Picasso se gasi u vožnji

darko

Member
Auto je 2.0hdi 2002. god.
Jučer se počeo gasiti u vožnji. Nakon gašenja se najnormalnije upali i vozi, ali nakon nekog vremena opet se ugasi. Kad se to prvi put dogodilo upalila se lampica za grešku motora i ostala je stalno upaljena.
Danas su ga na servisu spojili na tester i jedins greška koju su očitali je greška pritiska goriva, a rekli su mi i da je u testnoj vožnji auto malo jače dimio.
Preporučili su da odem kod specijaliziranog majstora za popravak visokotlačnih pumpi, dizni...
Koliko sam vidio kod mene je pumpa Siemens.
Zanima me ako netko ima iskustva s ovim o kojim ciframa popravka se okvirno radi?
 

visaluteju

Well-known member
Pisao sam vec na par mjesta ali ne sjecam se na kojim temama. Imam sam iste probleme sa istim autom (godiste i motor isto)

Kod mene bile dvije stvari sa slicnim simptomima a sudeci po dijagnostici prije ce biti druga.

Prva je pumpa goriva rezervoara, a druga regulator visokog pritiska goriva kod motora. Ako je ova druga stvar, kad ti se upali lampica krajnja desna zagrij auto i provozaj ga na vecim obrtajima (npr u drugoj brzini ga vozi 10tak min 50-60 na sat. Ili ga dobro proturiraj. Nakon toga par puta ugasi i upali auto sa vađenjem kkjuca izmedju paljenja. Ako se lampica ugasi to je to. Vremenom se taj ventilic na regulatoru malo osteti i nakupi se sitnih opiljaka metalnih i oni ga zacepe. Pomaze jedno vrijeme vadjenje i ciscenje. Lako je dostupan. (Ako je to)

Da je pumpa goriva trebala bi je registrovati dijagnostika dok regulator ne registruje dok skroz ne otkaze.

Ne mora znaciti da je ovo kao kod mene ali velike su sanse, to im je boljka. Pumoa goriva je jeftina a regulator nov 150-200 eura. Ali to sad promjenis i nikad vise. (Ako je do tog opet). Sretno
 

darko

Member
Idem probati propuhati auto.
Majstoru stignem ako to ne pomogne.
Zanima me samo smijem li i jel preporučljivo staviti neki (koji?) aditiv za čišćenje sistema dovoda i ubrizgavanje goriva?
 

visaluteju

Well-known member
Ako je u pitanju ovaj regulator sto ja pominjem njemu nece pomoci ali nece ni odmoci :) samo ciscenje povremeno i na kraju mjenjanje. Kad se majstor uoraksa gdje se nakazi ocisti ga i vrati za 10 minuta mozda mozes i sam.
 

visaluteju

Well-known member
https://www.google.ba/imgres?imgurl=https://img.goglasi.com/img/133563082&imgrefurl=https://www.goglasi.com/search?q=+regulator+visokog+pritiska+(NOVO)&sort=cdn&start=225&docid=U0ZOS2-RdaoGNM&tbnid=C1u_hij3ruAzyM:&vet=10ahUKEwjNtf-z0KHeAhWQiIsKHY_EAmoQMwgvKAcwBw..i&w=640&h=480&itg=1&bih=908&biw=1680&q=regulator visokog pritiska goriva citroen xsara picasso 2.0 hdi&ved=0ahUKEwjNtf-z0KHeAhWQiIsKHY_EAmoQMwgvKAcwBw&iact=mrc&uact=8


https://www.google.ba/imgres?imgurl=https://img.goglasi.com/img/153371085&imgrefurl=https://www.goglasi.com/search?q=%20simens%20regulator%20pritiska%202.0hdi%20(Kori%C5%A1%C4%87eno)&sort=fi&docid=8gBqIbgeK8UK-M&tbnid=X64hxpBeiLdngM:&vet=10ahUKEwjNtf-z0KHeAhWQiIsKHY_EAmoQMwhMKBcwFw..i&w=360&h=240&itg=1&bih=908&biw=1680&q=regulator visokog pritiska goriva citroen xsara picasso 2.0 hdi&ved=0ahUKEwjNtf-z0KHeAhWQiIsKHY_EAmoQMwhMKBcwFw&iact=mrc&uact=8

Nalazi se otprilike na prednjoj strani motora na dubini od oko 20-30 cenata. Nažalost preko njega se nalazi par nekih crijeva / kablova pa moras prvo njih raskopčati da bi skinuo regulator. Iskopča se struja i crijevo. Prilično je jednostavno kad skontaš redosljed sve se skine jako lako. Èini mi se da ti treba zvjezdasti ključ i jedan obični ključ i to je to.

