Dummy OBD Port?

ExOduS442xb

Racing
U pon sam bio sa C5 (3.0) na registraciji i prošao je, no spajali su ga na OBD, čemu to?! Što oni imaju zagledat u postavke vozila, odakle njima pravo za to? Jednom prilikom su spajali stari C5 (2.0) i nisu mogli uspostaviti komunikaciju sa autom i odustali su i auto je naravno prosao tehnicki jer je ispravan pa dolazim u napast da stavim Dummy OBD port u 3.0 hdi. Ako auto uredno odradi tehnicki pregled ne vidim razlog da zagledaju u komp od auta.

Koje je vaše mišljenje na ovu temu?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Spajanje na OBD je najnormalniji dio pregleda, čak i za aute ispod Euro6 standarda, ispravan obd (na ispravnom autu) pojednostavljuje pregled (temperatura, okretaji). No neće rušiti ako OBD ne radi, jedino onda moraju odraditi mjerenja 'po starinski'.

OBD dijagnostički uređaj će se u stanicama za tehnički pregled koristiti za mjerenje broja okretaja motora, temperaturu motora, kôd spremnosti (Readiness code) i dijagnostičke greške (MIL).
OBD uređaj će raditi zajedno s uređajem OWR17 koji je opisan u poglavlju 6 ovog biltena. ·

Na vozilima do emisijskih razreda EURO 5 i EURO V mjerenje ispušnih plinova se obavezno obavlja analizatorom ispušnih plinova, a kod vozila kod kojih je to moguće i očitavanjem temperature i broja okretaja motora putem OBD sustava. ·

Na vozilima emisijskih razreda EURO 6, EURO VI i boljih, mjerenje ispušnih plinova se obavlja upotrebom analizatora ispušnih plinova ili očitavanjem kôda spremnosti s OBD-a u skladu s preporukama proizvođača i ostalim zahtjevima.
 

Mirage

Well-known member
Pa bolje mi je da se spaja na obd ne mjeri ni zacrnjene ni ništa možeš počupat svu ekologiju i računalu reći da imaš sve i da sve dobro radi.
 

NightSTALKER93

Active member
Donator foruma
A ja već 3. godinu za redom urlam frajeru na tehničkom kako 5 min traži OBD port i ne može ga naći 😂 gleda prvo onak s većega, pa klekne, pa legne, pa se zavlači ispod, a porta ni za lijek haha 😁 onda odustane i napravi kaj može bez toga
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Trenutnim mjerenjem nemogu saznati ništa o dpf-u, neće biti 'krivih' vrijednosti ako je posao dobro odrađen.
 

Memphis

Active member
U pon sam bio sa C5 (3.0) na registraciji i prošao je, no spajali su ga na OBD, čemu to?! Što oni imaju zagledat u postavke vozila, odakle njima pravo za to? Jednom prilikom su spajali stari C5 (2.0) i nisu mogli uspostaviti komunikaciju sa autom i odustali su i auto je naravno prosao tehnicki jer je ispravan pa dolazim u napast da stavim Dummy OBD port u 3.0 hdi. Ako auto uredno odradi tehnicki pregled ne vidim razlog da zagledaju u komp od auta.

Koje je vaše mišljenje na ovu temu?
A spaja se zato kaj svaka stanica ima svoju filozofiju. Uglavnom to se spaja samo na EURO6 vozila pa se ne mora radit ekotest ako je sve ok.

Kad su tek to uveli bilo je specijalaca koji su se spajali na Bravu iz 99 :)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ima smisla jedino ako je bilo problema sa Readiness očitanjem (no ne ruši se radi toga), pa je išao na standardnu proceduru (tri puta po 2 sekunde u blokadi)

Prema prethodno navedenom na vozilima emisijskih razreda EURO 6, EURO VI i boljih prvo se na vozilima čita kôd spremnosti (Readiness code). U slučaju da je kod spremnosti ispravan (svijetli zeleno slovo R kako prikazuje slika 27) ne obavlja se mjerenje ispušnih plinova pomoću analizatora ispušnih plinova. U slučaju da kôd spremnosti nije ispravan (svijetli crveno slovo R kako prikazuje slika 28), mjerenje ispušnih plinova se mora obavezno obaviti uz pomoć analizatora ispušnih plinova.
 
Na vrh