Citroën Forum Hrvatske  

Povratak   Citroën Forum Hrvatske > Stariji modeli > Citroën Xantia
Zaboravili ste podatke?


Odgovori
 
Uređivanje
Staro 24.11.2011. , 17:18   #1
Lampičar
 
Banshee's Avatar
 
Član od: 24.11.2011.
Zadnja aktivnost: 12.12.2011. 10:39
Lokacija: Beograd
Postovi: 2
Zahvala: 1
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno Hidraulička pumpa i regulator pritiska

Pre svega pozdrav svima,drago mi je da sam nashao ovaj forum,jer vidim da ljudi koji daju odgovore su zaista upoznati i struchni po pitanju Citroenovih vozila,te ce mi biti zadovoljstvo da nauchim gomilu novih stvari za mene vezano za moju novu ljubimicu.Xantia je 1995 godishte i ima hydroactive mogucnost.....kao i anti sink (to sam zakljuchio jer auto nema propadanje prilikom gashenja).

Imam nekoliko pitanja na koja bih bio jako srecan da dobijem odgovor tj neku dijagnozu.

Auto.....tj moju Xantiu sam kupio pre nekih 5-6 meseci......otkako je kupljena na njoj je promenjeno sledece :

-sajla ruchne kochnice (obe) - 43 evra X 2

-Manzetna homo zgloba (obe) -17 evra X 2

-Viljushka (obe) - leva 190 evra i desna oko 175 evra

Pritom u napomeni pishe posle kontrole .....s obzirom da sam skrenuo paznju da negde kod centralne sfere ....gde se nalazi i regulator pritiska.....curi ulje......i ostavljam solidnu fleku kada mi auto odstoji dan ili dva,oni su zakljuchili sledece :

Curenje ulja potiche sa ukljuchivacha (???) (curenje sa pumpe hidraulike i rachve creva kod menjacha) (?????)......a pritom mi rekli da je potrebno promeniti regulator pritiska (koji kazu da bi koshtao da se naruchi oko 800 evra) i dali mi shemu gde je nacrtano gde curi ulje i koji je deo u pitanju.

Fotografija :




Dodao bih josh nekoliko stvari.....otkako je pochela zima.....chuje se blago shishtanje od strane hidraulichke pumpe......koje nestane kada se zagreje (pretpostavljam)....tj vrlo brzo....nakon nekih par minuta ....ili blagim pomeranjem volana u bilo koju stranu.....ili kada kratko dodam gas u leru....i posle nekoliko sekundi se vrati (napominjem nestane u voznji potpuno).
Volan je otkako su krenula hladna jutra blago kruci tj tvrdji za upravljanje....ali i to prestane nakon dva skretanja i bukvalno 500-1000m voznje.Auto kochi normalno......

Sledece......imam problema sa ventilatorom koji je ponekad moguce ukljuchiti ponekad ne (ukoliko samo dam kontakt .....ventilator ce uvek raditi,samo nakon paljenja prestaje....ili u retkim sluchajevima radi)

Ne radi grejach zadnjeg stakla kada ne radi i ventilator (100 % kada ne radi jedno....znam da nece raditi ni drugo)

Eto toliko za sada.........zanima me da li neko zna shta se ustvari deshava sa mojom Xantiom....kao i da li me je servis u koji sam otishao opljachkao za cenu delova
(sigurno to mnogo bolje znate od mene jer sam totalni nOOb.....i veze nemam shto se tiche cena delova Xantie)

Puno pozdrava i za sada toliko od mene sa nadom da cu konachno dobiti pravi odgovor shta mi je chiniti u ovoj mojoj situaciji (shta treba popravljati...tj koje delove kupiti itd)

Pozdrav !!!
Banshee je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Staro 24.11.2011. , 18:08   #2
Stariji član
 
Lakii's Avatar
 
Član od: 11.06.2011.
Zadnja aktivnost: Jučer 17:07
Lokacija: Rijeka
Postovi: 1.122
Zahvala: 8
Zahvaljeno 294 puta u 233 postova
Garaža
Originalno Re: Hidraulicka pumpa i regulator pritiska

Uff, probaj pisati š i ostala slova kao s, bez h!
U pravilu za hidrauliku imas poseban podforum, pa probleme sa hidraulikom treba pisati tamo, ovdje sve ostalo...