Kada ga skineš našpricaj wd-om taj vrh - šiljak, neka malo odstoji par minuta i onda ga ičisti dobro ali nježno obriši i produvaj ako imaš kompresor.

Kako sam razu,io tada majstora tuda izlazi gorivo pod sitnim mlazom ali pod visokim pritiskom i dovoljan je mikrometarski opiljak da ga zaštopa. Nekada ga začepi loše gorivo i ono što prođe sa filtera ali vremenom počne i sam da se troši i začeplja (to ako ti se učestalo vraća problem)

Nakon čišćenja opet par puta upali i ugasi auto.

Opet kažem pod uslovomd a je ovo u pitanju, ne bi volio da te nagovaram na neki posao a da nije to u pitanju, mada nemaš šta izgubiti a nije velika procedura

evo i snimak valjace ti:

[ame]https://www.youtube.com/watch?v=3yUpiuUfUlE[/ame]
 

darko

Member
Sad sam malo razvalio auto, prvo 2-3 brzina 50-60km/h par km, a nakon toga 50tak km autoputa 130-180/km/h i auto ide bez problema. Greška koju su na servisu obrisali nije se ponovila (bar ne za sad). Sipan je i aditiv Liqui Moly Super Aditiv i subjektivno mi se čini da je prvo auto malo teže došao do cca 160km/h, a na povratku bez problema 175-180 km/h.
Nisam baš primjetio da se nešto dimi.
 

visaluteju

Well-known member
Pa eto mozda si ga i procepio bilo da je egr bilo da je regulator. sretno da te vise ne zeza, ja sam svoj regulator nakon godinu dana ciscenja svakih 2 mjeseca morao promjeniti
 

darko

Member
Opet mi se danas ugasio.
25km do posla bez problema, a na pola puta prema doma se ugasio i upalila se lampica greške motora. Upalio sam ga nakon toga bez problema i pod malo jačim okretajima došao doma. Dva puta sam ga ugasio pa upalio uz vađenja ključa i nakon drugog puta (uz malo više dodavanja gasa) ugasila se lampica greške motora. :confused:
 

visaluteju

Well-known member
Ti ces se onda muciti izgleda sa dijagnozom.Probaj ono ciscenje. ili probaj nekog naci ko ce ti znati provjeriti regulator pritiska goriva i pumpu goriva u rezervoaru. Moja pumpa nije pokazivala gresku ali je bila pokvarena tj desavalo joj se da malo radi malo ne. S tim da sam ja znao cuti malo jace zujanje nego normalno sa strane rezervoara nazad kad das kontak (prije verglanja). Tek kada je majstor izvadio skroz i spojio na akumulator vidio je da cudno nekako "melje" dok radi.

*ebada je sto se pumpi ne moze prici bez dizanja auta i skidanja rezervoara....

sretno trebace ti nje i zivaca :)
 

darko

Member
Pumpa u rezervoaru je stavljena nova negdje u šestom mjesecu i to komplet, a ne samo uložak tako da mislim da nije do nje. Kad je ona radila probleme nisam mogao upaliti auto tj. stao je na mjest i ni makac. Serviseri su par puta lupili po rezervoaru i onda je auto upalio pa ga nije trebalo šlepati. I nije se palila lampica greške motora.
 

darko

Member
Nisam spretan s tim, a za ne povjerovati je da se na dva servisa u okolici ne usude to raditi. Probat ću drugi tjedan skoknuti do Boschiste da vidim s njim koji je problem.
 

darko

Member
Da ge ne ureknem, ali....
Zadnji puta se ugasio prije pet dana. Paljenje-gašenje-vađenje ključa obrisalo je grešku i od onda nema problema (za sad). :confused:
 
Na vrh