C4 Cactus 100 problema i gluposti

mak33zg

New member
Bok drustvo... vozim od 7 mj. prosle godine novi C4 Cactus 1.5hdi, auto je sad 10.000km i uglavnom nisam zadovoljan uopce... od banalnih gluposti do stvarno ozbiljnih problema.

da li netko ima kaj dobro rec za taj auto. je li nekome legao ono bas dobro? meni je to sve katastrofa ;(

prije nego sto pocnem nabrajati (cisto i da si olaksam dusu, a i da se negdje arhivira) volio bih vidit jel nas ima jos
 

mak33zg

New member
znaci prvo: auto dolazi sa lagera bez keyless opcije, makar je opcija ulistana i kao dodatna oprema mjenja cijenu i lizinga i kaska. ja preuzimam auto (danas mislim da bolje da nisam) i krece peripetija br. 1, citroen se ogradjuje i nudi obestecenje u tocnom iznosu neisporucene opreme makar je taj iznos znatno veci kroz 5 godisnji lizing... naknadno refinanciranje lizinga i kaska je drama i tu se auto kuca pokazala full oke i nasli smo dobro rjesenje

2. krecem se vozit i skuzim da auto trese kad ubrzava 2.-3. izmedju 30 i 50km/h. tresnja napred na prednjim kotacima koja se prenosi skroz na pod, konzolu... prokomentiram to s par poznanika strucnjaka ;) i svi mi vele, cuj to ti je tak i tak se vozim 2000km... kasnije u servisu mi mjenjaju komplet poluosovine

3. cim sam dosel doma skuzim da se zadnja hauba uopce ne poklapa s ostalim elementima, da je totalno u auzvinkl 5mm gore-dole-ljevo-desno. ludo, za nepovjerovat, imam slike ak nekog interesira. uz to jedan od sarafa hidraulike gepeka viri 3cm, nezasarafljen, plocica seta gore dole. kasnije u servisu iz smijeh vele ma joj kak ih slazu, super je to, oke to cemo poravnat... poravnali su ga al su ga naspanali tak da mi se danas gepek otvara prvo ljeva pa desna strana

4. start-stop u trenutku kad je auto bio ful novi je radio super, tj. motor se palio doslovce dodirom kuplunga, super. no malo po malo sve vise se trebala papucica stisnut da bi nakon 1000km iskljucivo palio samo kad stisnes do kraja. tada se pocela i pojavljivati obavjest: pritisnite papucicu do kraja... oke, glupo jer ocito moze radit i pri vrhu... kasnije u servisu da ne, da to tak jedino i treba bit

5. ljeto je, 8 mj., vruce, svako stiskanje kuplunga i kocnice se cuje skljocanje, kao da klikcu tasteri, zmigavac... iritantno do bola... kasnije u servisu vele da nemogu nista i da je to vj. zbog temperarure

6. na 6000km poruka da treba doliti Ad blu i da pokretanje nece biti moguce za 2400km. oke, imam vremene... za par dana poruka, doslovno: Greska na motoru: Dajte popraviti vozilo !!! auto normalno radi, ne javlja vise Ad blue, ja se smrznem, odem direkt u servis i ovi mi bez pitanja i odobrenja uliju 18l adblua (makar je tank navodno 17) i daju racun po ovlastenim cijenama ;O

7. ventilacija: znaci nemres ugasit ventilaci nikak da ti ne puse po koljenima, sto se brze vozis to jace puse, makar si ugasio ventikaciju na OFF gumbu. klapne ak zatvoris ne dihtaju, puse i dalje. i onda sam skuzil da je jedini nacin da ventilaciju po tiho pustim samo pod prednju sajbu i onda 5 sec nakon kaj se stisne zatvori strujanje. ak smanjis vent. na 0 opet pocinje puhat.... ludilo... uz to jos svako toliko ventilacija kad upalis ato prozvodi neke tandrkave zvukove

8. muzika: kod tocno nekih zvukova vibriraju desna vrata... fini zvuk

9. touch scren i touck gumbi sastrane: malo rade, malo ne rade, malo prorade za 30sec, a u par navrata se sve smrzne i proradi kad ponovo upalis auto... vele u servisu da je to tak i da bi trebalo napravit mozda update makar je update tek neki dan izasao. napravio, sad bumo vidili dokad bu bilo oke