I naravno, prvo predstavljanje u rubrici za to!

Ali, ajmo redom:

1. regulator pritiska.

- To sto ti on curi na van nije razlog zbog kojeg ti se on cesto ukljucuje. Razlog moze biti prazna centralna kugla, istroseni regulator ili cak istroseni kocioni ventil. Prvo moras biti siguran da su ti kugle ispravne, tj. da su dobro napunjene.
- Curenje na van se moze rijesiti zamjenom 2 O-ringa koji sve skupa kostaju niti 20 eura ali se mora rastavljati regulator.
O ringovi. stavka 17. i 18.



I nemoj kupovati novi regulator, nikakao se ne isplati, probaj naci polovni ispravni.

2. Pumpa i servo.

- si siguran da ti se cuje pumpa? Se cuje bas lupanje na samoj pumpi ili se cuje kao "trrrrrrrrr-tik" ili kao tekucina pod pritiskom struji?
- servo ti moze biti slabiji (ako je ravnomjerno slab, ne da zapne u odredenoj poziciji volana) samo zato sto je ili pumpa vec slaba ili ti crijevo za dovod ulja iz rezervara u pumpu pusta ili nije dobro spojeno. Ili zato sto su ti prljavi filteri i star LHM. Kakve ti je boje ulje? otvori cep i umoci maramicu. ulje bi trebali biti zelenkaste boje. ako je zuto ili crno onda je staro. Isto tako, dok ti auto radi, otvori cep LHM-a i pogledaj kakvo je ulje sto se vraca u rezervar. Dali je jako zapjenjeno?

3. Ventilator i grijac stakla. To su ti ustvari jedan problem! Ulozak kontakt-brave ti je otisao i ne rade ti ventilator i grijac zad. stakala jer kotiste isti kontakt!. Mozes zamjeniti ulozak ili ako si strpljiv skinuti ga, rastaviti i ocistiti.
Kako god, nakon nekog vremena, problem ce ti se ponoviti jer je ovo jedna od gresaka u dizajnu i kontakt-brava je preopterecena. trebalo bi ugraditi relej kao trajno rjesenje!

4. Cijene.

- da., malo su ti previsoke cijene, ali opet neznam kakve su cijene kod vas! Npr. sajla rucne (ne originalna) ovdje kosta 20-25 EUR. I neznam sto mislis pod viljuske!

Uglavnom, sretno sa svim i samo pisi dalje!
Lakii je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'Lakii' na postu:
Staro 24.11.2011. , 20:32   #3
Profesionalac
 
Zmix's Avatar
 
Član od: 18.01.2011.
Zadnja aktivnost: 3.10.2019. 21:36
Lokacija: Mladenovo, Vojvodina
Postovi: 4.807
Zahvala: 344
Zahvaljeno 350 puta u 280 postova
Garaža
Originalno Re: Hidraulicka pumpa i regulator pritiska

Citat:
Lakii: Pregled postova
I naravno, prvo predstavljanje u rubrici za to!
Banshee, predstavljanje pre svega. Takav je red.
Zmix je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 24.11.2011. , 22:52   #4
Stariji član
 
jurapz's Avatar
 
Član od: 19.03.2011.
Zadnja aktivnost: 12.1.2017. 20:40
Lokacija: Požega-Zagreb
Postovi: 518
Zahvala: 3
Zahvaljeno 69 puta u 60 postova
Garaža
Originalno Re: Hidraulička pumpa i regulator pritiska

Citat:
Banshee: Pregled postova

Curenje ulja potiche sa ukljuchivacha (???) (curenje sa pumpe hidraulike i rachve creva kod menjacha) (?????)......a pritom mi rekli da je potrebno promeniti regulator pritiska (koji kazu da bi koshtao da se naruchi oko 800 evra) i dali mi shemu gde je nacrtano gde curi ulje i koji je deo u pitanju.



