Gorski
Member
Imam nekoliko pitanja i bio bih zahvalan ako netko može pomoći,
1. Može li se/smije li se prati benzinom glava motora i usisni tuneli koji su puni gareži (2.0 HDI, 100 kW motor) te plastični kolektor sa usisnim tunelima koji dolazi sa interkulera? Ili je bolje sa Ivasolom C, ili Mafra?
2. Osim poliranja ABRO pastom ventila i sjedišta ventila uobičajenim postupkom (pomoću bušilice - ventile te samim ventilima sjedišta ventila - ručno vrteći iste) po čemu znati kada je postupak zadovoljavajući? Što je sa savjetom o ulijevanju nafte s gornje strane i provjeri da li propušta prema cilindru?
3. Nakon skidanja glave motora, osim izmjene brtve glave i vijaka da li je nužno poliranje iste ako motor prije toga nije trošio ulje odnosno nije propuštao ulje. (glavu sa drugog motora bi ugradio na sadašnji).
Inače, bregastu osovinu mijenjam buduć je pukla na kraju gdje zahvaća VT pumpu. Već sam pisao o tome.
1. Može li se/smije li se prati benzinom glava motora i usisni tuneli koji su puni gareži (2.0 HDI, 100 kW motor) te plastični kolektor sa usisnim tunelima koji dolazi sa interkulera? Ili je bolje sa Ivasolom C, ili Mafra?
2. Osim poliranja ABRO pastom ventila i sjedišta ventila uobičajenim postupkom (pomoću bušilice - ventile te samim ventilima sjedišta ventila - ručno vrteći iste) po čemu znati kada je postupak zadovoljavajući? Što je sa savjetom o ulijevanju nafte s gornje strane i provjeri da li propušta prema cilindru?
3. Nakon skidanja glave motora, osim izmjene brtve glave i vijaka da li je nužno poliranje iste ako motor prije toga nije trošio ulje odnosno nije propuštao ulje. (glavu sa drugog motora bi ugradio na sadašnji).
Inače, bregastu osovinu mijenjam buduć je pukla na kraju gdje zahvaća VT pumpu. Već sam pisao o tome.
Prilozi
-
205,1 KB Pregleda: 0
-
259,8 KB Pregleda: 0