Milosh
Test
Pozdrav svima,
pored Volva imamo i drugi auto u porodici, ženin.
U pitanju je Clio III, 2008 godina, motor 1.2 benzin 55kW.
To nam je onako auto za svakodnevno drndanje po gradu i malo dalje, uzeli smo ga jer nam treba drugi auto ali dobro dođe jer s njim dosta čuvamo Volva. Nemam ambicija da mu ovdje ''pravim'' garažu, nije sam po sebi ništa posebno.
Imam pitanje vezano za trzanje motora, pa tražim vaše mišljenje (iskreno ne da mi se i nemam vremena za novi početak na Renault forumu).
Uzeo sam taj motor jer znam da je manje-više neuništiv a i htio sam što jednostavniji auto.
Nekih mjesec dana nakon što smo ga uzeli počeo je jako trzati pri kretanju. Pošto su svjećice bile prešle već 50k km odmah sam ih zamijenio (stavio Denso) i otprilike 70% trzanja je nestalo. Nastavio je trzati ali puno rjeđe. Onda sam sledeće zamijenio kablove. Mislio sam da još može trzati samo zbog kablova i bobine i odlučio da prvo njih zamijenim. Nakon zamjene kablova trzanje se smanjilo ali je ostalo ponekad. Nakon toga ja zamijenim i bobinu, i reko' sad nema više razloga da trza (mislim na razlog vezan za struju). Ali on opet ponekad trza, pri skoro svakom hladnijem kretanju.
Trza samo kad je hladan i samo pri kretanju, tj. pri otpuštanju kvačila. Ako je hladan i trza pri kretanju, uz puno jači gas može krenuti da ne trza. A čim krene može se voziti na minimalnom gasu i uopšte ne trza, već baš samo pri pokretanju s mjesta. Klapna gasa izgleda čisto, nisam rastavljao ali prethodni vlasnik navodno jeste jednom čistio. Auto sada ima 142 000 km. Od grešaka je bila samo jedna vezana za lambda sondu.
Šta mislite zašto još uvijek trza? Je li moguće da je do lambde?
Koliko ja znam signal sa prve lambde ECU koristi da računa smješu. Ne znam je li moguće da ga to muči ali samo kad je hladan? Inače ne dimi, normalno radi.
pored Volva imamo i drugi auto u porodici, ženin.
U pitanju je Clio III, 2008 godina, motor 1.2 benzin 55kW.
To nam je onako auto za svakodnevno drndanje po gradu i malo dalje, uzeli smo ga jer nam treba drugi auto ali dobro dođe jer s njim dosta čuvamo Volva. Nemam ambicija da mu ovdje ''pravim'' garažu, nije sam po sebi ništa posebno.
Imam pitanje vezano za trzanje motora, pa tražim vaše mišljenje (iskreno ne da mi se i nemam vremena za novi početak na Renault forumu).
Uzeo sam taj motor jer znam da je manje-više neuništiv a i htio sam što jednostavniji auto.
Nekih mjesec dana nakon što smo ga uzeli počeo je jako trzati pri kretanju. Pošto su svjećice bile prešle već 50k km odmah sam ih zamijenio (stavio Denso) i otprilike 70% trzanja je nestalo. Nastavio je trzati ali puno rjeđe. Onda sam sledeće zamijenio kablove. Mislio sam da još može trzati samo zbog kablova i bobine i odlučio da prvo njih zamijenim. Nakon zamjene kablova trzanje se smanjilo ali je ostalo ponekad. Nakon toga ja zamijenim i bobinu, i reko' sad nema više razloga da trza (mislim na razlog vezan za struju). Ali on opet ponekad trza, pri skoro svakom hladnijem kretanju.
Trza samo kad je hladan i samo pri kretanju, tj. pri otpuštanju kvačila. Ako je hladan i trza pri kretanju, uz puno jači gas može krenuti da ne trza. A čim krene može se voziti na minimalnom gasu i uopšte ne trza, već baš samo pri pokretanju s mjesta. Klapna gasa izgleda čisto, nisam rastavljao ali prethodni vlasnik navodno jeste jednom čistio. Auto sada ima 142 000 km. Od grešaka je bila samo jedna vezana za lambda sondu.
Šta mislite zašto još uvijek trza? Je li moguće da je do lambde?
Koliko ja znam signal sa prve lambde ECU koristi da računa smješu. Ne znam je li moguće da ga to muči ali samo kad je hladan? Inače ne dimi, normalno radi.