Izmjena filtra ulja,zraka i klime

koska

New member
Ekipica pozdrav , eto ja uvalio svoj 11 godina star C 3 njima..odnosno oni ga dobro podvalili meni I kupio novog Cactusa Live 110 ks bencin... je...neznam što mi bi da se opet uvalim u Citroen:mad:...pitanje za mudre mehanicarske glave...gdje je lokacija filtra ulja...zraka...klime...radio bih to sam bez obzira na garanciju...kao što sam činio na 3....za sada ne mogu pronaći YouTube tutorial za Cactusa..valjda odgovara isti motor na DS ili Peugeotu...110 je...daklem ponizno molim premijere mehanicarske glave za savjet...pozdrav ...može li proći ulje O 30 Valvoline bagatelno
 
  • Sviđa mi se
Reactions: DS9

dinko1981

Well-known member
110 to vjerovatno onaj 1.2 turbo puretech? Onda bolje nemoj kalkulirat sa uljem, pogotovo ako mislis odkantat ovlasteni a time i garanciju
 

koska

New member
Nije bitno ulje..naravno da ću stavljati propisano...dali je itko mijenjao filter na 110 ks benzinu turbo....zanima me lokacija filtera ..što se mora skidati..mislim da je pristup odozgo i da je filter nakosen...kao na DS Citroen ima 3 ili 4
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Filter ulja bi trebao biti ispred kartera, pristup odozdola - 1109 AL




Filter zraka je iza motora, ispod vjetrobrana, treba skinuti poklopac - 98 139 088 80




Filter kabine je u onoj plastici ispred šajbe, kad otvoriš haubu lijevo - 6479 90




Treba provjeriti sa br. šasije dali se sve poklapa
 

koska

New member
Najljepše zahvaljujem.....na Tecniko Junkers španjolski YouTube ima puno tutorijala za benzinca 110......ako netko još zna koji je šaraf...mora biti istureni muški neznam točno kojeg je oblika i koja velicina za ispuštanje ulja na karteru..koji broj...izgleda manji..on ulazi unutra u udubljeni šaraf...obratno je od većine drugih gdje je istureno van ..

Karter 208 - 110 je identičan Cactusovom...
 

Lakii

Well-known member
Ja obožavam sam raditi na autu. Definitivno pohvale za pristup! I nije da želim reklamirati Citroenovu servisnu mrežu jer su lopovi ali...
...na godišnjim servisima ćeš uštedjeti maksimalno 100-ak EUR godišnje.
A gubiš garanciju. I onaj glupi klub vjernosti koji ipak dobro dođe...
Ako namjeravaš auto zadržati oko 6 godina pa prodati dalje uštediš na servisima 700-ak EUR a gubiš na vrijednosti auta 1000-2000 EUR. Ne računajući neki kvar koji bi možda pokrila garancija.
Ne vidim ovdje računicu...

Bonus tip: nemoj štedjeti na ulju za taj motor!
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Al garancija je, ako se ne varam, 2 godine? Iliti jedan pravi servis, nije se problem isprsiti.

Nevezano uz konkretno Citroen, znam da ima ljudi koji prepolove ovlaštene intervale sa jednim svojim malim servisom.... opet se nešto uštedi, dugoročno je bolje za auto, a nisam čuo da je ovlašteni ikad skužio ili da bi bilo problema s garancijom
 

Lakii

Well-known member
Da, osnovna garancija je 2 godine. A servisni interval zavisi od kilometraže...

Èekaj, ne kužim kako se to prepolove intervali, svaki drugi radiš u ovlaštenom?
Kako onda izgleda servisna knjižica? Tko resetira kilometre?

Opet, gubi se na vrijednosti vozila. Naravno ako ćeš biti iskren prema onome kome ćeš kasnije prodati auto. Sve drugo bi bilo nepristojno. I, hm, protuzakonito, jelda...

Naravno, ako ćeš imati auto od početka pa dok ne završi na otpadu, onda je ovo najbolji pristup.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Èekaj, ne kužim kako se to prepolove intervali, svaki drugi radiš u ovlaštenom?
Kako onda izgleda servisna knjižica? Tko resetira kilometre?
Ne paše svima ali ima slučaja... recimo ima kod novijih automobila interval od 2 godine ili 30tkm. Pa nakon polovice odrade zamjenu negdje drugdje.
Knjižica se ne dira, ništa se ne resetira, to i dalje čeka ovlašteni na redovnom intervalu.

Opet, gubi se na vrijednosti vozila. Naravno ako ćeš biti iskren prema onome kome ćeš kasnije prodati auto. Sve drugo bi bilo nepristojno. I, hm, protuzakonito, jelda...
Pa ne vidim zašto bi se gubilo na vrijednosti ili skrivalo to od potencijalnog kupca. Dapače, sačuvao bi sve račune i sve dao sa autom.
Kao kupcu rabljenog bi mi to bilo pozitivno, kupiti auto od nekoga tko se dodatno potrudio oko održavanja.
To mi je normalnije nego recimo auto od 5 godina i cca80tkm sa dva mala servisa, a takvih je dosta iz uvoza
 

Lakii

Well-known member
Èekaj malo, pa ne pričamo ovdje o autima sa dugim servisnim intervalima. To je potpuno druga tema. I to je tema o kojoj se može jako drugo pričati. Uzmi bilo koji auto sa velikim servisnim intervalom i dobro pročitaj sve uvjete takvog intervala. Nije baš sve šareno...

Ovdje se radi o tome da se želi potpuno izbjeći ovlaštene servise. I radi se o novom novcatom Cactusu sa ser. intervalom od 1 godine ili 15 000 km. (25 000 km ako se vozi u bajci)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Da, taj scenarij novog auta bez ijednog pečata nije najidealniji, i zbog kakvih eventualnih mušica koje bi garancija pokrila, ali i zbog preprodaje...
 

DS9

Active member
može li proći ulje O 30 Valvoline

ako je Synpower ENV C2 0W-30
https://oilgroupbg.com/pdf/valvoline/valvoline-synpower-env-c2-0w30.pdf

ne da može proći, nego se to može smatrati i najzgodniji izbor sa obzirom na preporuke iz citroenove tehničke dokumentacije, a može se smatrati i kao jedan od kvalitetnijih izbora u smislu sastava ulja (jer ulja po normi PSA B71 2312 imaju značajniji udeo PAO).

Btw, Valvoline je krajem jula ove godine i zvanično postao vlasnik kruševačkog FAM-a.
Kad je već isti država (Srbija) prodala (a lično mislim da je šteta), bar ga je kupila velika i kulturna zverka koja pravi kvalitetna maziva.

Sad, npr. da sam iz Hrvatske, prvo bih razmislio o INA Ultra PC 5W-30.
http://www.ina-maziva.hr/hr/proizvod/ina-ultra-pc-5w-30/440

s tim što striktno tumačeno Valvoline varijanta je izbor by the book sa obzirom da ima i odgovarajuće odobrenje od PSA.
 
Posljednje uređivanje:

koska

New member
Daklem ekipica puno hvala na trudu ....garancija je 2 godine...praktički jedan servisni obični interval...a onda je sve prepusteno mojim rukicama..mislim da može proći Total ineo first 0 -30...vidim na stranim specifikacijama...auto kao svaki do sada mislim voziti više od desetljeća...ušteda od 700 kn je puno...mislim da na karteru ide inbus odvijač 10 ili 12 mm....
 
Na vrh