C4 III - stigao u salone (opća tema)

pokra89

Well-known member
Sad stvarno mislim da me zezaš.

Ko što si i sam rekao, ako misliš doći do memorirane stanice, a ekran ti je na klimi, moraš stisnuti dugme za radio? Wow, koji posao. Inače, u starih auta to nisi morao, jer je radio bio jedini mogući izbor.

I dalje, ako sam dobro shvatio, nakon što si stisnuo dugme za radio, ti moraš tražiti svoju radio stanicu, jer se nalazi među desetke drugih, koje se tebi, jel, ne brišu? Vidiš, ja imam 4 radio stanice koje su mi zanimljive, sve ostale sam izbrisao, izgubio 2 ipo minute svoga života na to, i sad u memoriji imam samo one stanice koje su MENI zanimljive. I do njih dođem za 5, a nekad i 6 sekundi.
Eeeee, Citroën...
 

djuan

Active member
OK, da ne bi ispalo da samo hvalim, ima i jedan nedostatak. Kad želim naći kontakt u imeniku preko bluetootha, ako mi nije u popisu nedavnih poziva, onda je nezgodno. U vožnji je nemoguće tipkati slova. Priznajem da je na Audiju to bolje riješeno sa fizičkim kotačićem i klikom na željeno (označeno) slovo kontakta u imeniku. Eto, ima i Citro nedostataka 😊
 

markan1000

Well-known member
E sad ti mene zezaš. Znači na starim autima imaš tipke npr. 1-6 uvijek fizički dostupne, i odmah stisnem jednu od njih i prebaci mi se na željenu stanicu.
U Picassu ako mi je ekran na klimi, moram ga najprije prebaciti na radio s tipkom pored ekrana, pa na ekranu kliknuti na tipku "Memorirane stanice", pa nakon otvaranja menija s memoriranim stanicama stisnuti na jednu od ponuđenih, nebitno jesu li 4 ili 20.
Dakle jedan korak vs tri koraka. Nisam retardiran kakvim me smatraš, znam doći do toga, ali me ne možeš uvjeriti da je jednako BRZO i JEDNOSTAVNO to napraviti kao sa starim fizičkim tipkama. Ako si ti sebe u to uspio uvjeriti, svaka čast. Sam si rekao da ti treba 5-6 sekundi To je barem 4-5 sekundi više nego na starim autima. a tih 4-5 sekundi je nepotrebno dugo odvraćanje pažnje s ceste. I ova kritika ne ide na Citroen nego na više manje SVE marke auta s modernim ekranima.
Tako da izjave
Eeeee, Citroën...
molim te zadrži za sebe.
sve ostale sam izbrisao
kako si ih izbrisao? Ti imaš noviji model s novim tipom ekrana (softvera)? Jer na mojem radiju ih ne možeš pojedinačno brisati.
 

dinko1981

Well-known member
Ocito da svatko ima svoje misljenje i stav o toj opcoj digitalizaciji. Ja je podrzavam do odredjene mjere ali u nekim stvarima stbarno idu u krajnosti jer je to sada in pa moraju biti prvi pa se netko sjetio da tako podesava otvaranje/zatvaranje i usmjeravanje ventilacijskih otvora. Ugradjuju radi stednje neke trocilindricne mlinceke i start stop a onda ugrade dodatnih 50 nepotrebnih elektricnih motorica!? Zakon zabrani tipkanje po mobitelu a proizvodjaci stave tv od 32" i sve funkcije preko njega i onda je to normalno i sigurno. Moj minimum je klima na kotacice/ tipke i kotacic za pojacavanje/smanjivanje zvuka
 

Pavel

Lepi™
Eto super, sad smo zaključili da ako slučajno imaš različito mišljenje onda si nazadan, imaš preko 68 godina, intelektualno si podkapacitiran, moraš stat u vožnji jer si debil itd.. Stvar je jednostavna, pri 90 km/h ne želim 4-5 sekundi blejati u ekran da bi odabrao nešto što sam nekad automatizmom odabirao u sekundi bez skidanja pogleda s ceste. Jer pri toj brzini, u 4 sekunde to je 100m što je nekad puno previše.

Sad se možete nastaviti zgražati, istresati i dalje. Možda bi bilo dobro da moderatori omoguće klase profila pa da nam ispod korisničkog imena piše jesmo li u naprednoj ili nazadnoj skupini. To bi pomoglo razmjeni mišljenja. Ja ću paziti ubuduće kod pisanja da slučajno se ne bi netko previše uzbudio da ga ne drapi.
 

pokra89

Well-known member
Samo ljubav!

Ne, stvarno, čitajući mišljenja drugih i uspoređujući ih sa svojim načinom korištenja, zaključujem da očito nešto ne radim kako treba. Jer kako drugačije objasniti toliko razilašenje u mišljenjima?

