C4, 1.4 VTi, by Cutac

Cutac

Prèkaroš
Sad maloprije kočim na semafor, PSSSS. Očito pušta dijafragma u brake boosteru.
Na ****c ga nabijem, taman nek sad sve krepa da sve popravim i da ga prodam sa pola novih dijelova za 850 eura.

Eto, znači ide booster, master, čeljusti, meni spomenik, ...

Sve sam bliže ideji da ga prodam i da ne kupim ništa u zamjenu.
 

Cutac

Prèkaroš
Koliko bi originalne alu felge utjecale na cijenu auta?
Razmišljam da Boston ostavim za VTS za zimu, a VTS-ove zimske felge stavim na c4 za ljeto.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Paaaa, kad kupujem rabljeni, volim ga vidit na orginalnim felgama (il da su barem u gepeku).
Čim ih nema, imam upitnike u glavi.

To što si prvi vlasnik, auto cijeli orginalan bi bio dobar poguranac kod prodaje. Ali to sve ima smisla do nekih razina cijena... i dal ćeš probat dobiti više.

Ako stavljaš cijenu da ga prodaš u kraćem roku, onda je svejedno vjerovatno...
Onaj 1.4vti u Ri stoji već mjesecima za 5900€ (2011., 140tkm).
 

Cutac

Prèkaroš
Probam sa 5000, pa APP.
A vidit ću onda za felge. Počinjem razmišljati da kad riješim ovo sve šta treba da ga vozim i dalje, ali sjetim se farbe na krovu, da ima 200k, 13 godina i odustanem od te ideje.
Najvjerojatnije ću ga prodati i neću ništa uzimati, možda nešto ultra jeftino i još jedan motor.
 

dinko1981

Well-known member
Ako ćeš ga zaista ići prodavat budi svjestan da ćeš dobit manje od očekivanog i uradi to samo ako apsolutno nemaš potrebe za tim autom. Kupiti nešta x puta skuplje ili jeftinije da ti opet stoji u garaži je ludost
 

Cutac

Prèkaroš
Ma ne da mi se, sutra idem vidjeti jednog megana i ako je dobar, uzimam.
Jbt, ruku na srce, ne radim taj posao koji radim da bih vozio 13 godina star auto sa 200 tisuća kilometara, 90 konja, rupom u krovu i pokvarenim kočnicama.

Doslovno da moram na hitan put, a nisam uzeo VW, moram ili sa 300 godina starim c4 koji će krepati putem ili sa 400 godina starim VTS-om koji neće krepati jer su svi dijelovi novi, ali je sportski auto.
Ili motorom, ali na njemu ću poginut, a ako ne poginem će mi cura odrezat jaja. Nisam baš u zavidnoj poziciji po pitanju auta :D

Da ja sad sredim oprugu i kočnice i znam da je sve sređeno je druga stvar. Šta ako puknu zadnje opruge, šta ako propiša letva volana, šta ako crkne BSI, šta ako ode nešto u getribi...
Iskreno nemam vremena za to, ako ništa. Znači kad sam nakon radnog tjedna došao doma i čuo da ovom šupku puše iz kočnice, htio sam ga u Kupu skotrljati.

Što sam pričao, VTS ako se pokvari, sve pet, on je i tako u garaži, tu je za hobi i zezanciju. Drugi (tj. prvi) auto se ne smije kvariti jer to pobija svu njegovu svrhu.

Kad sredim kočnice ide na oglas, a do tada, ako netko želi kupiti za 5500 eura ili zna nekoga da bi htio, neka se javi. Naravno, bit će popravljen, ali samo javljam.

EDIT: Megane je 2021. sa 60k km, jebi me ako može biti veći rizik od ovoga.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Cutac ti ko da radis linijski taxi, sta ce ti toliko automobila :D.
Zamisli ljudi te vide u Citroenu, sta ce misliti o tebi? Menjaj to, dok im nisi u očima pao :D
 
Na vrh