Dilema C4 Picasso II ili Grand SpaceTourer

Javi se kad budes Cactusa prodavao.
Inace, ta godista imaju neku manu s posudom za adblue, pa razmotri improvizacije na tu temu. Navodno, to se moze i iskljuciti.
 

bbozak

Active member
Ja nisam imao love za C4 segamega grand, pa sam kupio Berlinga. 1.6 je ok, pun gepek do plafona, žena, troje djece, 2/4/7 godina i sasvim pristojno se može voziti, ionako s toliko ljudi unutra me bi divljao, taman da je 2.0. Kocka je na autoputu i ne aerodinamičan, ali po autoputu uz vožnju do 130 ne troši preko 7l, a po DC1 ladno ispod 5.5.

Da ne bude totalni oftopik, ljudi imaju probleme s pucanjem spojlera i branika na tim starijim modelima? I adblue spremnik je očita mana preko cijele PSA grupacije, al da lepo zgleda c4 picasso/grand, to je istina.

Picasso i Grand Picasso u ista stvar ko Grandtourer i ona manja verzijA. Samo su ime mijenjali, jasno vizualni facelift, ali analogija je ista. Produženi i kraći auto

Sretna kupovina i nadam se da ćeš biti zadovoljan s vozilom.

Ps: vjerujem da C4 troši litru manje od Berlinga, s istim motorom, radi aerodinamike
 

track

Active member
Javi se kad budes Cactusa prodavao.
Inace, ta godista imaju neku manu s posudom za adblue, pa razmotri improvizacije na tu temu. Navodno, to se moze i iskljuciti.
Javim rado kad dode vrijeme ali proci ce min godina dana do toga.

By the way, Cactus je u meduvremenu uvezen iz DE u HR skupa sa mnom.
Post je automatski spojen:

Ja nisam imao love za C4 segamega grand, pa sam kupio Berlinga. 1.6 je ok, pun gepek do plafona, žena, troje djece, 2/4/7 godina i sasvim pristojno se može voziti, ionako s toliko ljudi unutra me bi divljao, taman da je 2.0. Kocka je na autoputu i ne aerodinamičan, ali po autoputu uz vožnju do 130 ne troši preko 7l, a po DC1 ladno ispod 5.5.

Da ne bude totalni oftopik, ljudi imaju probleme s pucanjem spojlera i branika na tim starijim modelima? I adblue spremnik je očita mana preko cijele PSA grupacije, al da lepo zgleda c4 picasso/grand, to je istina.

Picasso i Grand Picasso u ista stvar ko Grandtourer i ona manja verzijA. Samo su ime mijenjali, jasno vizualni facelift, ali analogija je ista. Produženi i kraći auto

Sretna kupovina i nadam se da ćeš biti zadovoljan s vozilom.

Ps: vjerujem da C4 troši litru manje od Berlinga, s istim motorom, radi aerodinamike
Meni je caca od prijatelja vozio takvog Berlinga kad smo bili mladi i taj auto mi je nekako uvik u dobrom sjecanju.
 

Mirage

Well-known member
bbozak me je pretekao ja imam samo dvije djece u berlingu ali služi.

Kod mene je berlingo 6 mjeseci teretni i 6 mjeseci putnički i ne buni se kada stavim 500 kg tereta u njega.

Berlingo ima kraći mjenjač i nine za preko 140 namjenjen.

meni je mana 1.6 motora ali to je svim turbacima da su mrtvi ispod određeni okretaja a ja se nakon 3 godine i 55 000još nisam na to navikao.

Često krenem u prvoj a on mlitav pa skoči.
 

Avladis

Member
Ja imam C4 Grand Picasso 1.6 HDI 115 2014.g
Patim malo na estetiku pa sam uzeo onaj sa velikim ekranom u boji i 3d zadnjim svijetlim.
Uglavnom, hrpa opreme, komfor za nas četvero (5 normalnih) i bez problema ide koliko treba.
Potrošnja u Zagrebu, uglavnom na ekstra kratke relacije cca 7 litara.
Moj je uvoz iz Njemačke sa cca 170tis km bio prije dvije godine. Ne prelazim puno, sad je na 185tis. Napravio veliki servis kada sam ga uzeo i toči i vozi.
Volio bih da ima prednje senzore, praćenje trake i kameru za mrtvi kut, ali to bi skupo platio.