Evo, ja jučer probao malo testirati da vidim šta je tu toliko teško ili gdje je problem.
Priznajem, radio sam nešto što se ne smije, i imao sam sreće što nisam nabasao na policiju, jbg, držati mobitel i snimati nije baš najsigurnije, ali eto, malo me ponijelo.

Znači ovako, iako sam rekao da se kod Picasso-a na početni ekran može birati hoće li to biti klima, radio, navigacija i slično, ja sam za potrebe testa išao na navigaciju, odnosno mape, kako bih svaki put morao činiti dodatni korak. Također, kako mi je u ruci bio mobitel, navigirianje kroz meni je bilo otežano, koliko, procijenite sami.

Test 1
Potrebno je s taktilnog ekrana na kojemu je mapa prebaciti na ekran klimatizacije, pojačati temperaturu, smanjiti temperaturu, proći kroz tipke za smjer puhanja


Test 2
Potrebno je s taktilnog ekrana na kojemu je mapa prebaciti na ekran klimatizacije, namjestiti željenu temperaturu, ali tako da budu dvije zone, vozačka i suvozačka, te vratiti na ekran mapa (navigacije)


Test 3
Potrebno je s taktilnog ekrana na kojemu je mapa prebaciti na ekran klimatizacije, namjestiti 2 zone , zatim ugasiti klimu, ponovno je upaliti i promijeniti smjer puhanja, zatim prebaciti ekran na radio, odabrati izvor USB, odabrati jedan folder unutar USB-a, preko volana navigirati kroz folder i odabrati jednu pjesmu unutar istoga, i nakon svega vratiti se na prikaz mapa


Test 4
Potrebno je s taktilnog ekrana na kojemu je mapa prebaciti na ekran klimatizacije, pojačati ventilaciju, povećati temperaturu, prebaciti na radio ali ne preko volana već preko tableta, prebaciti na drugu radio stanicu, naći neku odgovarajuću radio stanicu, vratiti na ekran klimatizacije, izgasiti grijanje, upaliti, promijenti smjer puhannja, izgasiti, vratiti na mape.


Pa ako je netko voljan isto ili slično napraviti ali s fizičkim tipkama, čisto da vidim razliku, bio bih jako zahvalan, ali ozbiljno. I da, nemojte snimati i voziti, neka snima suvozač :)
 

Pavel

Lepi™
Nadam se da su ove pive sa strane, načete nakon vožnje. ;)

Pohvala za trud, meni se iskreno ne bi dalo ići toliko daleko. Ja mogu iz osobnog iskustva reći jer Kamiq ima sve digitalizirano pa evo.

S obzirom da je isto taktilni ekran, teško mi je procjeniti razmak i pozicije tipki. Jednostavno moram pogledat na ekran i vidjeti gdje je određena tipka (recimo otvori za ventilaciju), nakon toga opet moram na brzaka pogledat gdje je temperatura. Kod prekidača mi je to jednostavnije jer znam gdje je rub prekidača i gdje počinje drugi. Zato kažem, klimu na Kamiqu ne diram. Na Auto je i samo vrtim kotačić temperature.

Kod tebe je veliki plus što imaš + i - za ventilaciju. Ja recimo imam slider. Koji moram kliknut i onda vući prstom. I to je naporno do jaja. To pomodno klizno sranje ima i novi Volvo i mislim još netko ali ne sjećam se više tko.

Nije da ne radiš nešto kako treba, adaptirao si se na to, imaš taj auto duže vremena i automatika je svoje odradila. I ja sam u početku u kontroli leta pratio svaki klik na sustav i jesam sve dobro unio, kasnije sam počeo koristiti prečace automatikom da nisam ni gledao. Navika..

Nakon Accenta, C5 koji su bili analogni, došao mi je digitalac. Koliko ima prednosti ima i mana. Navigacija mi je oke, radio mi je oke, većinu tog ionako mogu projicirati na Virtual Cockpit što mi je i jednostavnije, ali klimu ne. Doduše i C5 a vidim i tvoj Picasso imaju toliko prekidača po volanu da ti središnja konzola niti ne treba. 🤣
 

pokra89

Well-known member
Nadam se da su ove pive sa strane, načete nakon vožnje. ;)
Naravno, dovoljno sam bio u prekršaju što sam snimao za vrijeme vožnje. I da, ZNAO sam da će na to biti komentara :D

Pohvala za trud, meni se iskreno ne bi dalo ići toliko daleko.
Pa dobro, kad imam neki stav i branim ga, onda mi nije problem malo se i potruditi. Slično kao ti, recimo, kad si nedavno objašnjavao monetarnu politiku, banke, novac... Bio mi je užitak čitati ;)

Ja recimo imam slider. Koji moram kliknut i onda vući prstom. I to je naporno do jaja. To pomodno klizno sranje ima i novi Volvo i mislim još netko ali ne sjećam se više tko.
E to je već debilizam!