10: MyCitroen aplikacija se zadnji put sincala u 8.mj na 4500km i nemozes nista (nece potegnut nista poslije) al glavno da me svakim ulaskom u auto preko svega na mobu siledjijski pita da li se moze spojiti

11. i naj zanimljivije: od pocetka auto skace sa zadnjim krajem, udara, tandrce, tocno kuzis da je valjda prelagan. grabe, lezeci ko da opadnes s rizola. vele u servisu da moj nije u toj seriji koja je omala nekih problema i da je to zato jer je povisen i da je to SUV !!! zamisli... znaci prica o udobnosti leteceg tepiha i inovativnosti progresivnog ovjesa ?!?!?!... po mom iskvustvu rebound ne radi kak treba, a to kaj je kao mekan u krajnjim pozicijama neznam kada bi ga to u gradu trebao botomirat... uglavnom neki dan sam u gepek stavio 8 paketa po 10 kila i nemres vjerovat, drugi auto, tih, na mjestu, milina... a kad klince od isto tak 80ak kila vozim ne mjenja se nis... znaci mora ga se opteretit iza zadnje osovine...

mislim da sam sigurno nekaj zaboravil ali mislim da je i ovo dosta
e da, zaboravil sam nekaj ;))) skaj rucice mjenjaca je pukao (rupa) na jednom mjestu di se savija... 10.000km !!!!

sjeticu se sigurno jos necega ;)
 
Posljednje uređivanje:

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
znaci prvo: auto dolazi sa lagera bez keyless opcije, makar je opcija ulistana i kao dodatna oprema mjenja cijenu i lizinga i kaska. ja preuzimam auto (danas mislim da bolje da nisam) i krece peripetija br. 1, citroen se ogradjuje i nudi obestecenje u tocnom iznosu neisporucene opreme makar je taj iznos znatno veci kroz 5 godisnji lizing... naknadno refinanciranje lizinga i kaska je drama i tu se auto kuca pokazala full oke i nasli smo dobro rjesenje

2. krecem se vozit i skuzim da auto trese kad ubrzava 2.-3. izmedju 30 i 50km/h. tresnja napred na prednjim kotacima koja se prenosi skroz na pod, konzolu... prokomentiram to s par poznanika strucnjaka ;) i svi mi vele, cuj to ti je tak i tak se vozim 2000km... kasnije u servisu mi mjenjaju komplet poluosovine

3. cim sam dosel doma skuzim da se zadnja hauba uopce ne poklapa s ostalim elementima, da je totalno u auzvinkl 5mm gore-dole-ljevo-desno. ludo, za nepovjerovat, imam slike ak nekog interesira. uz to jedan od sarafa hidraulike gepeka viri 3cm, nezasarafljen, plocica seta gore dole. kasnije u servisu iz smijeh vele ma joj kak ih slazu, super je to, oke to cemo poravnat... poravnali su ga al su ga naspanali tak da mi se danas gepek otvara prvo ljeva pa desna strana

4. start-stop u trenutku kad je auto bio ful novi je radio super, tj. motor se palio doslovce dodirom kuplunga, super. no malo po malo sve vise se trebala papucica stisnut da bi nakon 1000km iskljucivo palio samo kad stisnes do kraja. tada se pocela i pojavljivati obavjest: pritisnite papucicu do kraja... oke, glupo jer ocito moze radit i pri vrhu... kasnije u servisu da ne, da to tak jedino i treba bit

5. ljeto je, 8 mj., vruce, svako stiskanje kuplunga i kocnice se cuje skljocanje, kao da klikcu tasteri, zmigavac... iritantno do bola... kasnije u servisu vele da nemogu nista i da je to vj. zbog temperarure

6. na 6000km poruka da treba doliti Ad blu i da pokretanje nece biti moguce za 2400km. oke, imam vremene... za par dana poruka, doslovno: Greska na motoru: Dajte popraviti vozilo !!! auto normalno radi, ne javlja vise Ad blue, ja se smrznem, odem direkt u servis i ovi mi bez pitanja i odobrenja uliju 18l adblua (makar je tank navodno 17) i daju racun po ovlastenim cijenama ;O

