• Obavezno pročitati - Pravila oglasnika 


    - Oglas se otvara kao zasebna tema.

    - Naslov teme zbog preglednosti i jasnoće mora biti deskriptivan, npr. u obliku P: Citroen C4, 1.6 HDi, 2005. ili K: kompresor klime za Xantiju 1.9 ili P: elektromotor podizača stakala za Saxo. Naslov ne smije izgledati P: dijelove ili samo Prodajem.
    Oglasi bez pravilnog naslova uklonit će se bez upozorenja.

    - Oglas mora obavezno sadržavati informacije o automobilu (godinu, kilometražu, vrstu motora te ostale bitne značajke) i obavezno fotografiju oglašavanog vozila. Oglasi bez fotografije obrisat će se bez upozorenja.

    - Stavljanje linkova (poveznica) na druge stranice (npr. internetske oglasnike) u sadržaj oglasa nije dopušteno. Oglasi koji sadrže linkove na druge stranice uklonit će se bez upozorenja. Od ove odredbe izuzima se jedino revijalna tema naziva "Citroeni u oglasima".

    - Prodavač, odnosno Kupac mora naglasiti kakav način komunikacije želi, bilo da je riječ o e-mailu, telefonu ili putem PP-a (Privatnih Poruka). Vodite računa o izboru komunikacije. Npr. ako mislite da nećete moći pristupiti forumu, odnosno internetu tjedan ili više dana nemojte navesti PP, odnosno e-mail kao željeno sredstvo komunikacije.

    - Nakon ispunjenja ponude ili potražnje dužni ste o tome izvijestiti u sklopu teme ostale članove kako se oglas više ne bi povlačio, a uredništvo foruma moglo zatvoriti oglas.

    - Oglašavanje u kategoriji foruma Citroën oglasnik rezervirano je isključivo za članove foruma, odnosno fizičke osobe. - Zabranjeno je direktno reklamiranje tvrtki ili bilo koji drugi oblik marketinga bez prethodne dozvole vodstva foruma.

    - Oglašavanje ponude i potražnje Citroën® vozila, rezervnih i drugih dijelova, objavljujte isključivo unutar kategorije Citroën oglasnik u pripadajuće forume, a ovisno o tome radi li se o ponudi ili potražnji vozila, odnosno rezervnih dijelova.

    - Sadržaj svih oglasa isključiva je odgovornost osobe od koje je takav sadržaj potekao. Vlasnici i uredništvo foruma ne daju nikakva jamstva glede točnosti, potpunosti ili autentičnosti sadržaja oglasa niti snose bilo kakvu odgovornost zbog sadržaja oglasa.

P: Mašinu 1.4

igor

New member
Jok,

GT- 1.4 na dupli fergazer 85 ks
1.4 i, monopoint, 75 ks
Sport- 1281 ccm, dva dupla, 95-101 ks
GTi- 1.4, 8 ventila, multipoint, 90-100 ks ovisno o tržištu

GTi je imal 16/65 diff, nije baš bio bogznakaj kratki, ali je unatoč tome moj auto mogel napunit 5. do kraja...

Bitna razlika also je da su GT motori aluminijski blok, a GTi gusnati
Manje više točno :palac-gore:
Ali GT motori nemaju aluminijski blok to se varaš ! Imam doma dva motora 1.4 od GT-a jedan je na dupli solex a drugi monopoint s jednom centralnom diznom i nijedan blok nije aluminijski glava da ali blok ne. Ax 1.4 diesel i 1.4 TRD imali su aluminijski blok :rolleyes:
 

zuti-gt

New member
Manje više točno :palac-gore:
Ali GT motori nemaju aluminijski blok to se varaš ! Imam doma dva motora 1.4 od GT-a jedan je na dupli solex a drugi monopoint s jednom centralnom diznom i nijedan blok nije aluminijski glava da ali blok ne. Ax 1.4 diesel i 1.4 TRD imali su aluminijski blok :rolleyes:
kako nije alumiski blok i unutra su pikse nije fiksni blok a gti ima fiksni blok
 

Vedran

New member
Igore dosta fulavas za ljubitelja aiksa..... Prvo diskovi sad ovo, poceli smo sumjnat :angel:

Zeka-peka...imal sam 5 (pet) raznoraznih ukljucujuci i Gti i radio 1.6 tak da se secam dosta toga, a ni saxo nije puno drukciji
 
Na vrh