoka (osim japana) jedino je Sym koliko toliko kvalitetan (ne svi modeli)... Ali ako se puno voziš ja bi ipak na talijana...kvalitetniji su, a ako se šta i desi znaš da ćeš sigurno i brzo nać dio i riješiti.

Od ovih ''entry-modela'' i preporučio Piaggio Diesis-a, inače u Španjolskoj sastavljen, ali ne igra ulogu. Jednostavna mehanika, kvalitetna mašina na zračno hlađenje... Uglavnom znam da se njih obično da dobiti za sitnu lovu... prodaje se i pod markom Derbi, al se modela nemogu sad sjetit da ga j.
Ima ih još zanimljivih tipa Zip, Stalker...

Sve ovisi o tvojim potrebama i mogućnostima
 

markan1000

Well-known member
ne znam odakle si, ali ja osobno ljeti kad sam na moru (u jednom manjem mjestu gdje svi imaju skutere) već skoro 5 godina vozim piaggio fly, 50 kubika, 4 takta, i prezadovoljan sam s njim, osim jedne stvari, šta je prespor, pogotovo s dvoje ljudi. zato sam te i pitao odakle si, jer to nije skuter za grad gdje ti ipak treba neka snaga.
ali zato, ako imaš A kategoriju, imaš i fly od 100 kubika, jedan moj prijatelj ga je uzeo i to je prava mjera snage, odličan motor, dovoljno velik da se i dvoje ljudi normalno voze, a ne prevelik. ne znam kako se kreću polovni, ali novi je nešto malo manje od 15000 tako da ni polovni ne bi trebao biti preskup.
inače, od talijana preporučam piaggio ili gilera, sasvim svejedno. zip i stalker su malo manji, a moj izbor bi do 50 ccm definitivno bio ili gilera runner ili piaggio nrg.
a inače dosta mojih prijatelja ima i tog famoznog malenog baotiana, i uglavnom su zadovoljni s njim, praktički i ns novom prije nego ga počneš voziti promijeniš mu remen, i onda vozaj. to se odnosi na onaj njihov najmanji model, za ostale ne znam...
 

balki

Active member
Takodjer moja preporuka za NRG i Runnera. Bez blokade idu taman kolko treba a i dvoje i brijeg idu bez problema. Ja imam Gileru ICE sa midrace setupom od 2002 i samo toci i vozi- oko 11k km i ide 95 po GPS. Ulje samo full sintetika! (Sipam TTS). Potrosnja 4,5 litre.
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
osim jedne stvari, šta je prespor, pogotovo s dvoje ljudi.
Je. Malo je to snage. Imam dva Pugova 50ccm skutera. I oseti se taj problem, a 105kg imam. Još žena kad se iza sedne + 60kg...
Dok je crveno već moram dodavati gas da se uopće stignem maknuti na zeleno. :D :D :D
 

Dalibor

Dado Tornado
nisam baš za opciju 4T na 50 kubika... mislio sam potražiti 2T s vodenim hlađenjem...

gledao sam italjet ali imaju neobične dimenzije guma i navodno da bi za sve dijelove, osim za sam motor, morao do italije :confused:, tako da niš od italjeta...

za sada planiram pratiti derbi GP1 replica (skuter, ne polumotor :)), piaggio NRG, malaguti F12 i F15, kymco super 9, sve modele keeway...


a 105kg imam. Još žena kad se iza sedne + 60kg...
i skuter od 50 kubika izdrži takvu vožnju? ono što sam vidio obično 50-tke imaju nosivost 130-140 kg
 

markan1000

Well-known member
naravno da izdrži, koliko smo se kao klinci znali puta po troje na skuteru voziti :grin:

a sad je li pametno, to je već druga stvar :whistling:
 

