Brojač okretaja motora

Pozdrav, na xantio 1.8i 16v iz 98.g, mi je prilikom mijenjanja akumulatora pala kazaljka brojača okretaja motora, pa me zanima zna li itko kako to vratiti u normalu. Mogu poslati sliku da bude jasnije. Hvala
 

Zmix

New member
Silvio, pozdrav i dobro došao na forum! :)
Bilo bi lepo od tebe da nam prvo predstaviš sebe i svoj auto i da staviš koju sličicu u svoju garažu. :)
Lako ćemo sa problemima... ;)
 

sLi

Dr. Xsara
treba nac osigurac, i izvadit ga pa ga taknut samo u leziste, ako se vrati gurni ga do kraja ako ne, ponovi postupak...

u knjizici sa uputama ces nac pozicije od osiguraca....ili kreni redom jedan po jedan dok ne skuzis koji je...
 

sLi

Dr. Xsara
znaci kad izvuces jedan od osiguraca ispod volana...onda ga stavis u leziste, ali ga ne gurnes, najbolje bi bilo da das kontakt, i ides jedan po jedan iskopcavat, kad skuzis da ti je kazaljka od goriva pala na 0, znaci da si nasao osigurac od table...

e sad, caka je u tome da ga prislonis na isto mjesto, ali ne gurnes do kraja, ako se kazaljke vrate u pocetni polozaj, gurnes ga do kraja, a ako ne, onda ponovis postupak...neznam kako da drugacije objasnim
 
Ok, skužija san. Sutra ću pokušati riješiti problem. Zahvaljivan

Napravija sam sve kako si reka, ali samo mi se kazaljka od kilometar sata i goriva micala, a ova od okretaja niti milimetar se nije pomakla
 

ruki

New member
Ok, skužija san. Sutra ću pokušati riješiti problem. Zahvaljivan

Napravija sam sve kako si reka, ali samo mi se kazaljka od kilometar sata i goriva micala, a ova od okretaja niti milimetar se nije pomakla
Ja sam imao isti problem. Riješio sam ga tako da sam izvadio sat, rastavio ga i kazaljku mehanički vratio u početni položaj. Nije bilo nikakvog zapinjanja ili siljenja. Vijerojatno je problem u samim magnetima u pokazivaču okretaja. Za taj posao mi je trebalo dva sata i nije bilo komplicirano.
 

jurapz

New member
Ja sam čuo da se može diči na 4-5000 okretaja i udariti po tabli i ono se vrati:grin: nisam to uživo vidio:whistling:
 

ruki

New member
Kazaljka broja okretaja može otići do kraja u slučaju povišenog napona na ulazu instrumenta (recimo kod paljenja s kablovima, lošeg spoja na regleru ili sl.). Sama kazaljka tj. instrument nema oprugu pa ga nema što vratiti u početni položaj, a sila teža ju drži u najnižem položaju.
 

allman

New member
Ja sam imao isti problem. Riješio sam ga tako da sam izvadio sat, rastavio ga i kazaljku mehanički vratio u početni položaj. Nije bilo nikakvog zapinjanja ili siljenja. Vijerojatno je problem u samim magnetima u pokazivaču okretaja. Za taj posao mi je trebalo dva sata i nije bilo komplicirano.
Možeš mi malo opisati postupak vađenja sata i"mehaničkog" vraćanja kazaljke?Imam i ja ovaj problem s brojačem okretaja ....pokušao sam i "metodu sa osiguračem" ali ništa :(
 
Posljednje uređivanje:

ruki

New member
Malo je komplicirano za objasniti. Prvo skineš plastiku iza samog volana zatim plastiku ispod samg sata i zatim sat. Tad tvoriš sat tako da dviješ sve šarafiće sa zadnje strane i pažlivo ga otvriš i jednostavno vratiš kazaljku u početni položaj. Znam da ti nije puno pomoglo, ali treba biti pažliv i uporan ne siliti da nešt ne otkineš i nebi smijelo biti prblema. Ovo se odnosi na Xantiju 2. Xantija 1 ima opruge na instrumentima!
 

zoran37

New member
Kazaljka broja okretaja može otići do kraja u slučaju povišenog napona na ulazu instrumenta (recimo kod paljenja s kablovima, lošeg spoja na regleru ili sl.). Sama kazaljka tj. instrument nema oprugu pa ga nema što vratiti u početni položaj, a sila teža ju drži u najnižem položaju.
E ak je to onda to nije niki problem, to se rješi za dvije minute bez raskapanja i vađenja sata. Probuši se rupica na zaštitnoj plastici u gornjem ili doljnjem desnom ćošku 1-1.5 mm i tankom čeličnom žičicom se vrati cajger ili kazaljka.
Rupica se neće skoro ni vidjet s tim da moštu zaljepit neku malu naljepnicu ili od nečeg naći neki mali gumeni čepić.

covjek je umro dosad :D
Važna je volja, kasni mjesec i pol al eto napisao je.:grin:
 
Na vrh