Uglavnom, zadovoljan sam jer smatram da je za te novce to dobar auto. Prava obiteljska lađa i ugodan za voziti, sa hrpom opreme i relativno jeftinim održavanjem.
Jedino što me iritira je multimedija koja je nekad spora i potpune nelogičnosti u njezinom funkcioniranju i postavkama.
Nisam radio software update pa bi možda sa time riješio neki od tih problema.

Ja sam ga dobio sa 17".
Prenerazio sam se kad sam vidio koliko ta glupa dimenzija košta jer su gume doslovno duplo skuplje od hankook 18" koje sam imao na prethodnoj merivi. Zato sam otišao u Veliku Goricu u STP gdje je CVH, sa montiranom drugom dimenzijom koja je više od 200kn jeftinija po gumi od ove standardne i atestirao to za manje od 300kn.
Problem riješen!
Bitno je da je unutar tih +/-3% obujmom u odnosu na standardne.
 

Mirage

Well-known member
I Peugeot, zar ne? Glupe, ružne i skupe balonke. :)
A Citroen i Peugeot skoro isti par opanaka, ja nemam balonku ali je bila totalno divlja dimenzija kada sam uzeo auto 215/55 16 cola

Nije se mogla naći kod mene skoro nigdje na lageru.
 

markan1000

Well-known member
U mojoj temi imaš dosta detaljan osvrt na malog Picassa, sa svim prednostima i manama.
Što se tiče motora, ja imam 1,6 115 KS. Na autoputu i s klimom i nakrcan lijepo se bez naprezanja vozi do 160 pa i nešto više, ali računaj da međuubrzanja iznad 130 u tim uvjerima više nisu neka sreća, pogotovo ako klima radi.
Na uzbrdicama u takvim uvjetima već na 120-130 izgubi dah. Ako možeš za normalnu cijenu naći dobar 2.0, to bi svakako bila preporuka. Iako će ti 1.6 definitivno solidno pokriti većinu potreba. Ja da opet kupujem isti auto, ne bi se opterećivao s tim da moram pod mus uzeti 2.0 motor. U slučaju Granda, e tu bi ipak išao za 2,0 motorom.
Što se tiče prostora, u običan Picasso se stvarno čudo toga može nakrcati. zato bi pri izboru običan ili Grand prvenstveno gledao koliko često imaš potrebu prevoziti više od 5 putnika. Ako nemaš, mislim da je manji Picasso sasvim dobar izbor - što znači i jeftiniji, i jeftinija regsitracija, u obzir dolazi i 1,6 motor, jednostavniji za manevriranje po gradu i sl.
zaključak:
Običan Picasso - ako prevoziš uglavnom do 5 putnika, po meni svakako može i s 1,6 motorom.
Grand Picasso - ako misliš da ćeš često morati voziti više od 5 ljudi, svakako primarno potražiti 2,0 motor
 

track

Active member
Prenerazio sam se kad sam vidio koliko ta glupa dimenzija košta jer su gume doslovno duplo skuplje od hankook 18"
Upravo ovo, ja sam revoltiran zapravo. :)

U mojoj temi imaš dosta detaljan osvrt na malog Picassa, sa svim prednostima i manama.
Procitao sam sve vec, dosta dobar osvrt. Mislim da manji 1.6 bi bio dovoljan za mene isto.

Koliko je cest problem sa AdBlue posudom (pumpom) kod ovih auta? Kako sam shvatio ovo je prilicno cesta pojava i oko 1000 eura je trosak bez puno pregovora. Malo me trta.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Za početak zamjeniš najčešći uzrok problema, čep, sa redizajniranim. To je možda 100-200kn, možda preživi posuda
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Negdje 2018. su krenuli recallovi ako je suditi po upisima na internetu. Neki vele da su dobili identične, a neki kažu da nove imaju bijelu sredinu gledano izvana, ovako:




Nema više service-a pa je teško detaljnije ući u to... ja bi osobno iste sekunde preventivno mjenjao čep da kupim auto sa adblue-om.
 

Mirage

Well-known member
A kako glupo smješten čep i mjesto gdje se puni. Na berlingu kod mene je na istom mjestu gdje i gorivo točiš.
 
Na vrh