Doduše i C5 a vidim i tvoj Picasso imaju toliko prekidača po volanu da ti središnja konzola niti ne treba. 🤣
Upravo to. Ajde, klima i njezine funkcije se ne mogu navigirati preko volana, ali za glazbu ekran i ne treba, sve ide preko volana. Slično je i s mapama
 

Džoni

Member
Nadovezao bih se s jednom stvari koja mi je iritantna na C5 X7.
Ok, nije vezano uz vrstu ergonomije o kojoj raspravljate, ali smatram da je bitno...

Položaj trube na volanu mi je totalno neintuitivan - dvije tipke - s lijeve i desne strane. Svaki j... put mi treba neko vrijeme da pogodim točno mjesto. Da je u pitanju bilo koja druga kontrola, rekao bih OK, ali truba mora biti dostupna u djeliću sekunde, bez da i pogledaš prema upravljaču.

Doduše, možda je to samo kod mene problem.
 

Pavel

Lepi™
Naravno, dovoljno sam bio u prekršaju što sam snimao za vrijeme vožnje. I da, ZNAO sam da će na to biti komentara
Ima i gorih stvari u vožnji, ovo je ajde u edukativne svrhe. Nadamo se da se neće ponovit, radi tvoje sigurnosti i sigurnosti drugih. Kazne ionako nitko ne naplati. 🤣

Pa dobro, kad imam neki stav i branim ga, onda mi nije problem malo se i potruditi. Slično kao ti, recimo, kad si nedavno objašnjavao monetarnu politiku, banke, novac... Bio mi je užitak čitati ;)
Danke, potrudim se oko stvari koje razumijem.

E to je već debilizam!
Prvoklasni, jer osim što je na suprotnoj strani ekrana (do suvozača), moram se protegnut do njega (jer sam visok i sjedim povišeno i dalje od volana), i onda još dok naciljam prstom, još trebam slideat po ekranu. Onak - jebi se.. Ovo sa + i - je full elegantnije.

Upravo to. Ajde, klima i njezine funkcije se ne mogu navigirati preko volana, ali za glazbu ekran i ne treba, sve ide preko volana. Slično je i s mapama
To je na većini automobila oke složeno. Možda bi čak i pregrmio gubitak fizičkih tipki za radio postaje jer ajde, ionako slušam jednu ili dvije (ne nije Extra FM).. Klimu teško. Zato je na auto i to ne diram. No opet kažem, ovo je na Picassu i solidno riješeno kakvih sve verzija ima. Sad više nisam siguran, al provjerim danas..Otkako sam ga kupio samo sam jednom gledao postavke klime. Mislim da čak za smjer ventilacije moraš kliknut na otvor ventilacije. Otvori ti onak sliku kabine sa hrpom otvora i strelica i onda biraš smjer, visinu, hrpu ****arija. Uglavnom vizualno atraktivno, totalno nefunkcionalno. Baš ću danas bacit oko na to.
 

pokra89

Well-known member
Nadovezao bih se s jednom stvari koja mi je iritantna na C5 X7.
Ok, nije vezano uz vrstu ergonomije o kojoj raspravljate, ali smatram da je bitno...

Položaj trube na volanu mi je totalno neintuitivan - dvije tipke - s lijeve i desne strane. Svaki j... put mi treba neko vrijeme da pogodim točno mjesto. Da je u pitanju bilo koja druga kontrola, rekao bih OK, ali truba mora biti dostupna u djeliću sekunde, bez da i pogledaš prema upravljaču.

Doduše, možda je to samo kod mene problem.
Eto vidiš, i tu dolazimo do onog "navika" o čemu je Pavel Pavel pričao.
Meni je u početku isto bilo čudno, da ne kažem glupo, i često sam "mašio" ali s vremenom sam se tako navikao, a obzirom da je u pitanju fiksni volan, truba je uvijek dostupna palcu, bilo lijeve, bilo desne ruke.
 
Posljednje uređivanje:

Pavel

Lepi™
Položaj trube na volanu mi je totalno neintuitivan - dvije tipke - s lijeve i desne strane. Svaki j... put mi treba neko vrijeme da pogodim točno mjesto. Da je u pitanju bilo koja druga kontrola, rekao bih OK, ali truba mora biti dostupna u djeliću sekunde, bez da i pogledaš prema upravljaču.
Hahahahahahah ovo je najjača stvar! Kad se vozim s curom il s nekim od frendova i onda vidi nekog na cesti ili želi potrubit nekom bezveze onda mi uleti rukom ispred nosa i opali po sred trube. Truba ne svira pa onda opale još jače a ja treperim hoće li zračni jastuk izletit i poslat nas sve skupa u p... materinu :D

Te tipke su najjača stvar ikad, one su toliko blesave da su mi zapravo simpatične. I čak ima smisla jer kad vrtiš volan dostupne su ti. Kažem, blesavo al meni simpatično.
 
Na vrh