Protočni lonac

gox

New member
Evo da se ja javim, imam na saxu od lastovčića protočan lonac samo na kraju, dakle, serijski fi komplet ispuha sa katalizatorom + stražnji lonac protočni od lastovčića i čuje se ovako:



A tvoj bi se, najvjerovatnije, pošto je isti motor, sa cijevi fi 50mm od grane do kraja, bez katalizatora i sa protočnim zadnjim loncem (rađeno sve kod lastovčića) trebao čuti ovako:



I tim 5mm širim cijevima bi dobio možda malo bolji odaziv na gas i drugačiji zvuk, ako izvučeš koji konj, super, ako ne, nikom ništa, ali zvuk ćeš svakako dobit. Kad bi imao katalizator, pa ga skinuo bi vjerovatno malo više osjetio, tako da ne očekuj baš nešto.

Eto, to bi bilo od mene, nadam se da sam ti pomogao, pozz! ;)
 

RI-222

Member
Evo da se ja javim, imam na saxu od lastovčića protočan lonac samo na kraju, dakle, serijski fi komplet ispuha sa katalizatorom + stražnji lonac protočni od lastovčića i čuje se ovako:

I tim 5mm širim cijevima bi dobio možda malo bolji odaziv na gas i drugačiji zvuk, ako izvučeš koji konj, super, ako ne, nikom ništa, ali zvuk ćeš svakako dobit. Kad bi imao katalizator, pa ga skinuo bi vjerovatno malo više osjetio, tako da ne očekuj baš nešto.

Eto, to bi bilo od mene, nadam se da sam ti pomogao, pozz! ;)
znam ja da vjerojatno necu dobit konje,pomogao si sad sam siguraan da idem kod lastovcica da mi to srede kako treba,javim kad kupim :)
 

zoran37

New member
Zasto imam dojam da si opterecen pojmom velicine? :D
Ma nisam opterećen veličinom nego ti pokušavam reći da je na malim autima teže posložit neke stvari nego na velikima gdje ima mjesta kolko hoćeš.
Na tvom autu je katalizator(ti si tak rekao tak) u sklopu ispušne grane, nisam vidio al vjerujem ti na riječ jer da je negdje na podu gdje bi zgurali još dva lonca.
 

Matija

New member
Vidim tu negdje se spominjalo, a nitko nije odgovorio, Xantia 1.8i 16v nema srednji lonac. Ima ispušnu granu, pa u jednom komadu katalizator+cijev od 2 metra :meh: i onda zadnji lonac. :cool:

A što se tiče "cinčanja" znam da su mnogi zaštićivali samo vidljive dijelove (tipa vrata, pragovi i rubovi blatobrana). A onda recimo skineš zadnji most a ono kukulele...
 

RI-222

Member
Zapoceo sam temu pa da i napisem kako je sve to ispalo na kraju cinilo se kompliciranim ali je jednostavno , kupio sam protocni lonac(sportski rucno radjen) i nista vise ,auto nisam vozio nakon sto sam promijenio lonac pa neznam dal ide bolje/gore ali sad ima dublji i ljepsi zvuk (na niskim okretajima) ali na visokim okretajima je dosta jak zvuk i sve je podnošljivo(samo susjedima nije:twisted:) tako da sam vjerovatno dobio samo na zvuku ali nisam ni ocekivao da cu dobit snage i sa najskupljim loncem.
 
Posljednje uređivanje:

XSARA VTS

Member
Vidim tu negdje se spominjalo, a nitko nije odgovorio, Xantia 1.8i 16v nema srednji lonac. Ima ispušnu granu, pa u jednom komadu katalizator+cijev od 2 metra i onda zadnji lonac.
Koliko je meni poznato Xantia 1.8 16v ima srednji lonac nalazi se odmah iza katalizatora a lambda sonda između grane i katalizatora na cijevi tako da nije problem ukloniti katalizator!
 

Matija

New member
Noup, nema. :)

Ima katalizator, pa cijelom dužinom cijev i onda zadnji lonac. Nema ni mjesta u tunelu za srednji lonac. Btw. katalizator i ta cijev su iz jednog komada, đubrad jedna, pa kad bi kupovao original ide cijev od ispušne grane do zadnjeg lonca. Tako je tvornički bilo kod mene.

Ovako kad se kupuje zamjenski katalizator, otfikari se stari i ili uvari između ili stave spojnice. Meni je prije nekih godinu i po prvo propirila ta dugačka cijev, pa smo onda za nekih 6 mjeseci mijenjali katalizator, a sad prije 4 mjeseca smo mijenjali zadnji lonac. :D
 
Na vrh