Preventivno čišćenje EGR-a

visaluteju

Well-known member
Kad je u pitanju auto imam podvojenu ličnost. Jedna kaže održavaj i vozi a druga nekad izmišlja neke preventivne fore i fazone, čišćenja, podmazivanja itd. Nekad vjerovatno stvarno pomogne, nekad je mozda bacanje para, nekad je placebo efekat itd.

E sad znam da se preporučuje povremeno skidanje, rastavljanje i čišćenje egr-a, pogotovo za one koji imaju dobar udio gradske vožnje (kao ja), ali zanima me da li ovo stvarno pomaže i ima efekta? Ovo čišćenje bez rastavljanja? Ima li posljedica i opasnosti ?

[ame]https://www.youtube.com/watch?v=DmpyRrCXxU4&t=7s[/ame]

Da li uopšte dirati išta, kod mene je c4 2011 sa 160 000 i ide bezprijekorno?
 
Posljednje uređivanje:

Milosh

Test
Kad je u pitanju auto imam podvojenu ličnost.
Samo kad je u pitanju auto? :D

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&persist_app=1&noapp=1&v=DmpyRrCX xU4
Pogrešan ti je link, ispravan je:

[ame]https://www.youtube.com/watch?v=DmpyRrCXxU4[/ame]

zanima me da li ovo stvarno pomaže i ima efekta? Ovo čišćenje bez rastavljanja? Ima li posljedica i opasnosti ?
Teško je reći. Vjerovatno da pomaže, tj. da u nekoj mjeri uklanja čađ sa EGR-a. Ja lično sumnjam da može potpuno ukloniti čađ sa svih dijelova EGR-a.
Druga stvar, kad se EGR čisti on se i razradi, jer kao i svaki ventil malo zapekne, od te čađi.

Da li je opasno, to je još teže reći. Da li ima kakvog uticaja na crijevo ili neki drugi senzor na koji tečnost naiđe...?

Da li uopšte dirati išta, kod mene je c4 2011 sa 160 000 i ide bezprijekorno?
Ja bih na tvom mjestu, ako ti je baš stalo da ga očistiš, našao majstora koji će to uraditi za neke razumne pare.
To nije ni komplikovan ni dugotrajan zahvat tako da ne bi trebalo biti skupo.

Ako nećeš to (zapravo, čak i ako se odlučiš na čišćenje), pazi kako voziš: https://www.citroenforum.hr/142397-post39.html
 

visaluteju

Well-known member
U medjuvremenu sam popravio link :) Pa znam to za vožnju, tako se i trudim da radim... A mogao bih na sledecem malom servisu viditi da mi pogledaju i ociste egr, nije na odmet ako nije preskupo...

I meni se cini da ovo sa snimka mozda malo pomogne ali ne bas da cini cuda...

Ivan222 to planiram ako skoz pocne za**bavati :) Mozda cak i dpf ako dodje do "nedaj boze"

Da li bi mi tada sa euro 5 spao na euro 3 normu? :D

P.S. juce sam vidio stari kmbi koji ima euro normu <1 nisam znao da postoji manje od 1 :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ne... dizlo mi apsolutno bez problema prolazi eko test, normalna zacrnjenja ostala bez EGRa. I tuđa iskustva su mahom ista.
Evo sljedeći pregled je za nekih dva tjedan, a u međuvremenu je i čipiran. Javim ako padnem :D
 

diegos

Well-known member
Ivane koji ti dizlo vozis?

Egr mislim da je najbolje skinut i ocistit, onda znas da si smece izbacio van :D Makar ja ne bih ni dirao dok ne pravi probleme :)
 

visaluteju

Well-known member
Diegos slazem se za ne diranje dok je ok!
Ivane i ja sam cuo da ako je motor i turbina ok da navodno nikakvih problema na tehnickom...cak auto dobije koji ks vise :)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Makar ja ne bih ni dirao dok ne pravi probleme
Pravi probleme od prvog dana, samo ne vidiš :D Tj. vidi se samo kad se problemi nagomilaju... iliti čađa u usisnoj.

Motor je Pratola Serra 1.9 16v... nemaju francuzi takve nažalost :D
 

Milosh

Test
Da, zaboravio sam napisati da isto smatram da ga je najbolje blokirati. :D Ali to ne znači da ti se nikad neće javiti problem usljed njegovog začepljenja.

Što se tiče tehničkog, čitao sam milion puta iskustva ljudi iz UK koji normalno prolaze njihove tehničke (MOT) sa blokiranim EGR-om, a koliko sam ja shvatio, MOT je daleko rigorozniji od naših pregleda (neka dopuni neko sa iskustvom iz UK :)).
 

diegos

Well-known member
Pravi probleme od prvog dana, samo ne vidiš :D Tj. vidi se samo kad se problemi nagomilaju... iliti čađa u usisnoj.

Motor je Pratola Serra 1.9 16v... nemaju francuzi takve nažalost :D
Istina, dobro si rekao :)

Aha to je neki talijan :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Fino si mi ga metnuo :D Ne hvala, oplove bih jedino na cios vozio. Al istina da im tu i tamo dobar motor ugrade. Talijanka je na sreću ;)

U biti nije čipiran već remapiran da se točno izrazim. Na motoru je sve orginalno, uredno održavan... jedino je maknuta ekologija i dignuta je snaga cca 15%, ništa ekstremno. Tako se vozi već nekih 30tkm. Na toj jačoj mapi je od 2300-4000 okr., ima još par detalja, ali praktički je idiot proof mapa, prva stepenica...
 

Cutac

Prèkaroš
Iskreno, bio bih ljubomoran da je benzinac. A da je Busso, bio bih bas ljubomoran :D

Ali i dalje imas palac gore od mene ;)
 
Na vrh