Vedran

New member
Ja imam Peugeota Trekkera i vec 2 tjedna se nisam ni priblizil autu, super prakticno i zabavno...
Jedino kaj sa skuterom bas ne mogu nekam dalje pa zato ovaj tjedan dolazi KTM Duke 390, mali motor, jako dobre ciklistike. Nimalo ne ne zanima divljat, samo lagana voznjica. Bojim se da me ds3 nebu vidio dugo :)
Ak te zanima Trekker, dodji do mene videt, odlican skuter sa puno novih stvari, potpuno ispravan i regan godinu dana skoro- dogovorili bumo se za lovu sigurno :)
 

Krky

Lakerski profesionalac
Imal sam Kinesku Lunu četverotaktnu kaj mi je trošila 3.5l moral sam ju za 3tkn prodati kad sam kupoval c3 prije dve godine jer mi je falelo kaj sam kupil 2004g a ne 2003g
a sad mi c3 ne troši puno više od onog kineskog smeča koje mi je privredilo hemeroide kak palec debele..:disgusted:
 

La Marche

Iskreni optimist
Vedrane...
Prodal si trkaći auto i onda kupil baš KTM 390 da bi se OPUŠTENO vozil????
ne vjerujem ti, ali glavno da gospođa vjeruje.
I moja gospođa trpi gluparije (ali sad već nakon dvadeset godina pomalo sluti da se ne vozim na motoru isto kao u autu...), no ne investiram još u KTM 390, odgađam iz sezone u sezonu... ali ja bih radije ovaj novi RC model.
(pravo da ti velim - malo me i strah njegovih 40 KS na 140 kg i mog adrenalina, a nisam niti siguran nije li previše nervozan na vlažnoj i hladnoj cesti, jer se vozim cijele godine, pa još sve to važem; daj mi molim te javi svoje dojmove oko toga za koji mjesec)

Kud ste svi navalili na te skutere, dobro vam Deda kaže...
A ja velim - ljudi - nemojte kupovati skutere... obično prevozno sredstvo, položaj na sjedalu takav da uopće niti osjetiš ni kontroliraš vožnju; ako hoćete malo (o)živjeti nabavite si lagani okretni motor, nek ima 125 ccm, dosta je i za najveći grad, a ide i do 50 km u krug po običnim cestama i te kako dobro. Dobro, na autocesti je klinički mrtav, ali ...beš ti vožnju po ravnom.
Uz dva uvjeta: Skratite mu malo prenos, kupite stvarno dobre gume i da vidiš zabave. Radi takve kombinacije sa 125-icom stalno i odgađam KTM-a, jer je i ovako super, a skoro je besplatno.
Kakav Need for Speed! Okretni motor, mjesec dana da se na njega navikneš i svaka vožnja autom počinje ličiti na uspavanku. Dođeš na pos'o sa pulsom 140, to je život!
Pa zato u autu ekologija, a na 125-ici sa tri litre/100 jurnjava.
Ne, ne bum se ubil. Ak' nisam u ovih 35 godina, ne bum ni sada. Sad znam kad treba zabremzati, prije 35 godina nisam znao. Pa sam opet preživio uz sve previde i gluposti koje sam radio.
Brzo misli, uočavaj, maksimalno koncentrirano prati promet i nema brige.
A sa skuterom kad sjediš k'o na kuhinjskom stolcu... nema mi tu sreće.
Da, imal sam skuter pet godina. Nikad više. I nisam opal s njega, Deda. Dobro, jednom, ali skroz bez veze.
A prejake motore isto nemojte kupovati. na njima nema veselje bez brzine, a kazne su prevelike.
 

balki

Active member
Skuter i motor su dva odvojena svjeta. Na skuter sjednem obucen za poso ili bilokak, a na motor dok se opremis ... jer bez opreme nejde.
 

deda

New member
Skuter su i zmislili digići da se mogu v kravatlinu na posel voziti i komade u lepršavim haljinama,dakle to ni nije vozilo.
 

Dalibor

Dado Tornado
da li vespa od 50 ccm može bez blokade potegnuti do 80 kmh :confused:

to je ova linija od prije deset godina i novija, ima li motor ko piaggio NRG :confused:

 
Na vrh