Citroën Forum Hrvatske  

Povratak   Citroën Forum Hrvatske > Stariji modeli > Citroën Xsara I i II
Zaboravili ste podatke?


Odgovori
 
Uređivanje
Staro 12.2.2019. , 16:07   #1
Novi član
 
Član od: 12.03.2012.
Zadnja aktivnost: 17.4.2019. 06:17
Lokacija: Zagreb
Postovi: 73
Zahvala: 0
Zahvaljeno jednom u jednom postu
Originalno Trokira i bjeli dim na auspuh

Pomagajte, xsara 1.4 benzin 2002 pocela je priliko prvog paljenja da dimi bjelo i osjeti se benzin te trokira. Kada se zgrije normalno radi, kopcanjem na komp pokazalo je jedino gresku katalizatora. Auto ima 208000 km, tekucine ne mjesa, ne trosi vodu samo sto prilikom voznje oko 150 km/ h dize temperaturu.
zacko je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Staro 12.2.2019. , 16:26   #2
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Jučer 22:29
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.146
Zahvala: 114
Zahvaljeno 876 puta u 717 postova
Originalno

Koliko je gust dim?
Možda bi, od bezbolnijeg,mogle biti loše svijećice? Pa pod čokom završava neizgoreno gorivo u ispuhu
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 12.2.2019. , 17:15   #3
Novi član
 
Član od: 12.03.2012.
Zadnja aktivnost: 17.4.2019. 06:17
Lokacija: Zagreb
Postovi: 73
Zahvala: 0
Zahvaljeno jednom u jednom postu
Originalno

Da, to sam i ja pomislio. Ali sad kad se ohladila vidio sam da ipak fali vode i da ima na cepu malo emulzije al sasvim malo.
Mislim da glava mora dolje... a taman sve napravio, most, kileri, servisi totalno sve...
Nego koliko bi me moglo kostat to sredivanje, dihtung sarafi obrada?
zacko je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 12.2.2019. , 17:45   #4
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Jučer 22:29
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.146
Zahvala: 114
Zahvaljeno 876 puta u 717 postova
Originalno

A ovisi tko ti radi i dali ćeš raditi sve kako spada sa novom distribucijom i pumpom vode ili ne.
Sami dijelovi nisu preskupi, dihtung glave, šarafi, sve je po oko 100kn, ravnanje glave 150-200. Al dodaj ulje, filter, rashladnu, svjećice, distribuciju i pumpu... skupi se toga.
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 12.2.2019. , 17:59   #5
Novi član
 
Član od: 12.03.2012.
Zadnja aktivnost: 17.4.2019. 06:17
Lokacija: Zagreb
Postovi: 73
Zahvala: 0
Zahvaljeno jednom u jednom postu
Originalno

Sam ću radit, samo distribuciju neću mijenjati jer sam ju promijenio prije cca 10 000 km. nekako sam to očekivao samo ne tako brzo. al što se može...
znaći cijena do 1000 kn. savjet da li da otvaram i donji postroj ili ne? auto ima orginal 208 000 ja sam drugi vlasnik.
zacko je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 12.2.2019. , 21:47   #6
C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
 
Član od: 03.12.2016.
Zadnja aktivnost: Jučer 19:20
Lokacija: NRW Deutschland
Postovi: 320
Zahvala: 2
Zahvaljeno 48 puta u 39 postova
Originalno

Nemoj nista otvarat odvezi nekom ko.ima uredaj nek ti prvo izmjeri imas li ugljikovodika u posudi za vodu.sto je siguran znak da kompresija probija u rashladni sistem. Manjak vode i emulzija nista ne znace.
nemo26 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 14.2.2019. , 17:34   #7
Novi član
 
Član od: 12.03.2012.
Zadnja aktivnost: 17.4.2019. 06:17
Lokacija: Zagreb
Postovi: 73
Zahvala: 0
Zahvaljeno jednom u jednom postu
Originalno

Eto danas opet provjerio vodu i fali je, na stjenkama ima bijele emulzije sve vise, vidim da mi na pokazivacu pokazuje da imam manje ulja. To bi znacilo da ulje ide u vodu a voda u cilindar?
zacko je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 14.2.2019. , 20:16   #8
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Jučer 22:29
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.146
Zahvala: 114
Zahvaljeno 876 puta u 717 postova
Originalno