7. ventilacija: znaci nemres ugasit ventilaci nikak da ti ne puse po koljenima, sto se brze vozis to jace puse, makar si ugasio ventikaciju na OFF gumbu. klapne ak zatvoris ne dihtaju, puse i dalje. i onda sam skuzil da je jedini nacin da ventilaciju po tiho pustim samo pod prednju sajbu i onda 5 sec nakon kaj se stisne zatvori strujanje. ak smanjis vent. na 0 opet pocinje puhat.... ludilo... uz to jos svako toliko ventilacija kad upalis ato prozvodi neke tandrkave zvukove

8. muzika: kod tocno nekih zvukova vibriraju desna vrata... fini zvuk

9. touch scren i touck gumbi sastrane: malo rade, malo ne rade, malo prorade za 30sec, a u par navrata se sve smrzne i proradi kad ponovo upalis auto... vele u servisu da je to tak i da bi trebalo napravit mozda update makar je update tek neki dan izasao. napravio, sad bumo vidili dokad bu bilo oke

10: MyCitroen aplikacija se zadnji put sincala u 8.mj na 4500km i nemozes nista (nece potegnut nista poslije) al glavno da me svakim ulaskom u auto preko svega na mobu siledjijski pita da li se moze spojiti

11. i naj zanimljivije: od pocetka auto skace sa zadnjim krajem, udara, tandrce, tocno kuzis da je valjda prelagan. grabe, lezeci ko da opadnes s rizola. vele u servisu da moj nije u toj seriji koja je omala nekih problema i da je to zato jer je povisen i da je to SUV !!! zamisli... znaci prica o udobnosti leteceg tepiha i inovativnosti progresivnog ovjesa ?!?!?!... po mom iskvustvu rebound ne radi kak treba, a to kaj je kao mekan u krajnjim pozicijama neznam kada bi ga to u gradu trebao botomirat... uglavnom neki dan sam u gepek stavio 8 paketa po 10 kila i nemres vjerovat, drugi auto, tih, na mjestu, milina... a kad klince od isto tak 80ak kila vozim ne mjenja se nis... znaci mora ga se opteretit iza zadnje osovine...

mislim da sam sigurno nekaj zaboravil ali mislim da je i ovo dosta
e da, zaboravil sam nekaj ;))) skaj rucice mjenjaca je pukao (rupa) na jednom mjestu di se savija... 10.000km !!!!

sjeticu se sigurno jos necega ;)
Užas. Koliko si ga platio ?
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
4. start-stop u trenutku kad je auto bio ful novi je radio super, tj. motor se palio doslovce dodirom kuplunga, super. no malo po malo sve vise se trebala papucica stisnut da bi nakon 1000km iskljucivo palio samo kad stisnes do kraja. tada se pocela i pojavljivati obavjest: pritisnite papucicu do kraja... oke, glupo jer ocito moze radit i pri vrhu... kasnije u servisu da ne, da to tak jedino i treba bit
Prije je taj interlock prekidač bil običan i na autima je bil ispod ruke pedale kuplunga. Sad je magnetni i integriran je u glavni cilindar. Ono kaj je moguće da je, dok je bil novi, magnet bil prilično jak i hvatal je "visoko". Sad je, ajmo reć, oslabil i sad radi zaprav kak treba.

5. ljeto je, 8 mj., vruce, svako stiskanje kuplunga i kocnice se cuje skljocanje, kao da klikcu tasteri, zmigavac... iritantno do bola... kasnije u servisu vele da nemogu nista i da je to vj. zbog temperarure
Haha, tak je nama na Fiesti bilo na kočnici. Odpeljao auto u SLO u ovlašteni tam di je i kupljen, jedan majstor veli kak su neki selenoid pozicije menjali, a drugi mi na izdavanju auta veli da je trebalo sam neš podmazat. :) Više nije lupkalo, pa se dalje nisam ni interesiral. Zvuk je bil najsličniji kaj da tipkaš po plastičnoj PC tastaturi. :) tok-tok ili to kaj veliš, žmigavcu.
11. i naj zanimljivije: od pocetka auto skace sa zadnjim krajem, udara, tandrce, tocno kuzis da je valjda prelagan. grabe, lezeci ko da opadnes s rizola. vele u servisu da moj nije u toj seriji koja je omala nekih problema i da je to zato jer je povisen i da je to SUV !!! zamisli... znaci prica o udobnosti leteceg tepiha i inovativnosti progresivnog ovjesa ?!?!?!...
Kaj on iza ima klasične opruge i amortizere? Nemre to bit normalno. Takve simptome sam imal na Passatu kad mi je prvo jedan, pa drugi amrotizer vrisnul. Nije ni procuril nit je posebno auto bil tvrd, neg je počel lupati. Tak kaj mi nekaj metalno lupa odozada. Išel na tehnički, sve njima vrenodsti normalne, u HAK stanicu, isto. I onda skinuli sve dole, i vidiš amortizer se ne vraća do kraja. Tak da to ti je to. Sam mi se nekak čini da ti to ne budu ni priznali u garanciji, jer su amortizeri "potrošni delovi" ili ti budu reklid a si ga zakucal u neku rupu.
 
