• Obavezno pročitati - Pravila oglasnika 


    - Oglas se otvara kao zasebna tema.

    - Naslov teme zbog preglednosti i jasnoće mora biti deskriptivan, npr. u obliku P: Citroen C4, 1.6 HDi, 2005. ili K: kompresor klime za Xantiju 1.9 ili P: elektromotor podizača stakala za Saxo. Naslov ne smije izgledati P: dijelove ili samo Prodajem.
    Oglasi bez pravilnog naslova uklonit će se bez upozorenja.

    - Oglas mora obavezno sadržavati informacije o automobilu (godinu, kilometražu, vrstu motora te ostale bitne značajke) i obavezno fotografiju oglašavanog vozila. Oglasi bez fotografije obrisat će se bez upozorenja.

    - Stavljanje linkova (poveznica) na druge stranice (npr. internetske oglasnike) u sadržaj oglasa nije dopušteno. Oglasi koji sadrže linkove na druge stranice uklonit će se bez upozorenja. Od ove odredbe izuzima se jedino revijalna tema naziva "Citroeni u oglasima".

    - Prodavač, odnosno Kupac mora naglasiti kakav način komunikacije želi, bilo da je riječ o e-mailu, telefonu ili putem PP-a (Privatnih Poruka). Vodite računa o izboru komunikacije. Npr. ako mislite da nećete moći pristupiti forumu, odnosno internetu tjedan ili više dana nemojte navesti PP, odnosno e-mail kao željeno sredstvo komunikacije.

    - Nakon ispunjenja ponude ili potražnje dužni ste o tome izvijestiti u sklopu teme ostale članove kako se oglas više ne bi povlačio, a uredništvo foruma moglo zatvoriti oglas.

    - Oglašavanje u kategoriji foruma Citroën oglasnik rezervirano je isključivo za članove foruma, odnosno fizičke osobe. - Zabranjeno je direktno reklamiranje tvrtki ili bilo koji drugi oblik marketinga bez prethodne dozvole vodstva foruma.

    - Oglašavanje ponude i potražnje Citroën® vozila, rezervnih i drugih dijelova, objavljujte isključivo unutar kategorije Citroën oglasnik u pripadajuće forume, a ovisno o tome radi li se o ponudi ili potražnji vozila, odnosno rezervnih dijelova.

    - Sadržaj svih oglasa isključiva je odgovornost osobe od koje je takav sadržaj potekao. Vlasnici i uredništvo foruma ne daju nikakva jamstva glede točnosti, potpunosti ili autentičnosti sadržaja oglasa niti snose bilo kakvu odgovornost zbog sadržaja oglasa.

P: Mašinu 1.4

jura

New member
Gt je 1.4. sport je 1.3. Postajao je i 1.4 sa 75 ks i moram priznati da je auto išao kao kuga. Nadalje, 1.1, pa 1.0 i to je to od benz motora. Dizel je bio 1.4. kasnije 1.5. Sorry na ot, htio sam samo naglasiti da je ovaj motor koji se prodaje u biti bio vrh ponude u AXu kaj se tiće serijske ugradnje. Neka me netko ispravi ako griješim.
 

štefaxsi

xessiff
Gt je 1.4. sport je 1.3. Postajao je i 1.4 sa 75 ks i moram priznati da je auto išao kao kuga. Nadalje, 1.1, pa 1.0 i to je to od benz motora. Dizel je bio 1.4. kasnije 1.5. Sorry na ot, htio sam samo naglasiti da je ovaj motor koji se prodaje u biti bio vrh ponude u AXu kaj se tiće serijske ugradnje. Neka me netko ispravi ako griješim.
1.4 GT je 86 ks na frge a 1.3 Sport je 100 ks injection, ali je imao 14/60 ili 13/59 diferencijal, Bosch elektronika isto kao i Peugeot 106 xsi 1.4.
 

Vedran

New member
1.4 GT je 86 ks na frge a 1.3 Sport je 100 ks injection, ali je imao 14/60 ili 13/59 diferencijal, Bosch elektronika isto kao i Peugeot 106 xsi 1.4.
Jok,

GT- 1.4 na dupli fergazer 85 ks
1.4 i, monopoint, 75 ks
Sport- 1281 ccm, dva dupla, 95-101 ks
GTi- 1.4, 8 ventila, multipoint, 90-100 ks ovisno o tržištu

GTi je imal 16/65 diff, nije baš bio bogznakaj kratki, ali je unatoč tome moj auto mogel napunit 5. do kraja...

