kako otvoriti gepek kada nema struje ? citroen c - elysée

Sir. Oliver

Member
mogućnost postoji , kada gledaš bravu .... ali .... doći do nje je problem . naročito ako je gepek barem do polovine pun .
treba se uvući u gepek ( samo po sebi je akrobatika ) ... u mraku pronaći 4mm rupicu , staviti nešto u nju i povući u desno .
voleo bih da vidim tog ING. koji je ovo projektovao ovako ..... / našao sam postupak na jednom peugeot forumu /
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Flekserica mi djeluje nježnije od sudara.

Al da budemo ozbiljni... moguće da se nisu previše potrudili za budget auto... 2-3 godine garancije je vjerovatno većina gepeka preživila, dalje ih nije briga...
 

Sir. Oliver

Member
nije ovde problem gepek . taj je preživio mnogo više od dve tri godine .... problem je kada crkne akomulator .... vrata otključaš ( samo vozačeva ) spolja . ostala samo iznutra . ali kada ih treba zaklučati , bez struje je to nemoguće . isto tako i otvaranje gepeka , naročito ako je pun . očekivao sam predloge .... ali diskusija je prešla u zajebanciju , naročito pojedinaca , koji nikada nisu sjeli u elysée ili p-301 .... ali znaju sve o njemu i imaju na sve odgovor
sjetite se samo diskusije o preradi ručne , s bubnja na disk .....
 

Sir. Oliver

Member
Pa onda je odgovor jednostavan…. ne napadaš gepek, nego haubu… napuniš akumulator i to je to.
da , jednostavno i veoma inteligentno . a na vikendici imam punjač spreman ..... najbliži komšija je dosta daleko da me ne čuje .... znači pešaka se do njega ne može .... a objasniću i zašto sam pokrenuo temu .... gepek napola pun , relej zalepio pa ostala drl svetleti ... bio dan i nije se videlo . uveče da upalim , neće .... gepek se ne da otvoriti , a kablovi u njemu .... bilo je " radosti " .... i provere koje sve vulgarizme poznajem
 

Sir. Oliver

Member
Kad već imaš takav auto i potencijal za takav problem, pametno bi bilo da si kupiš 12v booster i držiš ga punog negdje u kabini
a još pametnije je uzeti sajlu zadnje kočnice bicikla , zajedno sa bužirom i montirati je da povuče bravu , bez da se zavlači u gepek .
veliko hvala svima na pomoći
Kad već imaš takav auto i potencijal za takav problem, pametno bi bilo da si kupiš 12v booster i držiš ga punog negdje u kabini
a tvom autu se to , naravno , nikada ne može desiti .... tvoj je " nepokvarljiv " ....... budimo realni , ne sprdajmo se .... ako već ne želimo ili ne znamo pomoći .
 

szahtila

Well-known member
Situacije su razne, no u doba mobitela trebalo bi biti moguće riješiti takve probleme. Eto meni je zadnjeg dana ljetovanja, nakon što smo sve strpali u auto, otkazao akumulator i to bez ikakvih prethodnih naznaka. Nazvali smo vlasnika apartmana i kablovima pokrenuli auto nakon 15-tak minuta. Za slučaj sa električnim bravama dovoljno bi bilo imati dvije žice malog presjeka duge 2-3 metra da možeš spojiti aku na drugi auto,naravno bez pokretanja motora. Dapače, akumulator možeš i napuniti tim tankim žicama(2.5 mm) ako imaš vremena barem pola sata
 

Sir. Oliver

Member
no u doba mobitela ..... a ima li taj mobitel svugdje signal ? kod mene na vikendici nema . upravo zbog toga je i kupljena . želim mir , a ne da mi zvrnda svakih par minuta . dovoljno mi je na poslu .... znate li što znači imati cca 100+ poziva i k tome još nekih 20 - 30 mailova ?
 

Milosh

Test
no u doba mobitela ..... a ima li taj mobitel svugdje signal ? kod mene na vikendici nema . upravo zbog toga je i kupljena . želim mir , a ne da mi zvrnda svakih par minuta . dovoljno mi je na poslu .... znate li što znači imati cca 100+ poziva i k tome još nekih 20 - 30 mailova ?
Jok ne znamo, ali ti znaš izgleda! Znaš li ti za airplane mode?
 

Mirage

Well-known member
Evo nakon čitanja ovoga nemam pojma kako bi ja berlingu otvorio vrata kada nestane struje brava na vratima je elektronska čitao sam jednom uputstva moram ući gepek i onda nešto rastavljati isto nije ni najmanje jednostavno.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Sam proces doći do prekidača za zadnjih sedišta nije lak. Jednom sam morao to raditi na Renault Scenic 2001, postojala je polugica koja se podigne, ali doći do nje je bio proces
 
Na vrh