Posljednje uređivanje:

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Otkad smo ušili u EU auti nikad skuplji. Šta novi šta rabljeni, a sve qrac. Prije si moga za oko 110 kupit top novi auto. C4 prve generacije. Pa, C3 prve generacije, bilo je akcija po 79000 ili tako nešto. Sad po svemu šta čitam i čujem, za pošten novi auto kupit, triba računat od 170, pa naviše.
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
Otkad smo ušili u EU auti nikad skuplji. Šta novi šta rabljeni, a sve qrac. Prije si moga za oko 110 kupit top novi auto. C4 prve generacije. Pa, C3 prve generacije, bilo je akcija po 79000 ili tako nešto. Sad po svemu šta čitam i čujem, za pošten novi auto kupit, triba računat od 170, pa naviše.
1/3 onog kaj platiš ti odma apciguju kroz poreze PPMV, PDV, pa eko ovo, eko ono (one naknade za "reciklažu"), i tak. Nabere se.
 

AlanK

New member
7. ventilacija: znaci nemres ugasit ventilaci nikak da ti ne puse po koljenima, sto se brze vozis to jace puse, makar si ugasio ventikaciju na OFF gumbu. klapne ak zatvoris ne dihtaju, puse i dalje. i onda sam skuzil da je jedini nacin da ventilaciju po tiho pustim samo pod prednju sajbu i onda 5 sec nakon kaj se stisne zatvori strujanje. ak smanjis vent. na 0 opet pocinje puhat.... ludilo... uz to jos svako toliko ventilacija kad upalis ato prozvodi neke tandrkave zvukove
Ovo ni meni nije jasno a dogadja se i na mom. Ne kuzim kako blokirat ventilaciju da puse a da je OFF. Kad god ga vozim sa OFF ventilacijom puse mi ko da je upaljena, i kao napisano jedini nacin da sprijecim da puse je da UPALIM vent da lagano puse u prednju sajbu i onda blokira puhanje prema sjedalima.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nikako, ventilacija i cirkulacija su odvojene stvari u Citraćima. Možete ugasiti ventilaciju, ali radi cirkulacije će i dalje puhati.
Riješenja znate i sami... ili ugasiti cirkulaciju ili ventilator na minimum u šajbu, pa klapne odrade svoje.

No sve u svemu grozno. Izgleda da je auto limun, za što su ameri izmislili zakon..... kod nas je pak popularno zapaliti auto pred ovlaštenim. Al skupa je to igra
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Baš nezgodno za čuti, a baš mi se sviđao taj auto.
11. i naj zanimljivije: od pocetka auto skace sa zadnjim krajem, udara, tandrce, tocno kuzis da je valjda prelagan. grabe, lezeci ko da opadnes s rizola. vele u servisu da moj nije u toj seriji koja je omala nekih problema i da je to zato jer je povisen i da je to SUV !!! zamisli... znaci prica o udobnosti leteceg tepiha i inovativnosti progresivnog ovjesa ?!?!?!... po mom iskvustvu rebound ne radi kak treba, a to kaj je kao mekan u krajnjim pozicijama neznam kada bi ga to u gradu trebao botomirat... uglavnom neki dan sam u gepek stavio 8 paketa po 10 kila i nemres vjerovat, drugi auto, tih, na mjestu, milina... a kad klince od isto tak 80ak kila vozim ne mjenja se nis... znaci mora ga se opteretit iza zadnje osovine...
Ovo mogu i ja potvrditi jer sam doživio na testnoj vožnji. I to još preko onog najugodnijeg ležećeg (koji je kao pivski trbuh). Mislio sam da je to zato jer sam ga malo brže potjerao jer sam htio vidjeti kao PHC radi u usporedbi sa pravom hidraulikom, ali izgleda da je to sistemska greška.
 
Na vrh