Žarulje za C5 X7, farovi s ledicama

Pavel

Lepi™
Nemam ga ni ja. Automatsko je izravnavanje. Tako sam barem ja našao na netu. I ja sam ga tražio po volanu i po cijeloj kabini ali nisam našao.

I siguran sam da je automatsko jer primjećujem u vožnji da mi se snop miče, tj. u određenim okolnostima je oboreniji na cestu u drugima je pak podignutiji.
 

Brruno

Well-known member
Vidis,ja sam mislio da sam lud. jedan dan snop odlican drugi dan prenizak. ja mislio da sam nesto zeznuo s postavkama svjetla u meniju. :)
 

vborovic

C5 modifikator
Inženjer kontroler je taj dan zaspao
Ili ja ... LOL ... nisam već jedno vrijeme bio u hidro X7-ci, ali mogao bih se zakleti da su na par njih koje sam vozio da bili ručni regulatori ... isto kako xenon farovi imaju vlastiti sustav kompenzacije i senzora visine, neovisan o ovjesu (a čovjek bi očekivao da nema potrebe baš radi hidro ovjesa) ... ako je tako, onda bi trebao u dijagnostici biti prisutan ECU komp za nivelaciju fara, pa se možda kroz softer može kalibrirati pravilna visina, ako misliš da baca prenisko
 

Pavel

Lepi™
Ja sam mislio da je problem u meni ali nije, doista prekidača nema. Inače, forumaši znaju da je moj auto specifičan jer pola toga što po serviceu kao ima - nema, ili ono što nema - ima. Ali ovo sigurno nema no snop se regulira.

Na jednom drugom forumu sam našao da to ovisi o težini vozila i poziciji hidroovjesa. Da se snop samoregulira. Ne znam jel to točno nit me zapravo zanima kako sustav radi, bitno je da radi. Jer primjećujem da na uzbrdici podiže snop svjetla, na ravnici pri većoj brzini isto tako, kod usporavanja ga obara. Èudno ali radi, u početku je bilo očito al sad sam se već naviknuo.
 

Doomsday

U prolazu...
Ako je samonivelirajući, onda je praktički uvijek u 'nuli' i ako baca nisko ilivisoko, triba ga fizički podesit na faru, sa onim šarafićima, obično su dva na svako, za obe osi, gori-doli i livo-desno... I tako ih dovest u 'nulu'... Ako farovi imaju na sebi te šarafiće... A tribali bi jer više-manje svi imaju... Valjda...

:thinking:
 

Pavel

Lepi™
Ja ne prčkam ništa al ono se samo regulira po potrebi. Ne znam kako, strah me i pitat. Lijevu stranu volana ne diram, prekidače oko radija (ESP, Lock itd) ne diram i tak. :D Provjerio kod kupnje jel rade i miran. Što manje diram i tražim i stiskam, to bolje.

Fizički na faru ništa nisam dirao. Èak i kod paljenja izgleda kao da se koji mm podigne svjetlo.

Danas sam bio kod mehaničara, išli promijeniti DRL. Bože kako su to glupo napravili. Èovjek ima manju ruku pa je uspio zavuć. I bori se, nikako iščupat žarulju..Pa reko povuci je samo jbt, jaka stvar izvuć žarulju. Kifla..Nije ona vodoravno utaknuta, nego odozdo, ispod fara upiknuta vertikalno. Nisam mogao vjerovat..

Uostalom navikao sam na iznenađenja sa svojim autom. Uvijek nešto novo otkrijem. Zabava nikad ne prestaje. :)
 

Brruno

Well-known member
Jell moguce to poremetit kad se mijenja zarulja? Mozda je prijasnji vlasnik nesto cackao s tim. Nije mi jako nisko ali mislim da bi ipak moglo biti malo vise kao na drugim autima. lrobat cu s serafom. Valjda ga ima 😂
 

Pavel

Lepi™
Danas je ovo malo snijega kod nas uzrokovalo da se taj prekidač dira Probaj
Èitao sam da bi bilo pametno njega ugasit kad je poledica tj. snijeg. Ali nisam osjetio probleme ni dok radi. Probat ću u svakom slučaju. :D
 

Pavel

Lepi™
Sad će još ispast i da imam Xenone na autu. :D

Ne znam, nisam jedini koji nema mogućnost ručnog niveliranja. Poprilično sam siguran da su halogene žarulje u pitanju, ali svejedno tijekom vožnje se rasvjeta regulira. Kao što sam rekao, ovisno o brzini ili nagibu.

Išao sam čak provjeriti da mi nisu svjetla rasklimana ali nisu. S tim Citroenom nikad ne znaš na čem si. :D
 

Pavel

Lepi™
Da. Jučer smo pitali mehaničara šta je ovo (onak romboidna povrsina odmah ispod fara) i rekao je da je to sustav za pranje farova. Još sam mu rekao da fakat puno tekućine auto potroši, i on mi je na to dodao da je to zato što kad aktiviram pranje vjetrobranskog stakla, automatski se peru i farovi a to kao troši nešto više tekućine nego što je uobičajeno.

Sad me je*ite, poprilično sam siguran da Xenone nemam.
 

Brruno

Well-known member
Tu kocku imam i ja i svaki C5 ali naravno nema pranje farova jer su halogeni. Provjeri da li izlaze peraci kad peres staklo
 

Pavel

Lepi™
Izlaze, mehaničar probao. Uglavnom da, imam jako specifičan primjerak. Imam dobar dio opreme koji nije naveden u Citroen Service (kada se traži izlist po broju šasije). Recimo imam i 9 zvučnika (iako bi trebao imati znatno manje). Imam automatsko izravnavanje farova (iako nemam Xenone).

Tulav ovako jesam ali znam razlikovati Xenone od klasičnih žarulja. Isto tako dio opreme koji nemam uredno piše da imam. Iako nikakvih naknadnih ugradnji i nadogradnji doista nije bilo. Po Citroenu nemam ni stražnji naslon za ruku a eno ga na stražnjoj klupi, skupa sa držačem čaša i pretincem.

Ne znam. Pomirio sam se s time da ću svašta otkriti dokle god ga imam i tak je. Ni ne istražujem što ima što nema, odustao sam. Jednostavno se ponekad sam od sebe iznenadim.

Frend ima C5, isto 2009. Isti radio, isti paket opreme i ima USB u konzoli. Ja ga nemam. Po nekoj logici ni on ga ne bi trebao imati ali eto.
 

HAL9000

New member
Moja Xantia isto nije imala ručno podešavanja farova.Koliko ja znam prije nijedan hidrauličar nije imao ručnu nivelaciju jer za to jednostavno nema potrebe jer auto pod bilo kojim opterećenjem uvijek drži istu visinu.Ne znam da li je i dalje tako.
 

vborovic

C5 modifikator
Nisam siguran, trebao bi sjesti u kojeg, ali prema tehničkoj dokumentaciji, baš za hidro ovjes, nema navedene plastike kako ju je Brruno prikazao (dakle, bez barem otvora sa poklopcem na lijevoj strani), i spominje se prekidač za tu nivelaciju ... on što bi sigurno moralo postojati onda je računalo korekcije visine fara, a to se lijepo može vidjeti na dijagnostici ... i onda bi (ako je potrebna nekakva korekcija) prvo počeo tu "kopati", da se provjeri da li su dobri parametri visine koje BSI šalje i prima sa senzora visine na ovjesu, a ne fizički šarafiti po faru (to ostaviti kao zadnju, fizičku mjeru) kako bi se napravila korekcija visine ako snop baca prenisko
 
Na vrh