CITROËN I Puretech motori

deda

New member
Gledajući godinama unazad,priče o smanjenoj potrošnji i smanjivanju zagađenja,već odavno auti nebi trebali trošit niš i uopće im nebi ni trabao auspuh.
 

Marko

Well-known member
Da, sve je istina - da "razvijaju" nove motore i ulažu. I istina je da su motori mogli dandanas biti kudikamo napredniji, jači tralalala (sjetimo se one usporedbe auto i informatičke industrije) - gdje bi auto industrija bila da se razvijala tom brzinom kao IT od 50-ih do danas. :D

Dok se "stara" tehnologija/dizajn/koncept motora još dobro prodaje nema smisla istrčavati s novom kolekcijom i ulagati u revolucionarna rješenja (krajem 70-ih i početkom 80-ih su već nastali plasma i LCD televizori ali su glavonje rekle NE za izlazak na tržište - tek ovih godina imaju zamah na tržištu). Siguran sam da svaki veliki igrač auto konzorcij ima neki as u rukavu po pitanju tehnologije motora, negdje u mračnom kutku pod debelim lancem i lokotom... ;)
 

Dalibor

Dado Tornado
Gledajući godinama unazad,priče o smanjenoj potrošnji i smanjivanju zagađenja,već odavno auti nebi trebali trošit niš i uopće im nebi ni trabao auspuh.
podsjetio si me na teslinu dogodovštinu u americi...
radio je na bežičnom prijenosu el. energije, a njegov spozor JP morgan u isto vrijeme elektrificira ameriku navlačeći bakrene vodove uzduž i popreko...
i kaj se događa...
nikši razbijaju labos i više ne može doći do novog sponzora...
poanta...
kako bi današnjica izgledala da je vremenski pravac (vremenski policajac, jean cloude van damme) tada otišao u teslinom smjeru, a ne u morganovom bakrenom ili rokfelerovom petrokemijskom smjeru :confused:

danas bi išli u šetnje na mjesec...

"Ovisno o modelu i ugrađenim gumama, potrošnja u mješovitoj vožnji nove obitelji motora kreće se od 4,3 l/100 km do 4,6 l/100 km..." :D
 

deda

New member
Kakva je razlika između auta od prije 40 godina i današnjeg,iste klase,kaj se tiče potrošnje nikakva.Evo vam primjer Citroen GS ili GSA 1,3 65 ks,troši potpuno isto ko i najnoviji C4 koji je njegov nasljednik.Kada je ova stara krntija tehnički potpuno ispravna,dečki na tehničkom su padali u nesvjest ,nevjerujući kakav eko test ima,čak bolji od potpuno novog auta.Jedina je razlika kaj je ova starina 400kg lakša od svojeg čukun unuka.Kada bi sa današnjom tehnologijom napravili takav auto i bez drangulija koje imaju ovi novi,bez teških stakala,bez sto motorčeka i jakih altenatora,bez klime i teškog kompresora i brdo žica,tapecirunga, zračnih jastuka,ogromnih i teških kotača,spetljanog ovjesa i ogromnih jakih kočnica i ostalih nepotrebnih gluposti,kolko bi onda trošio?Perfomanse današnjeg C4 u odnosu na njega i nisu baš nešto,a postavlja se pitanje koje je najbitnije;kaj će ti?Gdje ćeš se brže vozit i brže ubrzavat,u koloni ili na zagušenom autoputu kada ideš na more ili nekam na put?Zar se onda zaključak svega ne nameće sam po sebi?
 

BlueOne

Member
Da, sve je istina - da "razvijaju" nove motore i ulažu. I istina je da su motori mogli dandanas biti kudikamo napredniji, jači tralalala (sjetimo se one usporedbe auto i informatičke industrije) - gdje bi auto industrija bila da se razvijala tom brzinom kao IT od 50-ih do danas. :D

Dok se "stara" tehnologija/dizajn/koncept motora još dobro prodaje nema smisla istrčavati s novom kolekcijom i ulagati u revolucionarna rješenja (krajem 70-ih i početkom 80-ih su već nastali plasma i LCD televizori ali su glavonje rekle NE za izlazak na tržište - tek ovih godina imaju zamah na tržištu). Siguran sam da svaki veliki igrač auto konzorcij ima neki as u rukavu po pitanju tehnologije motora, negdje u mračnom kutku pod debelim lancem i lokotom... ;)
:palac-gore:

Živa istina. Žalosno ali istinito ....
 

deda

New member
Žalosno ili ne,ali to je surova strana kapitalizma,ne radi se ono što je potrebno i na dobrobit svih,nego samo da se zrgče lova i moćni pojedinci ne prezaju pred ničim,pa čak ni pred prijetnjom opće kataklizme.
 
Na vrh