Moj VTS :)

NightSTALKER93

Well-known member
Donator foruma
Uzimaš Accord?
Sve sam sigurniji u to... 😅
Želja je već par godina, i sad imam priliku, samo matematiku treba odraditi. Tu razuma nema realno, al kaj se može, tak treba bit! Uf Uf... Sex realno. Obožavam te milenijske-postmilenijske sedane...slab sam 😅😂
 

Cutac

Prèkaroš
Istina

Nije, ali mi je dosadno na bolovanju I ne mogu voziti motor pa gledam aute, htio bih nešto novo probati. Dinko je u pravu, 156 GTA je stvarno ljepša hehe
 

Cutac

Prèkaroš
Starac nas je za vikend odvezao u Zadar na svadbu i nazad.
850 kilometara, prosječna potrošnja je ispala oko 7.2 L/100 km, što je super. Išlo se starom cestom, nije pokazivao znakove umora i godina, bez greške je preticao po uzbrdicama i držao tempo.

Stali smo i na Željavu.
1717416799156.png

Na pisti smo ga digli 200 i tu smo stali, bilo mi je žao kočnica, ovako sam stigao više manje motorom usporiti do nekih 80-90 km/h.

1717416848229.png

Ako imam čemu prigovoriti, to je sjedalo. Ima onaj staromodni sistem naginjanja naslona na feder, tako da ima dvije pozicije. Jedna koja mi je super za življu vožnju jer me drži uspravno u sjedalu i fino se mogu gurati o volan, ali je neudobna nakon 5 sati. A druga je udobna, ali sam zavaljen i ne mogu dohvatiti volan kako treba za zavojitu cestu.

Osim toga, ima snage, super leži, lijepo izgleda, ima dobru klimu, zvučnike, izolaciju, farove... Ma bombona!
Kad bi barem imao 6 brzina... Čak sam razmišljao da presložim getribu sa HDI i napravim prirubnicu, ali em je ****da, em gubim originalnost.


A da nebi bilo da nisam opsovao, jebem ja mater, a pogotovo ćaću, onim klincima koji su mi pred crkvom ukrali jebene kapice sa ventila! Crvene Dunlop sa plastičnim umetkom unutra. Jebem im gospu.
E, ima i ova slika, stvarno je timeless linija.
1717417180385.png
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Bome je :love:

A što se tiče 6. brzine…. nemam ništa protiv takvih upgradeova, nekad je fini restomod bolji od originala
 

Hummer0

Member
Donator foruma
Starac nas je za vikend odvezao u Zadar na svadbu i nazad.
850 kilometara, prosječna potrošnja je ispala oko 7.2 L/100 km, što je super. Išlo se starom cestom, nije pokazivao znakove umora i godina, bez greške je preticao po uzbrdicama i držao tempo.

Stali smo i na Željavu.
Pogledajte privitak 9406

Na pisti smo ga digli 200 i tu smo stali, bilo mi je žao kočnica, ovako sam stigao više manje motorom usporiti do nekih 80-90 km/h.

Pogledajte privitak 9407

Ako imam čemu prigovoriti, to je sjedalo. Ima onaj staromodni sistem naginjanja naslona na feder, tako da ima dvije pozicije. Jedna koja mi je super za življu vožnju jer me drži uspravno u sjedalu i fino se mogu gurati o volan, ali je neudobna nakon 5 sati. A druga je udobna, ali sam zavaljen i ne mogu dohvatiti volan kako treba za zavojitu cestu.

Osim toga, ima snage, super leži, lijepo izgleda, ima dobru klimu, zvučnike, izolaciju, farove... Ma bombona!
Kad bi barem imao 6 brzina... Čak sam razmišljao da presložim getribu sa HDI i napravim prirubnicu, ali em je ****da, em gubim originalnost.


A da nebi bilo da nisam opsovao, jebem ja mater, a pogotovo ćaću, onim klincima koji su mi pred crkvom ukrali jebene kapice sa ventila! Crvene Dunlop sa plastičnim umetkom unutra. Jebem im gospu.
E, ima i ova slika, stvarno je timeless linija.
Pogledajte privitak 9408
Kako to da si stajao na Željavi što si tamo bio u vojsci?
 

Cutac

Prèkaroš
Bome je :love:

A što se tiče 6. brzine…. nemam ništa protiv takvih upgradeova, nekad je fini restomod bolji od originala
Hvala hehe

Ma HDI mjenjač nema tako kratak hod po osovinama, pa bi trebalo kemijati sa osovinama, pa promjerima zupčanika, pa vilice, potencijalno poluosovine (i to kombiniranje homokinetičkih sa VTS i sa HDI)...
Nema smisla, po meni. Plus kod kvara kasnije mi jedina opcija da se ubijem.

Kako to da si stajao na Željavi što si tamo bio u vojsci?
Stao sam da cura vidi avion :D

Prije je bilo bolje kad je avion bio "sirov" u šumi, sad su ga sredili, stavili stepenice, drveni pod (idiotizam), klupe unutra...
 
Na vrh