ali posto sam prodajem svog hdija
		
		
	 
Koliko znam, ti nisi prvi vlasnik.
	
		
	
	
		
		
			jer znam sta me ceka veliki servis
		
		
	 
Ne ako je već napravljen.
	
		
	
	
		
		
			btw za 5€ dobijes vec DS4 slicnih performanci ja jacom opremom.
		
		
	 
Pretpostavljam da je uvoz, treći vlasnik, upitna povijest.
To stoji da ovaj auto ima 12 godina i 200 tisuća kilometara. Ali isto tako ima nov ovjes, razvod, servo za kočnice, poklopac ventila, hladnjak klime, termostat, poliran je, garažiran, nema hrđe, izmjene ulja svakih 10k km, redovne izmjene svih tekućina.
Na eko testu prolazi ko beba.
Realno ne možeš baš usporediti auto koji ima 200k kojem se zna povijest od prvog dana i onaj sa 200k koji je uvežen od 17. vlasnika iz pripizdine donje preko 2 šoderaša. Znači niti možeš biti siguran u kilometre, niti povijest, niti održavanje.
	
		
	
	
		
		
			ovi znakići na felgama ofarbani u crveno, to je bar 50 EUR po kotaču više od nekog drugog koji to nema
		
		
	 
Jelda 
Frend je uzeo seriju 4 iz uvoza, udarena, ali dobro popravljena (ali i dobro udarena, branik, hauba, farovi, kiler, blatobrani). 2017. godina, uzeo sa nekih 70k km, original gume ćelestonke.
Prodao ju prije par mjeseci nekom jelenu. On našao na car verticalu da je udaren, ovaj se pravi lud, kaže ne zna o čemu priča, možda ogrebotina na parkingu prije nego je uvežen. Od servisa promijenio ulje jednom. Oba seta guma ćelavi, vozio ga isto bio hladan, bio ugrijan.
I sad ti ne možeš usporediti ako uzmeš tako nešto, čemu je život u Njemačkoj bio pod upitnikom, pa tko ga je kupio tamo, uvezao, kako ga je vozio, održavao i kakvi su mu bili ti kilometri, sa nečim što je cijelo vrijeme kod prvog vlasnika, održavano sa dokazima o tome.
Znat će Apokalipto, ima na CFS tip, Breša, uzme auto i vozi ga kao da mu je cilj uništiti ga. Nije isto njegovih 20k km i mojih, recimo.