Moguće, u svakom slučaju to riješi čim prije
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 28.2.2019. , 21:41   #9
Novi član
 
Član od: 12.03.2012.
Zadnja aktivnost: 17.4.2019. 06:17
Lokacija: Zagreb
Postovi: 73
Zahvala: 0
Zahvaljeno jednom u jednom postu
Originalno

Eto ljudi, brtva promjenjena. Sad me zanima da li postoji kakvo sredstvo za ispiranje emulzije iz sistema? Isto tako otkrili smo da je pukla uspusna grana la me zanima da li se da variti ili da trazim drugu?
zacko je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 28.2.2019. , 21:58   #10
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Jučer 22:29
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.146
Zahvala: 114
Zahvaljeno 876 puta u 717 postova
Originalno

Plastična? Uzni drugu, nebi smijele biti skupe...
Što se rashladne tiče, ja sam provrtio destiliranu dva puta i bilo je ok. A za motor bi bilo dobro da se skine karter i počisti, prvo ulje isto ranije zamijeni
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 16.3.2019. , 19:37   #11
Novi član
 
Član od: 12.03.2012.
Zadnja aktivnost: 17.4.2019. 06:17
Lokacija: Zagreb
Postovi: 73
Zahvala: 0
Zahvaljeno jednom u jednom postu
Originalno

Eto decki, ja zamjenio brtvu glave auto ide ok. Potrebna mi je ispusna grana posto je moja pukla na 1 i 4 cilindru.
ALI opet kad vozim cca 150-160 km/h dize mi se temperatura rashladne tekucine. Ne znam sto bi mogao biti problem.
zacko je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 16.3.2019. , 19:46   #12
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Jučer 22:29
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.146
Zahvala: 114
Zahvaljeno 876 puta u 717 postova
Originalno

A ono, tjeraš ga u maksimum s tih 150-160... ili promjeni auto ili smanji tempo
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 16.3.2019. , 19:52   #13
Novi član
 
Član od: 12.03.2012.
Zadnja aktivnost: 17.4.2019. 06:17
Lokacija: Zagreb
Postovi: 73
Zahvala: 0
Zahvaljeno jednom u jednom postu
Originalno

Ma nije joj to maksimum, buraz ima xsaru isto 1.4 iz 98 i auto ide ko blesav i sto ga vise vrti to auto bolje ide.
Ma razmisljam da nije do katalizatora pa je zato grana pukla i kako puse malo plinova kroz pukotinu da mu lambda sonda krive podatke daje pa je smjesa jaca i to rezultira vecoj temp. Ili se termostat ne otvara kak spada.
zacko je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 19.3.2019. , 11:10   #14
DS9
Mladi član
 
DS9's Avatar
 
Član od: 13.09.2011.
Zadnja aktivnost: 19.4.2019. 07:57
Lokacija: Beograd
Postovi: 353
Zahvala: 136
Zahvaljeno 115 puta u 86 postova
Originalno

Eh, sportska vožnja a delovi standardni/fabrički.

TU5 tj. KFW jeste izdržljiv ali je i poznat po tome da mu ode dihtung glave posebno originalni/fabrički. Uz to nekih 3 litra ulja u karteru (i ništa više od toga).

izdržaće on povremeno cepanje, ali redovno neće. Ništa nije bliže istini od ovog što reče Ivan.

Mislim, prema svecu i tropar, samo što ne znam koja se fraza kod vas koristi za isti taj smisao.
DS9 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 19.3.2019. , 11:19   #15
C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
 
Član od: 03.12.2016.
Zadnja aktivnost: Jučer 19:20
Lokacija: NRW Deutschland
Postovi: 320
Zahvala: 2
Zahvaljeno 48 puta u 39 postova
Originalno

Hladnjak prljav izvana/zastopan, vodena pumpa ostala bez koje lopatice termostat povremeno zapinje, povrsine prije zamjene brtve glave izvan tolerancije, lose montirana/ostecena brtva glave, prekasno paljenje goriva u cilindru ili detonantno izgaranje zbog krivog oktanskog broja goriva?
nemo26 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 19.3.2019. , 11:25   #16
DS9
Mladi član
 
DS9's Avatar
 
Član od: 13.09.2011.
Zadnja aktivnost: 19.4.2019. 07:57
Lokacija: Beograd
Postovi: 353
Zahvala: 136
Zahvaljeno 115 puta u 86 postova
Originalno

Tačno tako.

