C5 X7 1.6 THP by Milosh - The Great White

Milosh

Test
Sretno sa strujom, meni se to gadi :disgusted:
Može link na BT adapter? :)
Hvala!

Rado bih ti dao link ali ne vidim ga više, kupio ga davno na eBay-u ali ne mogu ga vidjeti u "Purchase history" zahvaljujući glupom eBay-u, najstarije kupovine koje mogu vidjeti su iz 2016.
 

Doomsday

U prolazu...

Doomsday

U prolazu...
Možda bih mogao ovaj par liftera koje sam našao na otpadu takođe ugraditi, paralelno sa ovima koji su već unutra.
Možda, ali moglo bi bit veselo kad budeš zatvara... :D

Također, pazi da ne odeš sa dodatnim podizačima previše put unutar prtljažnika, pa da ne budeš mogao vratiti oblogu... :whistling:
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Pazi ti da ne slomijes zadnju sajbu :D vrata gepeka staju svega par mm od nje... ti gas springsi ocito imaju na svakoj c5ici... struju respektiram i ne diram ak nisam siguran sta radim... sretno!
 

Milosh

Test
Mislim da ima dovoljno mjesta za taj lifter unutar obloge, a mislim i da su graničnici dovoljno jaki i da ne bi dali da se gepek previše otvori. Snimiću još te sve detalje.

Možda bi čak i samo jedan bio dovoljan.

Mogla bi se i izmjeriti sila koja je potrebna, samo nemam ručnu digitalnu vagu za kofere. :)

Gledao sam malo po gepeku, ipak nema mjesta za lifter sa unutrašnje strane nosača gepeka, ali možda bi se mogao staviti sa vanjske, gdje je i onaj oem spojen, malo ispod njega. Možda bi i samo taj jedan bio dovoljan, to bi onda bilo ukupno 1500 N sile.

E da, ne znam jel svaki C5 ima te liftere. Sad mi je nekako logično da ima, jer bilo bi teško dići gepek bez njih i ne znam šta bi ih držalo, ali eto taj rus ih nije imao.

Bilo kako bilo, jako je lako provjeriti imate li liftere. Samo treba malo tapacirung gepeka povući prema dole prstima, i odmah se vidi lifter:



**********************************************

Našao sam na jednom forumu slučaj da je neki argentinac u P3008 ugradio aftermarket HU i da mu se javljala ona greška. Navodno je riješio tako što je ponovo spojio oem displej. Koliko su francuzi stručni oko elektronike, ne bi me čudilo da neka tako sporedna glupost utiče na komunikaciju između dvije skroz druge stvari. Kod mene je taj displej cijelo vrijeme spojen, ali sam nekidan u BSI-u podesio da misli kako nije uopšte opremljen tim displejem, pa ga možda to buni. Vidjećemo.

**********************************************

Danas sam u ovlaštenom naručio set od 4 mrežice za zadnja stakla, za zaštitu od sunca. Dvije velike su za prozore zadnjih vrata i dvije male za ona dva trokutasta stakla iza C stuba.

Cijena seta = 130 KM, jeste puno za par običnih mrežica, ali šta ću kad su po mjeri. :)
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Pohvali se kad dodju, nije skupo ak ti treba i ak izgleda pristojno... ja sam dao i vece novce dosad za te mrezice, a opet nisam zadovoljan, em sto su mi ih djeca unistila, pogubila, pojela i tak :D bitno da je Jeviti juric /munjeviti juric/nanjim il sici honji /psici u ophodnji/ a da zadovolja ikakve druge kriterije je sasvim irelevantno...
 

Milosh

Test
Ja sam kod druga člana Poginaldo vidio takve za zadnje prozore i izgledali su super, i on je koliko sam shvatio zadovoljan, pa budemo vidjeli. :)
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Ha ha, nesmijem ih polijevat vodom i hranit iza ponoci... :D moja tri sina, kad se udruze na zadnjoj klupi tocno me strah...
 

Milosh

Test
Donja plastika branika je dole već 4-5 dana, stavio mrežice i sredio još neke sitnice. Sad još imam da mi u servisu odrežu cijev auspuha i da sve nabacim nazad.

***********************************************************

Gledao malo detaljnije situaciju oko podizanja gepeka:

Za dodatni lifter nema mjesta, ako bi se i mogao ubaciti od tapacirunga (vjerovatno bi), ne može se montirati sa te (unutrašnje) strane nosača gepeka jer sam nosač stoji ukoso, valjda su ga tako stavili zbog onog oem liftera, da njega bude lakše staviti.

Pokušao samo na jednoj strani staviti jednu kinesku oprugu. Za jedan kraj opruge izbušio rupu u jednom slobodnom komadu lima sa strane a drugi kraj zakačio na glavu koja drži lifter. Opruga se max rastegne prilikom zatvaranja ali prilikom otvaranja i dalje nema dovoljno snage da podigne gepek. Pored toga, ona sama se deformisala, deformisale se kuke na oprugi, alka i onaj lim u kojem sam izbušio rupu. Preveliko je to rastezanje za tu oprugu. Nisam uspio naći ni jednu drugu lokaciju gdje bih je mogao zakačiti a da bi to radilo, ili je rastezanje preveliko ili je ona predugačka. Treba tražiti drukčije opruge ili pokušati sa onim oprugama koje je Doomsday spominjao a koje se stave na sam lifter.

Idem sad tražiti na netu da li postoje lifteri istih dimenzija kao ovi oem a da imaju veću silu.
 

