Citroën Forum Hrvatske  

Povratak   Citroën Forum Hrvatske > Stariji modeli > Citroën Xantia
Zaboravili ste podatke?


Odgovori
 
Uređivanje
Staro 24.2.2011. , 18:10   #1
Stariji član
 
Član od: 31.01.2011.
Zadnja aktivnost: 3.7.2012. 07:56
Lokacija: Sunja
Postovi: 535
Zahvala: 2
Zahvaljeno 8 puta u 8 postova
Originalno Mašina od Xantije

Ajd da vas nešt pametno opet pitam. Dali se mašina kakva je u mojoj xantiji ugrađivala u novije aute nakon xantije? 1.8i 16v
Ako je u koji modelima auta se da nać takva mašina?
zoran37 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Staro 24.2.2011. , 18:24   #2
Stariji član
 
Član od: 05.12.2010.
Zadnja aktivnost: 5.10.2011. 00:36
Lokacija: Zagreb
Postovi: 1.220
Zahvala: 0
Zahvaljeno 85 puta u 79 postova
Originalno

Taj motor ti ima Xsara picasso i C5 sve tri linije ali nisu identicni motori
Olaf je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 24.2.2011. , 19:32   #3
Stariji član
 
Član od: 31.01.2011.
Zadnja aktivnost: 3.7.2012. 07:56
Lokacija: Sunja
Postovi: 535
Zahvala: 2
Zahvaljeno 8 puta u 8 postova
Originalno Re: Mašina od Xantije

Ajmo dalje, pojasni koja je razlika u tim motorima, recimo na mom autu i Xsari picasso neko novije godište?
zoran37 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 24.2.2011. , 19:38   #4
Stariji član
 
Član od: 05.12.2010.
Zadnja aktivnost: 5.10.2011. 00:36
Lokacija: Zagreb
Postovi: 1.220
Zahvala: 0
Zahvaljeno 85 puta u 79 postova
Originalno

Neznam napamet, fizicki su isti motori ako se ne varam ali nije ista elektronika
Olaf je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 24.2.2011. , 21:27   #5
Stariji član
 
Član od: 31.01.2011.
Zadnja aktivnost: 3.7.2012. 07:56
Lokacija: Sunja
Postovi: 535
Zahvala: 2
Zahvaljeno 8 puta u 8 postova
Originalno Re: Mašina od Xantije

Koliko sam do sad vidio na xantiji i nema puno struje ili elektronike, ako su motori isti ne vidim što nebi pasao recimo motor od picassa.
Ne trebam mjenjat motor no evo čisto informativno se raspitujem o xantiji i općenito citroenu. U mehaniku se razumijem donekle, opela dizela sam doktorirao no samo opelov motor ne i isuzu.
Nije mi problem promjenit komplet motor, getribu poluosovine, općenito sve šarafanje no problem mi je što nemam garažu, po zimi ništa ne mogu radit jer je zima. Zubčasti remen isto znam sam promjenit osim ako je nabijen auto primjer alfa 146 na njoj nisam htio sam mjenjati jer treba i neki posebni ključ za španer ili šta već i bila je hitna zamjena kod mog majstora pa mi je naplatio 430 kuna.
Daj mi pokušaj nać negdje sliku sa oznakama kako treba bit ufažen remen na xantiji.1.8i 16v
zoran37 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 25.2.2011. , 13:19   #6
Stariji član
 
Član od: 05.12.2010.
Zadnja aktivnost: 5.10.2011. 00:36
Lokacija: Zagreb
Postovi: 1.220
Zahvala: 0
Zahvaljeno 85 puta u 79 postova
Originalno

Moram skinut slike pa ti posaljem
Olaf je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 25.2.2011. , 13:33   #7
Stariji član
 
Član od: 31.01.2011.
Zadnja aktivnost: 3.7.2012. 07:56
Lokacija: Sunja
Postovi: 535
Zahvala: 2
Zahvaljeno 8 puta u 8 postova
Originalno Re: Mašina od Xantije