Put do skupih popravki lako može biti popločan dobro pregrejanim motorom.
DS9 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 21.3.2019. , 20:46   #17
Novi član
 
Član od: 12.03.2012.
Zadnja aktivnost: 17.4.2019. 06:17
Lokacija: Zagreb
Postovi: 73
Zahvala: 0
Zahvaljeno jednom u jednom postu
Originalno

DS9 ne vozim se bas cijelo vrijeme tako, ali opet cudno mi je da se ne mogu vozit 140-160 km/h jer po meni 140 bi bilo taman a ja se ne mogu ni toliko vozit jer dize temp pogotovo po ljeti. Budem isprao sistem i provjerio termostat koliko otvara.
zacko je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 3.4.2019. , 21:44   #18
Novi član
 
Član od: 12.03.2012.
Zadnja aktivnost: 17.4.2019. 06:17
Lokacija: Zagreb
Postovi: 73
Zahvala: 0
Zahvaljeno jednom u jednom postu
Originalno

Pomagajte, popiz.... cu s autom. Ocistio rashladni sistem ali opet oko 130 140 dize temperaturu. Znaci na mjestu sam ga testirao drzao na 4000 obrtaja i temp se digla upalio ventilator i drzalo ga na oko 90 stupnjeva. A dok se vozim dize ju u crveno i cim pustim gas na toj brzini spusti temp. Sve sam gledao i nebi znao sto dalje
zacko je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 3.4.2019. , 22:05   #19
Dado Tornado
 
Dalibor's Avatar
 
Član od: 21.12.2010.
Zadnja aktivnost: Danas 02:24
Lokacija: Zagreb
Postovi: 5.077
Zahvala: 858
Zahvaljeno 471 puta u 402 postova
Originalno

napisao si na početku da javlja grešku katalizatora. očito je on zagušen kada diže temp. pod opterečenjem (na 140 km/h).
na leru ga možeš vrtiti jer je motor manje opterečen nego na autocesti, pa nastalu toplinu još nekako odvode kiler i ventilator.
vjerojatno je i bijeli dim bio posljedica katalizatora, jer ako on nije dobar kompjuter mu neće moći složiti smjesu gorivo-zrak
Dalibor je online  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 3.4.2019. , 22:36   #20
Novi član
 
Član od: 12.03.2012.
Zadnja aktivnost: 17.4.2019. 06:17
Lokacija: Zagreb
Postovi: 73
Zahvala: 0
Zahvaljeno jednom u jednom postu
Originalno

Ok, znaci da provjerim katalizator? Inace ispusni kolektor mi je pukao na 1 i 4 cilindru, danas sam uzeo drugi i kada cu ga mijenjat cuo sam da ima neka tekucina za prat katalizator tj saca pa cu probat s time.
zacko je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Odgovori

Oznake
auspuh, bjeli, dim, trokira

Uređivanje



Sada je 02:51. (GMT +1)


CitroënForum.hr je nezavisni internetski projekt nekolicine ljubitelja motornih vozila marke Citroën.
Nije izravno povezan s proizvođačem marke niti ovlaštenim predstavnicima proizvođača.
Sadržaj poruka na forumu predstavlja isključivo stavove, mišljenja te iskustva njihovih autora, a ne vlasnika foruma
niti članova uredništva foruma. Oni se na bilo koji način ne mogu smatrati odgovornima za njihov sadržaj.

"Citroën", njegov logotip te imena modela su registrirani zaštitni znakovi u vlasništvu tvrtke "Automobiles Citroën",
članicom PSA grupe, koju u Republici Hrvatskoj zastupa tvrtka "Citroen Hrvatska" d.o.o.

Copyright © 2019, CitroënForum Hrvatske
www.citroenforum.hr
vBulletin® Copyright © 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Ad Management by RedTyger