Kakve su nam to ceste?! 🚧 🚦

Dalibor

Dado Tornado
za sve purgere, počela obnova desnog kolnika istočnog smjera nove branimirove, od križanja s heinzelovom do vjerojatno svetiva... iako bi desni kolnik mogli popravljati do križanja kod kauflanda


[ame]https://youtu.be/Fnpej5mgjXo[/ame]
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Veselo :D

A taman sam imao već izvježbanu rutu izbjegavanja rupa tuda. No vjerovatno će šahte ostati na istim mjestima, pa neće biti problem prilagoditi se kroz dva mjeseca kad šahte opet utonu
 

Cutac

Prèkaroš
Nek poprave onu jamu na njemačkoj aveniji i one rupetine kod skretanja za aveniju dubrovnik sa iste.
Ako ne odvalim zadnji most na aveniji, budu kotači otpali na skretanju...
 

Dalibor

Dado Tornado
snima emisiju o pješačkim prijelazima i prouzroči sudar :palacgore:

juraj šebalj u automarketu


[ame]https://youtu.be/8oxk1lrmXAs[/ame]
 

Scorpyo

Active member
pa neće biti problem prilagoditi se kroz dva mjeseca kad šahte opet utonu
Koja 2 mjeseca, prvi bude utonuo za 2 tjedna, za mjesec dana ih bude pola. Baš sam jutros bacio pogled na šahtove, betoniraju nekih 15tak cm oko njih što je isto kao da nisu ništa radili.
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
[ame]https://youtu.be/kllXVuNpg4U[/ame]
Super stvar, jednostavna a ima efekta! Nadam se da će se skoro i kod nas pojavit!
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Spominje se to već 15 godina valjda... Èini mi se da bi se brzo to izignoriralo, pogotovo u kvartovima.
Izdignuti pješački, ledice na podu, tablama... mislim da je sve efektivnije :confused:
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
I to što kažeš, šta god da učine, brzo se izignorira nažalost! Nego ovo prvi put vidim, krajnje je jednostavno i jeftino rješenje pa da bar sprječi jednu nesreću dobro je 😉
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
12.8.2019., pa kaže: "TIJEKOM proteklog vikenda na hrvatskim prometnicama dogodilo se 100 prometnih nesreća s nastradalim osobama, dok su u tri nesreće poginule tri osobe, a ukupno je ozlijeđeno 159 osoba, priopćilo je Ravnateljstvo policije."

Spektakularan debakl novog ZOSCP-a.

i da kazne dignu na po 100.000-200.000 opet će isto biti. Kazna (specijalna i generalna prevencija) je kranja mjera, a ne rješenje. Nekako se bojim da je u ministarstvu strašan deficit kvalitetnog i stručnog kadra koji predlaže izmjene i dopune zakona.
 

markan1000

Well-known member
Spektakularan debakl novog ZOSCP-a
prerano za donositi takve zaključke... ako sam dobro ranije pohvatao, ti si pravnik, i dobro znaš da se procjene učinaka zakona rade na duže rokove, a ne na temelju par dana od početka primjene

pogotovo jer pričamo o jednom od nekoliko udarnih turističkih vikenda...
 

Dalibor

Dado Tornado
i da kazne dignu na po 100.000-200.000 opet će isto biti.
broj nesreća ne mogu smanjiti kazne visoke 15-25.000 kn jer ih ne čine samo takvi prekršitelji. rijetko se čuje da je nesreću uzrokovao vozač bez vozačke u neregistriranom automobilu. ali dugoročno broj nesreća moglo bi se smanjiti kroz više kazne za mobitel, prelaske kroz crveno, bržu vožnju kroz naselje, kada bi se istovremeno znatno više dijelile
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ne pratim baš u zadnje vrijeme, pa sam samo površno bacio oko na listu prometnih s poginulima u 24 sata da vidim ako se što promijenilo...

Golf 3, BMW e39 i Pug 206 su zadnja tri s poginulima ako se ne varam. Motore ne računam, nema im pomoći.

Očito da su visoke kazne riješenje. I još ih treba dignuti. Dok omjer vrijednosti vozila/kazne ne bude barem 1:5.

Paralelno, ima i dosta prometnih sa ozljedama... samo što je lista automobila maaalo drugačija. Deset do petnajst (kako se piše taj broj majketi?) godina drugačija.

.
.
.
.
.

Šalu na stranu, jasno je da je PPMV glavni ubojica na cestama. Trebalo bi ga zakonom zabraniti.

Jedino što je živi PPMV vrijedniji od žive sirotinje. A lova je lova...
 

Franz

Well-known member


Mene živo zanima što je sad tu posebno bolje. Napravili su po jednu traku podvožnjaka u svakom smjeru koji spaja Jadransku aveniju i Aveniju Dubrovnik i to je to. Sve ostalo kao i prije.

Najbolja regulacija je ova sad. Niti gužve, niti čekanja. Nikad tako protočno raskrižje nije bilo kao s "privremenom" regulacijom.
 

Dalibor

Dado Tornado
Mene živo zanima što je sad tu posebno bolje.
nije ekipa znala kako voziti po tom kružnom toku, tko ima prednost niti koja traka kuda ide, a nisu niti zainteresirani, plus uprava grada kojoj se mostovi raspadaju i gubi se pola pitke vode.
ali bilo je i nekih opasnih rješenja na tom rotoru zbog kojih mala nepažnja uzrokuje sudar. ali to se moglo probati riješiti puno jeftinije, jer ova izgradnja koja je na početku planirana za 200 do 300 milijuna, 100 % će na kraju biti preko 350, a za tu lovu moglo se urediti 3-4 točke koje zakrčuju promet u špici.
u zadnjih 30 godina jedino spomena vrijedno su tramvajska pruga do prečkog i dubca prije 20 godina, nadvožnjak na slavonskoj iznad radničke prije 15, i širenje bivše ljubljanske u 3 trake prije 10
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Naivno gledajući bi rekao da je nevjerovatno da jedna metropola u neka tri-četri desetljeća nije imala značajnih infrastrukturnih pomaka. Ali kod nas je sve moguće :)
 
Na vrh