Milosh

Test
Kad ce kamera doci na red :)
Ide i to polako. Krenuo nekidan pa nisam iz prve uspio rastaviti neki konektor a da ga ne potrgam. Skontao sam da ću za prvu ruku staviti tu kamericu koju sam uzeo (u svjetlu tablice) ali kasnije ću uzeti skroz malu metalnu bijelu, za nju ću izbušiti rupicu kraj prekidača za otvaranje gepeka. Ružna mi je ova kockasta. :)
 

Milosh

Test
Juče sam napokon završio cijelu priču oko auspuha.

Prvo sam prije 4-5 dana skinuo donji dio branika sa nekoliko zadataka, a prvi je bio da stavim mrežice na krajeve hrom nastavaka. Izabrao sam da stavim gustu mrežicu umjesto punog lima, tako ne bih zatvorio prolaz za gasove a opet se ne bi (značajno) vidjelo kroz njih.

Lim sa rupicama (zapravio dio nekog sita):



Zatim sam na limu označio oblik koji treba izrezati, koji je btw. skroz nepravilan i nesimetričan. Na gornjoj i donjoj strani sam ostavio po komad lima kojim ću ih pričvrstiti:



Zatim sam fino makazama obradio oblike tako da sjedaju ''na knap'' u otvore i savio ''ušice'' koje će ih držati. Ovako je to izgledalo prije pričvršćivanja, uslikano 4 puta da se vidi kako je sve sjelo. :)









Zatim sam obilježio i izbušio rupe na hrom nastavcima, te iste prenio na mrežice te izbušio. Zatim sam mrežice ošmirglao i ofarbao crnim mat sprejem u 4-5 slojeva.

Zatim sam ih fiksirao u hrom cijevi pomoću 4mm pop nitni. Ovako izgleda na kraju:









Nakon toga sam odsjekao onaj dugački komad plastike sa stare plastike i pop nitnama ga pričvrstio preko kratkog komada na ovoj plastici (to se veže vijkom i maticom za donju stranu gepeka):



Onda sam juče otišao do obližnjeg servisa gdje smo auto podigli i momak koji tamo radi je po mojoj instrukciji brusilicom odrezao oem cijev auspuha. Nakon toga izgleda kao neki top (za kobasicu). :)



Zatim smo sve nabacili nazad. Ovako sada izgleda:

Slikano sa 2 m udaljenosti:



Slikano sa 30 cm udaljenosti:





Uglavnom, može se desiti da se u nekim svjetlosnim uslovima i pri nekim uglovima sa max 10 m vidi to nije skroz zatvoreno, ali u normalnim situacijama teško da će iko išta primjetiti.

***************************************

Dok sam juče bio u tom servisu, skinuli smo plastiku ispod motora i onu ispred nje, do branika. Tražili smo porijeklo onog ulja koje je smrdilo kada sam prije išao kući (nakon duže vožnje stao i osjetim pored auta miris ulja koje gori).

Uglavnom, sve je suvo, nema nigdje tragova ulja na motoru, na moje olakšanje. :grin: Zaključili smo da je to ulje najvjerovatnije kapalo na izduvnu granu sa zaštitne plastike iznad nje, a daljim praćenjem traga ulja vidjelo se da je to ulje za mjenjač. Trag ide od donje strane mjenjača a onda skroz gore na gornju stranu mjenjača. Vidi se trag kako se slijevalo niz mjenjač. Odozgo se na mjenjaču ništa ne vidi, pa je to vjerovatno ulje koje se malo prolilo još zimus kad je majstor mijenjao manžetnu pa nakon toga vraćao ulje u mjenjač. U prilog tome ide i činjenica da je i poslije toga bilo dužih vožnji ali da se to nije osjetilo.

Takođe smo pregledali tu silikonsku manžetnu, stoji na mjestu i mekana ko silikon. :D

Iznad one manje plastike (do branika) sam uočio 6 zatvorenih malih konektora, sigurno priprema za prednje parking senzore. Takođe jedan veći konektor prikačen na lijevu stranu branika. Nisam siguran za šta je, moraću malo pogledati. Znam da modul za xenon svjetla bude ispod lijevog fara, ali ne vjerujem da bude tako nisko.

Trag ulja na mjenjaču i plastici:



Motor:





Primjetio sam da je kanalni remen ispucao iznutra. Pitam majstora koji tamo radi da pogleda, kaže on to je normalno, bitno je da izvana izgleda dobro. Kaže ''Da sad staviš novi remen i pogledaš nakon dva dana, vidio bi da je ispucao tako iznutra''. Ajde dobro, mislim se ja, vjerovaću mu. :)



Mali konektori, 6 komada:





Veliki misteriozni konektor:



**************************************

Juče sam ponovo malo detaljnije snimio situaciju oko liftera gepeka. Nažalost, kad je gepek zatvoren ima max 1 cm slobodnog prostora na klipu liftera, tako da one opruge koje je Doomsday spominjao i velikodušno ponudio ne mogu stati. Zaključak, moraću staviti duže opruge po uzoru na onog rusa, samo ih moram naći.
 

Milosh

Test
Super odradjeno! Svaka cast za auspuhe, ko nezna, tesko da ce primjetit obmanu
Hvala!

********************************************

Juče uspješno kodirao tri ključa u BSI. Dva od ta tri sam već imao, a jedan je novi iz Kine. Sad imam tri ključa, dva skakavca i jedan obični rezervni.

Takođe sam ponovo u BSI-u podesio da je spojen mali displej i ponovo poništio onu grešku, i za sada se nije ponovo javljala (nakon dvije vožnje). Šapćem da ga ne ureknem. :D
 

Cutac

Prèkaroš
Kineski skakavci rade? Ja bih si napravio još jedan za c4, zametnuo sam jedan, isus ne zna gdje je.


Svaka čast na trudu za lažne auspuhe :whistling: ;)
 
Na vrh