Bitna razlika also je da su GT motori aluminijski blok, a GTi gusnati
 

štefaxsi

xessiff
Jok,

GT- 1.4 na dupli fergazer 85 ks
1.4 i, monopoint, 75 ks
Sport- 1281 ccm, dva dupla, 95-101 ks
GTi- 1.4, 8 ventila, multipoint, 90-100 ks ovisno o tržištu

GTi je imal 16/65 diff, nije baš bio bogznakaj kratki, ali je unatoč tome moj auto mogel napunit 5. do kraja...

Bitna razlika also je da su GT motori aluminijski blok, a GTi gusnati
o doktore, samo se tebe čekalo, hehehe
pa kaj nije sport imao 14/60 ili 13/59 diff a za GTi-a mi je ovo malo teško povjerovat da je imao 16/65 diff, pa WTF??
 

Vedran

New member
o doktore, samo se tebe čekalo, hehehe
pa kaj nije sport imao 14/60 ili 13/59 diff a za GTi-a mi je ovo malo teško povjerovat da je imao 16/65 diff, pa WTF??

Ili 16/63 zaboravul sam, ali svejedno dugački...
Pa kaj, ni mu trebalo kraće, prva je bila do nekih 5 banki, 2 točno 100 i tak dalje, s time da je auto išel oko 200...
Podaci su za serijske 13 palačne kotače, nikad nisam htel metati ništa veće na njega
 

štefaxsi

xessiff
Ili 16/63 zaboravul sam, ali svejedno dugački...
Pa kaj, ni mu trebalo kraće, prva je bila do nekih 5 banki, 2 točno 100 i tak dalje, s time da je auto išel oko 200...
Podaci su za serijske 13 palačne kotače, nikad nisam htel metati ništa veće na njega
hvala na točnim podacima, nebumo čovjeku više oglasnik onda uništavali pisanjem.neke stvari su mi sad jasnije.
 

zuti-gt

New member
Citroen AX 4×4 : 13/64
Peugeot 106 Rallye: 13/59
Citroen Ax Sport: 14/60
Peugeot 106 XSI / Citroen Ax GT: 16/65
Citroen AX GTI Citroen Saxo Vts 16v / Peugeot 106 S16: 16/63
Peugeot 106 XS 89Ps: 17/61
 

gox

New member
Može nešto opširnije malo? Koliko ima km? U kakvom je stanju motor? Koliko novaca? Što sve ide uz njega, da li sve potrebno za swap itd? :)
 

štefaxsi

xessiff
Citroen AX 4×4 : 13/64
Peugeot 106 Rallye: 13/59
Citroen Ax Sport: 14/60
Peugeot 106 XSI / Citroen Ax GT: 16/65
Citroen AX GTI Citroen Saxo Vts 16v / Peugeot 106 S16: 16/63
Peugeot 106 XS 89Ps: 17/61
Peugeot 106 XSI 1.6 16/65
Peugeot 106 XSI 1.4 14/60
 

Vedran

New member
Citroen AX 4×4 : 13/64
Peugeot 106 Rallye: 13/59
Citroen Ax Sport: 14/60
Peugeot 106 XSI / Citroen Ax GT: 16/65
Citroen AX GTI Citroen Saxo Vts 16v / Peugeot 106 S16: 16/63
Peugeot 106 XS 89Ps: 17/61

Samo mala ispravka saxo 16v i 106 gti(s16) nemaju isti omjer, jedan je 16/63 drugi 16/65, ali ne znam točno koji ima kaj, zaboravil sam. U praksi to i nije baš važno jer su oba mjenjača dosta duga i puno se dobije već sa 14/60 ugradnjom...
Sorry na spamiću :)
 

diriduka

New member
Evo još jedan ponosni vlasnik gti-a da se pohvali da su Vam podaci maje više točni i da, taj auto je prava mala ubica na cesti i dokazano je da ide 210 ali mu od 180 do 210 treba vremena a do 180 ljepi za sic!:cool:
 
Na vrh