Može ako ti nije problem.
Ima tu manual od xantie no nigdje nema da se dobro vidi a i sve je nabacano koda je neko lopatom bacao tako da od toga slabe koristi.
zoran37 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 25.2.2011. , 14:57   #8
Stariji član
 
Član od: 05.12.2010.
Zadnja aktivnost: 5.10.2011. 00:36
Lokacija: Zagreb
Postovi: 1.220
Zahvala: 0
Zahvaljeno 85 puta u 79 postova
Originalno

A u biti M8 saraf stavis kroz rupu remenice na bregastoj da zablokira, usisna i ispusna imaju iste blokade, mora se poklopit rupa u remenici s rupom u glavi, a za radilicu imas alat koji na slican princip ide, doma cu nac slike pa stavim
Olaf je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 25.2.2011. , 16:40   #9
Stariji član
 
Član od: 31.01.2011.
Zadnja aktivnost: 3.7.2012. 07:56
Lokacija: Sunja
Postovi: 535
Zahvala: 2
Zahvaljeno 8 puta u 8 postova
Originalno Re: Mašina od Xantije

Citat:
Laky: Pregled postova
A u biti M8 saraf stavis kroz rupu remenice na bregastoj da zablokira, usisna i ispusna imaju iste blokade, mora se poklopit rupa u remenici s rupom u glavi, a za radilicu imas alat koji na slican princip ide, doma cu nac slike pa stavim
Vidio sam to za bregaste al za radilicu mi je to nekak malo čudno, stavlja se neka blokada na zupčanik na zamajcu. Zanima me ima li oznake remenica i iza remenice, tako je jednostavnije, to imaju skoro svi auti tako rješeno, poklopiš remenice sa oznakama, skimeš stari remen, promjeniš pumpu, klizač i španer i stavlja se novi remen al se pazi kad je sve gore da se oznake poklapaju. Ako se poklapaju okrene se ručno dva tri kruga i ako je stvarno sve ok i sve normalno ide onda se upali auto.
zoran37 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 25.2.2011. , 16:58   #10
Stariji član
 
Član od: 16.02.2011.
Zadnja aktivnost: 30.10.2016. 11:26
Lokacija: Slavonski Brod
Postovi: 1.031
Zahvala: 4
Zahvaljeno 126 puta u 104 postova
Garaža
Originalno Re: Mašina od Xantije

imaš na vikipediji sve motore od psa i gdje su koji ugrađivani,
zupčasti nemoj ni pokušavati sam promijenit jer je prekomplicirano,
imaš predšpananje pa špananje pa kontrola, pa se nešto otpuštaju remenice na bregastima, pa trebaš elektronski tensiometar, pa taj klinac za radilicu, pa imaš dvije vrste remenica itd. pitam se samo dali u citroenovim servisima odrade to baš kako je propisano???
fullcool je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 25.2.2011. , 17:13   #11
Stariji član
 
Član od: 31.01.2011.
Zadnja aktivnost: 3.7.2012. 07:56
Lokacija: Sunja
Postovi: 535
Zahvala: 2
Zahvaljeno 8 puta u 8 postova
Originalno Re: Mašina od Xantije

A kome odvest u sisku auto pa da napravi to kak treba, servisima ne vjerujem kad oni mene steraju van i :cenzura::cenzura::cenzura:u ko zna šta po autu i ko zna šta naprave.
zoran37 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 25.2.2011. , 17:59   #12
Stariji član
 
Član od: 05.12.2010.
Zadnja aktivnost: 5.10.2011. 00:36
Lokacija: Zagreb
Postovi: 1.220
Zahvala: 0
Zahvaljeno 85 puta u 79 postova
Originalno

