Bio danas pogledati jednog V6 2,7 HDi, 2008 Exclusive + Lounge u Puli.
To godište i 2,7 nije ono što tražim, ali mi je za nekih 5-6 sati vožnje bliži od onoga gore 3.0 iz 2010. (u Šibeniku)...
PRO:
1) Udobnost je brutalna i mjesta u kabini ima (svugdje) kao u priči! Otraga je još udobnije nego naprijed, ali tek kad se malo izvuku Lounge sjedala. U osnovnom položaju je samo uobičajeno udoban. Na normalnom položaju ovjesa je čak malo i premekan (ljulja se kao brod), na sportskom ovjesu je taman; manje se ljulja, ali i dalje je jako udoban - guta neravnine i pukotine na cesti skoro kao da ih nema. Preko širokog ležećeg policajca prijeđem s 40-50 km/h dok bih s DS5 tamo išao 20-30.
2) motor je tih i vrlo responzivan. Lijepo i bez zadrške povuče čim se stisne gas (kako onda tek ide V6 3,0 HDi?),
3) automatski mjenjač djeluje uglađenije nego moj EAT6: uopće se ne osjeti prijelaz između brzina (kod mene se ipak malo osjeti),
4) zvučna izolacija je odlična (isprobao do 150 km/h). Buka motora i strujanje zraka je definitivno manje nego u DS5,
5) ima tvornički ugrađeno ambijentalno osvjetljenje u prednjim vratima (to mi je ugodno iznenađenje),
6) HUD, prozori, sva sjedala, PDC, JBL, AFIL, ručna kočnica (automatska) ventilacija i druga elektronika - sve radi!
7) pumpa hidraulike se normalno (ne)čuje, niti turbine "zvižde",
8) prisutni računi ovl. servisa (CIB-Commerce, Buzet i ArkMihelić, Rijeka),
9) skoro nove GoodYear cjelogodišnje gume,
10) crna boja mi više paše od sive (u Šibeniku) i nema ogrebotina po branicima ili vratima. Lak je svugdje dobar.
11) rekao bih da se nije štedjelo na ovom vozilu (novi motor, novi L far zbog ogrebotine na originalnom i sl.).
CONTRA:
1) motor je na stranama i od ispod masan. Gore na injektorima nije, ali neke brtve mu def. puštaju. Donja zaštitna plastika je kompletno masna što mi je čudno obzirom da je 2016. na 244000 km (sad ima 294 tkm) stavljen novi 2,7 motor u ovl. servisu za 70.000 kn = 9.300€ (prisutan račun),
2) i dvije gornje kugle (hydro sfere) u prostoru motora su zamašćene. Nije kao da se vidi neki trag curenja ulja, ali su prekrivene slojem ulja i prašine,
3) nebo (tapecirung krova) mu je popustilo - drži se iglama. Pomalo popušta i tapecirung na desinim vratima (iznad lakta), a i plastika oko HUD leće je popucala. Izgleda da se dosta sunčao...
4) prednji pojasevi su umorni - jedva se vraćaju unutra (vjerujem da bi silikon sprej tu pomogao),
5) zadnja hauba (470L gepeka) je teška kao da su ona dva amortizera skroz popustila, ali spojler se uredno diže na 80 i 125 km/h,
6) nisam uspio uključiti tempomat. Tipke kao da nitko nije stiskao 10+ god. Kad sam ih napokon uspio stisnuti, svjejedno nije proradio,
7) nema el. podešavanja volana, povezano s memorijom sjedala (i uz uvlačenje kod sudara) a i sat-nav je prastari RT3, ali to sam znao…
8) kad je Sunce nisko iza leđa i tuče u digitalni sat, onda se vidi cijeli matrix svega što on može pokazati, a slabo se vidi aktualno stanje. No, to je tako by design kod svih...
SUMMARY: Ne bih dao 9k€ za ovoga (ne znam bih li ga uzeo i za 8k€ - muči me taj masan motor), ali sad barem znam što mogu očekivati od C6. Naime, ovo mi je bio prvi put da sam se vozio u tom čudu!
Nadam se da ću jednom naći jednoga koji će mi biti OK, kad-tad...
