castiel-87
New member
Zdravo svima,
Problem je počeo da se manifestuje tako što se je prvo počela paliti ova narandžasta lampica kao na slici:

Meni je ona signalizirala uvek kad je trebao da se zameni EGR ventil. Prvo sam se obratio Lavautu, oni su rekli da je EGR u pitanju, obratio sam se drugom servisu oni su takođe rekli da je EGR u pitanju, ali da ova lampica ne signalizira da je EGR ventil, već da je to u stvari Check engine lampica, iako znam da za check engine postoji druga lampica , jer se je svojevremeno palila. A problem koji se dešava je da kad se ova lampica upali, obara brzinu kretanja auta na maksimalnih 17 km/h, i onda moram da isključim sve na autu, pa čak i sva 4 migavca, na par minuta da bi obrisao grešku kako bih nastavio put, i tako sve u krug. E sad , u ovom drugom servisu mi preporučuju da ne menjam EGR ventil, već da mi ga ugase, kako fizički, tako i kompjuterski i da to gašenje košta 100 evra. To mi navodno urade, ali sada se dešava da se ista greška pali još učestalije i da je auto bukvalno neupotrebljiv. A sada kada sam bio opet kod njih pominju i da je problem sa diznama kao i protokomerom, i EGR problem isključuju kao mogućnost. Onda sam bio u nekom drugom servisu i oni su mi pokazali da na dijagnostici pored EGR-a stoji vrednost - permanent failure, kažu da je problem jeste i sa EGR-om i sa svim što su prethodno naveli, ali tvrde da taj koji mi je navodno gasio EGR, da ga nije ugasio kompjuterski, inače se nebi tako prikazivao, ali su me svakako savetovali i dizne da servisiram i protokomer da zamenim.
E sad mene zanimaju Vaša mišljenja, da li krenuti prvo u zamenu EGR-a i šta ako je ipak ugašen kompjuterski a ja ga zamenim?
I šta mi savetujete?
Hvala unapred.
Problem je počeo da se manifestuje tako što se je prvo počela paliti ova narandžasta lampica kao na slici:

Meni je ona signalizirala uvek kad je trebao da se zameni EGR ventil. Prvo sam se obratio Lavautu, oni su rekli da je EGR u pitanju, obratio sam se drugom servisu oni su takođe rekli da je EGR u pitanju, ali da ova lampica ne signalizira da je EGR ventil, već da je to u stvari Check engine lampica, iako znam da za check engine postoji druga lampica , jer se je svojevremeno palila. A problem koji se dešava je da kad se ova lampica upali, obara brzinu kretanja auta na maksimalnih 17 km/h, i onda moram da isključim sve na autu, pa čak i sva 4 migavca, na par minuta da bi obrisao grešku kako bih nastavio put, i tako sve u krug. E sad , u ovom drugom servisu mi preporučuju da ne menjam EGR ventil, već da mi ga ugase, kako fizički, tako i kompjuterski i da to gašenje košta 100 evra. To mi navodno urade, ali sada se dešava da se ista greška pali još učestalije i da je auto bukvalno neupotrebljiv. A sada kada sam bio opet kod njih pominju i da je problem sa diznama kao i protokomerom, i EGR problem isključuju kao mogućnost. Onda sam bio u nekom drugom servisu i oni su mi pokazali da na dijagnostici pored EGR-a stoji vrednost - permanent failure, kažu da je problem jeste i sa EGR-om i sa svim što su prethodno naveli, ali tvrde da taj koji mi je navodno gasio EGR, da ga nije ugasio kompjuterski, inače se nebi tako prikazivao, ali su me svakako savetovali i dizne da servisiram i protokomer da zamenim.
E sad mene zanimaju Vaša mišljenja, da li krenuti prvo u zamenu EGR-a i šta ako je ipak ugašen kompjuterski a ja ga zamenim?
I šta mi savetujete?
Hvala unapred.