Juče sam napokon završio cijelu priču oko auspuha.
Prvo sam prije 4-5 dana skinuo donji dio branika sa nekoliko zadataka, a prvi je bio da stavim mrežice na krajeve hrom nastavaka. Izabrao sam da stavim gustu mrežicu umjesto punog lima, tako ne bih zatvorio prolaz za gasove a opet se ne bi (značajno) vidjelo kroz njih.
Lim sa rupicama (zapravio dio nekog sita):
Zatim sam na limu označio oblik koji treba izrezati, koji je btw. skroz nepravilan i nesimetričan. Na gornjoj i donjoj strani sam ostavio po komad lima kojim ću ih pričvrstiti:
Zatim sam fino makazama obradio oblike tako da sjedaju ''na knap'' u otvore i savio ''ušice'' koje će ih držati. Ovako je to izgledalo prije pričvršćivanja, uslikano 4 puta da se vidi kako je sve sjelo.
Zatim sam obilježio i izbušio rupe na hrom nastavcima, te iste prenio na mrežice te izbušio. Zatim sam mrežice ošmirglao i ofarbao crnim mat sprejem u 4-5 slojeva.
Zatim sam ih fiksirao u hrom cijevi pomoću 4mm pop nitni. Ovako izgleda na kraju:
Nakon toga sam odsjekao onaj dugački komad plastike sa stare plastike i pop nitnama ga pričvrstio preko kratkog komada na ovoj plastici (to se veže vijkom i maticom za donju stranu gepeka):
Onda sam juče otišao do obližnjeg servisa gdje smo auto podigli i momak koji tamo radi je po mojoj instrukciji brusilicom odrezao oem cijev auspuha. Nakon toga izgleda kao neki top (za kobasicu).
Zatim smo sve nabacili nazad. Ovako sada izgleda:
Slikano sa 2 m udaljenosti:
Slikano sa 30 cm udaljenosti:
Uglavnom, može se desiti da se u nekim svjetlosnim uslovima i pri nekim uglovima sa max 10 m vidi to nije skroz zatvoreno, ali u normalnim situacijama teško da će iko išta primjetiti.
***************************************
Dok sam juče bio u tom servisu, skinuli smo plastiku ispod motora i onu ispred nje, do branika. Tražili smo porijeklo onog ulja koje je smrdilo kada sam prije išao kući (nakon duže vožnje stao i osjetim pored auta miris ulja koje gori).
Uglavnom, sve je suvo, nema nigdje tragova ulja na motoru, na moje olakšanje. :grin: Zaključili smo da je to ulje najvjerovatnije kapalo na izduvnu granu sa zaštitne plastike iznad nje, a daljim praćenjem traga ulja vidjelo se da je to ulje za mjenjač. Trag ide od donje strane mjenjača a onda skroz gore na gornju stranu mjenjača. Vidi se trag kako se slijevalo niz mjenjač. Odozgo se na mjenjaču ništa ne vidi, pa je to vjerovatno ulje koje se malo prolilo još zimus kad je majstor mijenjao manžetnu pa nakon toga vraćao ulje u mjenjač. U prilog tome ide i činjenica da je i poslije toga bilo dužih vožnji ali da se to nije osjetilo.
Takođe smo pregledali tu silikonsku manžetnu, stoji na mjestu i mekana ko silikon.
Iznad one manje plastike (do branika) sam uočio 6 zatvorenih malih konektora, sigurno priprema za prednje parking senzore. Takođe jedan veći konektor prikačen na lijevu stranu branika. Nisam siguran za šta je, moraću malo pogledati. Znam da modul za xenon svjetla bude ispod lijevog fara, ali ne vjerujem da bude tako nisko.
Trag ulja na mjenjaču i plastici:
Motor:
Primjetio sam da je kanalni remen ispucao iznutra. Pitam majstora koji tamo radi da pogleda, kaže on to je normalno, bitno je da izvana izgleda dobro. Kaže ''Da sad staviš novi remen i pogledaš nakon dva dana, vidio bi da je ispucao tako iznutra''. Ajde dobro, mislim se ja, vjerovaću mu.
Mali konektori, 6 komada:
Veliki misteriozni konektor:
**************************************
Juče sam ponovo malo detaljnije snimio situaciju oko liftera gepeka. Nažalost, kad je gepek zatvoren ima max 1 cm slobodnog prostora na klipu liftera, tako da one opruge koje je Doomsday spominjao i velikodušno ponudio ne mogu stati. Zaključak, moraću staviti duže opruge po uzoru na onog rusa, samo ih moram naći.