gasi se

pantheon

New member
U pitanju je citroen xsara picasso 1.8 16v, gasi se na leru, ali ne uvjek, recimo kada je auto zagrijan na radnu temp, i kada ga ugasim, auto astoji i kada ga upalim pocne da zeza, i recimo stanem na semaforu a on se ugasi, desavalo se da nece da upali nikako. Auto spajan na dijagnozu i nis ne mogu naci vec pola godine. Promijenjeno dosta stvari, svjecice, senzor temperature, regulator gasa, lambda sonda, bobina i jos mnogo stvari. Interesuje me dali je neko imao slican problem, i dali ovaj auto ima egr, i air injection pump (pumpu sekundarnog zraka) i gdje se nalazi. Auto je od mog strica, i cojek je osijedio i ocelavio radi ove gluposti i posjeta servisima, pa ako mozete pomozite.
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Problem je sto se ima puno stvari za ispitat, a za to treba predznanje, alat, elektricne sheme, vrijednosti otpora sa kojima ces usporediti izmjerene otpore itd. Dijagnostika nece zabiljezit gresku ako se ne prede granica tolerancije. Na tvome mjestu bih provjerio: tocku paljenja, svijecice (vizualno pogledat, izmjerit zazor, po potrebi podesit), kabel visokog napona(mjeriti otpor), razvodnu kapu( skinut, ocistit pogledat ima li ostecenja), bobinu(provjerit na mikro pukotine kroz koje mozebit ulazi vlaga, izmjerit otpor, preveliki otpor-prekid, premali otpor-kratki spoj), ostale utikace vizualno provjeri i ocistit, senzor temperature motora(mijenja otpor sa promjenom temperature), senzor temperature zraka, senzor opterecenja-map, senzor brzine motora. Ni u snu ne dirati kablove visokog napona, bobinu, ravodnu kapu rukama dok auto radi, moze bit opasno po zivot. Ako to sve mozes ispitat super, ako ne nadi neki dobar servis i vjerujem da ce se kvar pronac. Svakako javi sta je bilo radi drugih clanova.
 
Na vrh