Citat:
zoran37: Pregled postova
Vidio sam to za bregaste al za radilicu mi je to nekak malo čudno, stavlja se neka blokada na zupčanik na zamajcu. Zanima me ima li oznake remenica i iza remenice, tako je jednostavnije, to imaju skoro svi auti tako rješeno, poklopiš remenice sa oznakama, skimeš stari remen, promjeniš pumpu, klizač i španer i stavlja se novi remen al se pazi kad je sve gore da se oznake poklapaju. Ako se poklapaju okrene se ručno dva tri kruga i ako je stvarno sve ok i sve normalno ide onda se upali auto.
Jednostavnije je kad ti zablokiras bregaste i radilice nego kad se pomakne pa ciljas oznaku. Nemaju svi prednatezanje, stavis automatski natezac da mu se poklope oznake, okrenes par krugova, provjeris fazu i dali je natezac unutar granica po oznakama, nema tu nikakve filozofije
Olaf je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 25.2.2011. , 19:51   #13
Stariji član
 
Član od: 16.02.2011.
Zadnja aktivnost: 30.10.2016. 11:26
Lokacija: Slavonski Brod
Postovi: 1.031
Zahvala: 4
Zahvaljeno 126 puta u 104 postova
Garaža
Originalno Re: Mašina od Xantije

Zorane, imaš na 73 stranici manuala (poglavlje 2A.12) objašnjeno kako se stavlja remen na 16v motor, dalo bi se to napravit kad bi imao elektronski tensioner, bez toga nije to to. i navodno remenica zubčastog na radilici zna pravit probleme??? a ona blokada što se stavlja na zamajac je samo da blokira radilicu dok ne odvrneš vijak što drži remenice na radilici.
fullcool je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 25.2.2011. , 22:14   #14
Stariji član
 
Član od: 31.01.2011.
Zadnja aktivnost: 3.7.2012. 07:56
Lokacija: Sunja
Postovi: 535
Zahvala: 2
Zahvaljeno 8 puta u 8 postova
Originalno Re: Mašina od Xantije

Al ne kužim koja je tu mudrost promjenit taj remen, ja ću probat sam, za:cenzura::cenzura::cenzura:at nemogu. Kad otvorim sve da mogu doć do svega blokiraću remenice bregaste onda ću korektorom obilježit na remenicama i remenu točno na zubu remen i iza remenice. Ne kužim kak se tu može onda fulat nešta. Kad skinem stari remen samo odbrojim točno zube na remenu i točno zabilježim sa korektorom na novom remenu gdje se poklapaju oznake. Znači ništ nemrem zeznut, remen ko remen, nema razlike u novom i starom, zuba imaju isto jedino šta je stari remen malo potrošen i malo rastegnutiji.
Ne kužim kakvo predšpananje pa špananje ako skinem stari i stavim novi remen. Španer služi za našpanat remen.
Šta se one blokade tiče na zamajcu to nema potrebe, svaki zračni pištolj to može odšarafit bez problema.
zoran37 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 25.2.2011. , 23:30   #15
Stariji član
 
Član od: 16.02.2011.
Zadnja aktivnost: 30.10.2016. 11:26
Lokacija: Slavonski Brod
Postovi: 1.031
Zahvala: 4
Zahvaljeno 126 puta u 104 postova
Garaža
Originalno Re: Mašina od Xantije

imaš tri vijka na remenicama od bregastih, oni se malo popuste a rupe kroz koje prolaze su ovalne tak da se remenica može vrtit, a tensiometar se stavi na remen izmeđi dve bregaste(ak sam dobro skužio), pa se nešto našpana, pa popusti pa opet našpana, pa stegneš ta tri vijka pa popustiš, i na kraju kad kontrolilaš mora bit remen stegnut nekoliko unita i moraju se poklopit svi markeri.
tako nešto piše u manualu a i auto data kaže da treba tako.
opet kažem, sumnjam da se to da servisima zahebavat tolko oko toga, vjerujem da i oni samo nabace novi remen i "pritegnu od oka"
javi kad promijeniš, kako je prošlo
fullcool je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 25.2.2011. , 23:48   #16
Stariji član
 
