Kupovina C6

ExOduS442xb

Racing
Ivan je u pravu, nebi škodilo više informacija + više slika. Kažu da postoje 2 verzije C6 (službeno ne), i mislim da ovaj spada u zadnju, najbolju. Problem sa C6 je što pojedinih dijelova više nema, tako da je moguće da ćeš određene dijelove morati dodatno tražiti i moguce više platiti. Što se tiče mehanike, ako je auto pravilno održavan, nebi trebalo biti problema. Rijedak je auto, i to mu je prednost ali i mana, malo tko traži C6, moraš specifično baš njega tražiti. Mislim da je motor (naravno ako je pravilno održavan) odličan (kuc, kuc) i C6 nebi trebao imati ništa ispod V6. Motor je nastao na bazi 2.7 i moje osobno mišljenje (na bazi brojnih youtube kanala s kojima ćeš se sigurno upoznati ako ga uzmeš) je da veliki dio problema uzrokovan isključivo lošim održavanjem. Ima nekoliko stvari koje smo mjenjali na 2.7 i koje ja planiram mjenjati i u startu ti mogu reći koji su potencijalni problemi i slabosti. Planiramo sami raditi veliki servis nagodinu 4-5mj, dio alata smo već nabavili kao i lančanu dizalicu jer jedan od nosača mora van. Da ne duljim, mislim da se radi o dobrom motoru i da mu ta kilometraža ne predstavlja nikakav problem ako je redovito servisiran, nije auto za divljanje. Nadam se da ćeš ga pogledati, fali nam dobar C6 na forumu!
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
“Zvao sam čovika!”
I tek sad sam u problemu!

Auto je u redu i točno onakav kakvog sam želio (V6 motor, AMVAR, RT5, AFIL, Lounge, JBL)…
‘Bemti pasa!

Što je još gore: našlo bi se i 💰 za kupnju auta koji mi realno ne treba ( i koji je potencijalna "vreća bez dna"), ali me ne pušta na miru već neko vrijeme!!
Još jedna loša stvar je što me se ukućani neće odreći i neće me izbaciti na cestu ako ga kupim!

Tako da stvarno trebam glas razuma i neki dobar razlog da to (uskoro) ne učinim…
konaroast konaroast?

Please help to get me back to common sense!
😎
 
Posljednje uređivanje:

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Bio danas pogledati jednog V6 2,7 HDi, 2008 Exclusive + Lounge u Puli.
To godište i 2,7 nije ono što tražim, ali mi je za nekih 5-6 sati vožnje bliži od onoga gore 3.0 iz 2010. (u Šibeniku)...

PRO:
1) Udobnost je brutalna i mjesta u kabini ima (svugdje) kao u priči! Otraga je još udobnije nego naprijed, ali tek kad se malo izvuku Lounge sjedala. U osnovnom položaju je samo uobičajeno udoban. Na normalnom položaju ovjesa je čak malo i premekan (ljulja se kao brod), na sportskom ovjesu je taman; manje se ljulja, ali i dalje je jako udoban - guta neravnine i pukotine na cesti skoro kao da ih nema. Preko širokog ležećeg policajca prijeđem s 40-50 km/h dok bih s DS5 tamo išao 20-30.
2) motor je tih i vrlo responzivan. Lijepo i bez zadrške povuče čim se stisne gas (kako onda tek ide V6 3,0 HDi?),
3) automatski mjenjač djeluje uglađenije nego moj EAT6: uopće se ne osjeti prijelaz između brzina (kod mene se ipak malo osjeti),
4) zvučna izolacija je odlična (isprobao do 150 km/h). Buka motora i strujanje zraka je definitivno manje nego u DS5,
5) ima tvornički ugrađeno ambijentalno osvjetljenje u prednjim vratima (to mi je ugodno iznenađenje),
6) HUD, prozori, sva sjedala, PDC, JBL, AFIL, ručna kočnica (automatska) ventilacija i druga elektronika - sve radi!
7) pumpa hidraulike se normalno (ne)čuje, niti turbine "zvižde",
8) prisutni računi ovl. servisa (CIB-Commerce, Buzet i ArkMihelić, Rijeka),
9) skoro nove GoodYear cjelogodišnje gume,
10) crna boja mi više paše od sive (u Šibeniku) i nema ogrebotina po branicima ili vratima. Lak je svugdje dobar.
11) rekao bih da se nije štedjelo na ovom vozilu (novi motor, novi L far zbog ogrebotine na originalnom i sl.).

