Kupnja rabljenog C4 II (oprema, mjenjači, motori)

track

Active member
Pozdrav ekipa,

nakon dugog i teskog eliminiranja svih mogucih marki i modela...izbor je dosao na C4 II HDI, model 2011-2014 mislim do nekih 100k km na satu. Nisam imao Citroena nikad al kolega ima i auto mi odlicno izgleda tako da cu postati vlasnik kako sada stvari stoje. Voznja je kombinirana uglavnom, pola grad, pola auto put sa par duzih izleda godisnje a prelazim oko 15-20k km godisnje.

Jedina dilema je uzeti 2.0 sa 150 KS ili 1.6 sa 115 KS. Sto se pocetne cijene tice, to mi nije problem, prioritet je da kupim kvalitetnije auto od ova dva jer ga planiram dugo imati. Samo da naglasim, jurnjava mi nije na pameti sigurno, ovih 150 konja mi je i previse malo iskreno al ako je opcenito motor kvalitetniji onda mi je bolji izbor.

Zanima me:

1. Kolika je razlika u cijeni djelova i odrzavanja, malih/velikih servisa,
popravaka eventualnih na motoru? Razlika u potrosnji je zanemariva?

2. Snaga, 2.0 ima vise nego dovoljno snage za moj pojam, jedino sto me
zanima je li ovaj sa 115 zapravo slab. Znam da je subjektivno pitanje al
zanima me jel se "vuce" po cesti il se moze normalno vozit i pretjecat npr.
sa 4 odrasle osobe u autu. Juricanje me ne zanima, to je sigurno.

Meni bi san zapravo bio 2.0 sa 130 KS. :D

3. Sto se tice pouzdanosti, oba motora su izjednacena po onome sto sam
uspio na internetu procitati tj. niti jedan od ova dva nema reputaciju
motora koji "treba izbjegavati". Je li ovo tocno? :)

4. C5 sam eliminirao iskljucivo zbog vece cijene servisiranja/odrzavanja. Jesu C4 i C5 u istom rangu po tom
pitanju?

Hvala svima.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
1. kod ulja i filtera je više manje ista priča, isto ide u jedan i u drugi, cijena je tu negdje. Set distribucije od Gatesa (zatezači, remen, pumpa) je recimo 95€ za 2.0hdi, 109€ za 1.6hdi. Mislim da tu nema neke velike razlike što se održavanja tiče.... možda tu i tamo koji euro razlike kao za ovu distribuciju, ali sve je u istim razredima.

2. Svi hečbeci sa +100ks se daju po meni ''normalno'' voziti, dizeli čak i slabiji (90ks) idu normalno, ali je svakako ugodnije i sigurnije sa 150ks.

3. Oba motora su dobra, ako ih se pazi. Niti jednog me nebi bilo strah, što se pouzdanosti tiče.

Ako nije problem radi višeg osiguranja, rege i nešto veće potrošnje, ja bih išao na 2.0.
 

visaluteju

Well-known member
Kolika je razlika u cijeni djelova i odrzavanja, malih/velikih servisa,
popravaka eventualnih na motoru
Ja sad prišem suprotno od ovih prije mene, ali nisam neki ekspert i strucnjak pa neka ti moje misljenje ne bude prebitno ali ga cisto poslusaj pa se raspitaj dalje,

i ja sam se dosta raspitivao prije kupovine na vise mjesta i mene su skoro svi savjetovali da uzmem verziju 92KS jer je navodno po prici svih njih a (jedan momak koji me je savjetovao je iz ovlastenog citroenovog servisa u BiH - tuzla) najpouzdaniji i najmanje se kvari te je servis jeftiniji.

nema plivajuci zamajac, i sad ne razumijem se dovoljno ali trubina radi na drugacijem principu (nesto vezano za neku promjenu krilaca ili sta li) uglavnom u verziji sa ovim motorm i turbina je dugotrajnija...

Meni njegovih 92 ks nije malo, u odnosu na xsaru pikaso kojeg sam imao ranije (sa 90ks) ovaj c4 leti, valjda bolja turbina i dosta bolji obrtni momenat + 200 kg lakše... mislim da je i potrošnja manja sa ovim motorom, meni se vrti oko 5 do 5.5 litara...

eto tako su meni rekli a ti se dalje raspitaj

p.s. e sad šta jeste jeste meni 2.0 uvijek zvuci moćno sve ispod zvuci kilavo :D :D
 

track

Active member
ivan222: Tako nekako sam i sam racunao. Vaga je uvik bila na strani 2.0 malo.

visaluteju: Taj je vec eliminiran zbog malo konja, al hvala na savjetu.

Cutac: Sve legitimno. :D
 

diegos

Well-known member
U većini slučajeva bi bio dovoljan 1.6, ali u trenucima kad zatreba snage bit će ti žao ako nemaš 2.0 :D
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Ja sam bio u istoj neodoumici kada sam razmisljao o C4 picasso. Odlucio sam se za 2.0 jer uglavnom vozim van grada, otvoren put. Mislim da je za tu masu, 115ks preslabo. Ovako je po meni, motor manje opterecen. Potrosnja, mislim da je razlika u normalnim uslovima zanemarljiva, da bih uzeo slabiji motor. Ako se ganja, svaki ce trositi puno :).
 

dinko1981

Well-known member
Planiram kupiti c4 1.4vti koji navodno ima cca 50 tkm. Takodjer namjeravam ugraditi plin pa me zanima koja veselja mogu ocekivati sa tim modelom
 

track

Active member
Ja sam zapravo krenuo trazeci benzinca jer mi je na papiru bolje izledalo sve. Medutim, nakon razgovora sa nekoliko mehanicara, benzin vise nije bio opcija jer su svi rekli da su jako kvarljivi motori benzinci njihovi.
 

Brruno

Well-known member
Jako zanimljivo kako c4II 2.0 HDI ima 150ks od 2010. i to EURO 5 ,a c5 je takav motor dobio tek 2016 ako se ne varam i to EURO 6. (150ks i 180ks autom.)
Moj izbor bi također bio 2.0 hdi 150ks jedino sto ce potrosnja sigurno biti malo veća u odnosu na 1.6. I jos ako je automatic,sigurno je malo veća jer se na 2.0HDI ugrađuje full automatic
 

track

Active member
Za sad je sve na strani 2.0 HDI opcije. Jedina stavka je ta potrosnja (u prosjeku pola litre na 100 km?) koja ne bi smila biti velika jer se sa autom nece naganjati sigurno.

Ima li razlike u intervalima zacepljivanja/odcepljivanja i regeneracija FAP fitera kod modela 1.6 HDI i 2.0 HDI? Hoce li se ovaj 2.0 brze zacepiti ili nesto?
 

track

Active member
Argumentacija nekakva bi dobro dosla. Koliko se uopce moze voziti po gradu prije nego sto je regeneracija potrebna. Jel isti interval za 2.0 HDI i 1.6 HDI motor?
 

Brruno

Well-known member
Radi klasican servis ulja i filtera na 10000 ako ti nije problem jer je servis jeftin,preporuka je na 15000 ali majstori za turbine preporucuju 10000 samo radi turbine,i svakih 5000km odi na autocestu,vozi 15 min na preko 3000 okretaja i nemas brige
 

track

Active member
Ulje i filteri kod mene idu na oko 10 000km svakako bez obzira na preporuke proizvodaca.

Ovih 15min na preko 3000 okretaja ce vjerojatno biti dosta cesce od svkih 5000 km pa s te strane ne bi smilo problema bit ako je to sve sto se raditi treba.
 
Na vrh