C3 slabo grije

lekma

New member
Evo kako su došli hladniji dani skužio sam da moj C3 jako slabo grije.
Trebam proći 10-15km da se poćne zagrijavati kabina.
Klima je utomatska i šta god na njoj podesio, ne grije dobro.
U čemu bi mogao biti problem?
 

Hrvoje Marin

Active member
Taj može grijati samo previše. 1.4i motor se ugrije za 1-2 minute, a ako tvoj ne grije onda ti ne radi pokretač klapni, jer kod automatske klime grijač je topli cijelu godinu. Pipaj pažljivo desno od papučice gasa.
 

lekma

New member
Taj može grijati samo previše. 1.4i motor se ugrije za 1-2 minute, a ako tvoj ne grije onda ti ne radi pokretač klapni, jer kod automatske klime grijač je topli cijelu godinu. Pipaj pažljivo desno od papučice gasa.
Hvala na odgovoru.
Motor se zagrije ali ne puše topli zrak u kabinu, tj. počne puhati ali nakon dosta dugo vremena.
To bi imalo veze s time?
 

Konrad

New member
Ako kasnije pocne toplo puhat nevjerujem da je do klapne. Kad radi auto dali se odmah pocinju grijat crijeva izmedu motora i hladnjaka?
 

lekma

New member
Ako kasnije pocne toplo puhat nevjerujem da je do klapne. Kad radi auto dali se odmah pocinju grijat crijeva izmedu motora i hladnjaka?
Kasnije počne puhati toplo.
A za topla crijeva, to bi morao probati.
 

deda

New member
Vidi jel su ispočetka kada motor poćne radit, samo topla crijeva koja idu na kiler kabine i dovodno crijevo koje ide sa glave na termostat,ako su i iza njega topla,onda je termostat zaglavljen,pa stalono drži protok otvoren i time se ustvari gubi njegova namjena,pa zagrijana vode stalno cilkulira preko glavnog hladnjaka,a onda treba dugo čekati dok se to sve zagrije i da bi ti uopće došla dovoljno topla voda u grijač kabine.
 

deda

New member
Ne,tek kada se zagrije tekućina oko glave i cilindara,termostat drži zatvoren protok,tako da se motor što prije zagrije,zato vrijeme cirkulira samo do hladnjaka u kabini,tako da imaš odma grijanje.Tek kada motor postigne radnu temperaturu,odnosno voda,onda termostat otvara protok do glavnog kilera za hlađenje.Ako je taj termostat riknul pa je stalno otvoren,onda se voda odma hladi kroz glavni kiler i trebaš čekat sto godina da poćne grijat u kabini.To provjeriš tako da vidiš jer je glavno gornje crijevo koje ide do kilera jednako toplo kao i ono ispred termostata od glave,ili ona koja idu u kabinu,ako su jednako topla ispočetka dok još motor nije do kraja zagrijan,onda ti je greška u termostatu.
 

rale25

New member
C3 1.4i 2008g isto slabo grije. Što se brže vozim on slabije grije. Jučer se vozim 100km, grijanje do daske ventiltor na 2 brzini tek nakon 50 km mi je vruće u autu, smanjivam ventiltor na jedan i ostatak od 50 km mi je ugodno toplo. Kad stojim ili sam u gradskoj vožnji puše toplo čim se malo brže vozim puše mlako!
 

Dalibor

Dado Tornado
da li padaju crtice pokazivaca temperature sa bržom voznjom? i da li crtice ikada dođu na sredinu?

ako su odgovori da, pa ne, onda te zafrkava termostat jer ne zatvori do kraja. bolje i to nego da ostaje zatvoren pa da auto zakuha.

zna netko da li prilikom zamjene termostatskog ventila na c3 1,4 treba spajati se sa kompjuterom i inicijalizirati novi ventil?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Redizajn nema pozakazivač temperature... i ja nisam inicijalizirao novi, sve je radilo bez problema.
 

Dalibor

Dado Tornado
mislio sam da se kod c3 nakon redizajna sa tipkom prebacuje između pokazivača goriva i pokazivača temperature... možda kod exlusive opreme?!
 
Na vrh