CONTRA:
1) motor je na stranama i od ispod masan. Gore na injektorima nije, ali neke brtve mu def. puštaju. Donja zaštitna plastika je kompletno masna što mi je čudno obzirom da je 2016. na 244000 km (sad ima 294 tkm) stavljen novi 2,7 motor u ovl. servisu za 70.000 kn = 9.300€ (prisutan račun),
2) i dvije gornje kugle (hydro sfere) u prostoru motora su zamašćene. Nije kao da se vidi neki trag curenja ulja, ali su prekrivene slojem ulja i prašine,
3) nebo (tapecirung krova) mu je popustilo - drži se iglama. Pomalo popušta i tapecirung na desinim vratima (iznad lakta), a i plastika oko HUD leće je popucala. Izgleda da se dosta sunčao...
4) prednji pojasevi su umorni - jedva se vraćaju unutra (vjerujem da bi silikon sprej tu pomogao),
5) zadnja hauba (470L gepeka) je teška kao da su ona dva amortizera skroz popustila, ali spojler se uredno diže na 80 i 125 km/h,
6) nisam uspio uključiti tempomat. Tipke kao da nitko nije stiskao 10+ god. Kad sam ih napokon uspio stisnuti, svjejedno nije proradio,
7) nema el. podešavanja volana, povezano s memorijom sjedala (i uz uvlačenje kod sudara) a i sat-nav je prastari RT3, ali to sam znao…
8) kad je Sunce nisko iza leđa i tuče u digitalni sat, onda se vidi cijeli matrix svega što on može pokazati, a slabo se vidi aktualno stanje. No, to je tako by design kod svih...

SUMMARY: Ne bih dao 9k€ za ovoga (ne znam bih li ga uzeo i za 8k€ - muči me taj masan motor), ali sad barem znam što mogu očekivati od C6. Naime, ovo mi je bio prvi put da sam se vozio u tom čudu!

Nadam se da ću jednom naći jednoga koji će mi biti OK, kad-tad...
:cool:
 

Prilozi

Milosh

Test
Hm, taj novi motor je baš super stvar. Vjerujem da je to curenje neka banalna brtva, ali to bi trebao mehaničar potvrditi.

Zapitaj se u koliko boljem stanju možeš uopšte naći C6 a da ga ne platiš neku super veliku sumu (kad bi ga uzeo od nekog zaljubljenika ili kolekcionara koji ga je doveo u savršeno stanje).
 

Cutac

Prèkaroš
motor je na stranama i od ispod masan. Gore na injektorima nije, ali neke brtve mu def. puštaju. Donja zaštitna plastika je kompletno masna što mi je čudno obzirom da je 2016. na 244000 km (sad ima 294 tkm) stavljen novi 2,7 motor u ovl. servisu za 70.000 kn = 9.300€ (prisutan račun),
Zvuči kao brtve poklopaca ventila, na obje glave. Jebeš to. Šta god da je, jebeš to, taman da se upoznaš sa motorom.

Pogledaj upndown kanal na YT, radio je svašta na 2.7 C6 (to je onaj koji je izvrijeđao tvog c4... uf sori, DS5 :D).

Nije baš pristupačan motor za raditi, ali nije nešto strašno.

i dvije gornje kugle (hydro sfere) u prostoru motora su zamašćene. Nije kao da se vidi neki trag curenja ulja, ali su prekrivene slojem ulja i prašine,
Čak i da su za zamjenu, jeftine su. Ako ti toliko pliva kad je u komfort modu, znači da su kugle zdrave.

a i plastika oko HUD leće je popucala. Izgleda da se dosta sunčao...
Ovo je ****arija, ali rješiva. Ništa što malo kože i tapetar ne mogu riješiti :D

prednji pojasevi su umorni - jedva se vraćaju unutra (vjerujem da bi silikon sprej tu pomogao),
Nope, treba ih dobro, dobro oprati.

nisam uspio uključiti tempomat. Tipke kao da nitko nije stiskao 10+ god. Kad sam ih napokon uspio stisnuti, svjejedno nije proradio,
Zvuči kao zanimacija za zimu :)

nema el. podešavanja volana, povezano s memorijom sjedala (i uz uvlačenje kod sudara) a i sat-nav je prastari RT3, ali to sam znao…
Ajoj, kak ćeš kupiti već klasik, a da nema modernu navigaciju? :(
Još bolje da ima što manje takve beskorisne opreme.



Moje mišljenje je da je ovo sasvim solidno, po ovome što si nabrojao. Nov motor, zdrav ovjes, zdrav mjenjač, još ako je i limarija zdrava (a PU vjerojatno je), za 9k ga ozbiljno razmotri.

Nemoj biti ko ja, već sam sto starih motora i auta našao i neću zbog ovoga, onoga i čekanjem jednostavno nestaju sa oglasa.
 
Na vrh