Član od: 31.01.2011.
Zadnja aktivnost: 3.7.2012. 07:56
Lokacija: Sunja
Postovi: 535
Zahvala: 2
Zahvaljeno 8 puta u 8 postova
Originalno Re: Mašina od Xantije

Čemu otpuštat remenice, novi remen gore i gas. Sad ništa od zamjene dok se malo ne stopli, pada usrani snjeg cjelo popodne a i sad pada a koliko vidim nema namjeru stati. Nemam garažu, to mi je najveći problem, imam nadstrešnicu gdje i je auto al to eto sam da ne pada ništ po autu, otvoreno je okolo sve.
zoran37 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 26.2.2011. , 00:01   #17
Stariji član
 
Član od: 16.02.2011.
Zadnja aktivnost: 30.10.2016. 11:26
Lokacija: Slavonski Brod
Postovi: 1.031
Zahvala: 4
Zahvaljeno 126 puta u 104 postova
Garaža
Originalno Re: Mašina od Xantije

evo jedna zanimljiva usporedba:
instalacija remena u autodati je opisana u 20.koraka za C4 1.4 sa dve bregaste, a za xantiu 1.8 16V u 40 koraka,
fullcool je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 26.2.2011. , 09:30   #18
Stariji član
 
Član od: 05.12.2010.
Zadnja aktivnost: 5.10.2011. 00:36
Lokacija: Zagreb
Postovi: 1.220
Zahvala: 0
Zahvaljeno 85 puta u 79 postova
Originalno

Ja nikad nisam otpustao remenice bregastih, stavio sam blokade ns bregaste i radilicu da se ne okrenu kad skines remen, nova pumpa vode, novi remen i natezac, stegnuo natezac po oznaci, okrenuo par puta, privjerio oznake i vozi. Nemoj popustat remenice bregastih i za:cenzura::cenzura::cenzura:avat se da se nebudes s:cenzura::cenzura::cenzura:ao
Olaf je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 23.3.2011. , 17:51   #19
Stariji član
 
Član od: 31.01.2011.
Zadnja aktivnost: 3.7.2012. 07:56
Lokacija: Sunja
Postovi: 535
Zahvala: 2
Zahvaljeno 8 puta u 8 postova
Originalno Re: Mašina od Xantije

Pitanje za Lakya i fullcoola na koju stranu se odšarafljuje šaraf na radilici da bi se skinula remenica mikro remena?
Ima li jedan šaraf u sredini ili kao opel dizel ima 4 mala šarafića i skine se remenica?
zoran37 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 23.3.2011. , 19:38   #20
Stariji član
 
Član od: 16.02.2011.
Zadnja aktivnost: 30.10.2016. 11:26
Lokacija: Slavonski Brod
Postovi: 1.031
Zahvala: 4
Zahvaljeno 126 puta u 104 postova
Garaža
Originalno Re: Mašina od Xantije

jedan je vijak, steže se na 120 Nm, navoj bi trebao bit normalni.
fullcool je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Odgovori

Oznake
mašina, xantije

Uređivanje



Sada je 03:12. (GMT +1)


CitroënForum.hr je nezavisni internetski projekt nekolicine ljubitelja motornih vozila marke Citroën.
Nije izravno povezan s proizvođačem marke niti ovlaštenim predstavnicima proizvođača.
Sadržaj poruka na forumu predstavlja isključivo stavove, mišljenja te iskustva njihovih autora, a ne vlasnika foruma
niti članova uredništva foruma. Oni se na bilo koji način ne mogu smatrati odgovornima za njihov sadržaj.

"Citroën", njegov logotip te imena modela su registrirani zaštitni znakovi u vlasništvu tvrtke "Automobiles Citroën",
članicom PSA grupe, koju u Republici Hrvatskoj zastupa tvrtka "Citroen Hrvatska" d.o.o.

Copyright © 2019, CitroënForum Hrvatske
www.citroenforum.hr
vBulletin® Copyright © 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Ad Management by RedTyger