Pozdrav !!!
Jel si ti pobrkao jednu nulu, ali opet je puno imaš regulatora koliko hoćeš polovnih, kod mene je 20 eura, bitno je samo da nije dugo stajao jer onda propadnu gumice, od kada se skine sa auta što prije ugraditi na drugi ili da je pun lhm-a. Na pumpi vrlo lagano središ curenje u pitanju bude jedna brtva koju staviš drugu ali mora biti otporna na lhm
jurapz je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 30.11.2011. , 09:53   #5
Lampičar
 
Banshee's Avatar
 
Član od: 24.11.2011.
Zadnja aktivnost: 12.12.2011. 10:39
Lokacija: Beograd
Postovi: 2
Zahvala: 1
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno Re: Hidraulička pumpa i regulator pritiska

Hvala momci na savetima.......trenutno sam u gomili problema i ne stignem da obavim sve.Bez brige.....predstavicu se vec za koji dan samo da nadjem malo vise vremena....kao i izanalizirati tj napisati jos neke detalje vezano za stvari koje mi se desavaju sa kolima.

Usput.....vec 4 dan za redom mi rade ventilator i grejac zadnjeg stakla....i to se redovno desava,ovog puta samo bih pitao.....koji je razlog.....da to neki put hoce da radi a neki put nece (shvatio sam pricu oko neophodnosti releja).

Sto se tice hidraulicke pumpe....cuje se blago sistanje.....bas sistanje dok se ne zagreje auto ....sistanje prestaje cim okrenem volan u bilo koju stranu (cuje se i uobicajeni zvuk pumpe sa vremena na vreme.....a sistanje je konstantno).

Za sada toliko,puno pozdrava za vas....sledeci put kada dodjem na forum.....zvanicno se i predstavljam.

E da.......samo da dodam .....mislio sam na viljuske.....tj vilice na hrvatskom
Banshee je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 1.12.2011. , 23:28   #6
made in france
 
hacti's Avatar
 
Član od: 06.11.2011.
Zadnja aktivnost: 8.8.2018. 21:13
Lokacija: Osijek
Postovi: 392
Zahvala: 35
Zahvaljeno 20 puta u 20 postova
Originalno Re: Hidraulička pumpa i regulator pritiska

Citat:
Banshee: Pregled postova
Hvala momci na savetima.......trenutno sam u gomili problema i ne stignem da obavim sve.Bez brige.....predstavicu se vec za koji dan samo da nadjem malo vise vremena....kao i izanalizirati tj napisati jos neke detalje vezano za stvari koje mi se desavaju sa kolima.

Usput.....vec 4 dan za redom mi rade ventilator i grejac zadnjeg stakla....i to se redovno desava,ovog puta samo bih pitao.....koji je razlog.....da to neki put hoce da radi a neki put nece (shvatio sam pricu oko neophodnosti releja).

Sto se tice hidraulicke pumpe....cuje se blago sistanje.....bas sistanje dok se ne zagreje auto ....sistanje prestaje cim okrenem volan u bilo koju stranu (cuje se i uobicajeni zvuk pumpe sa vremena na vreme.....a sistanje je konstantno).

Za sada toliko,puno pozdrava za vas....sledeci put kada dodjem na forum.....zvanicno se i predstavljam.

E da.......samo da dodam .....mislio sam na viljuske.....tj vilice na hrvatskom
imam i ja takvih djecijih bolesti ja nekoliko dana nisam imao "kontakt-kontrolne zarulje" sad ih imam i kao da nista nije bilo!!! a sto se tice sustanja dok nemotas volanom ako se cuje sustanje iz tzv kocke ( barem je tako kod mene!) meni je receno da treba napraviti remont te "kocke" jer je ustanovljeno da se i lhm grije!!! mislim da su te dobro ozenili za vilce(lafete)!!! 180e za jednu PREPREVISE!!

Citat:
jurapz: Pregled postova
Jel si ti pobrkao jednu nulu, ali opet je puno imaš regulatora koliko hoćeš polovnih, kod mene je 20 eura, bitno je samo da nije dugo stajao jer onda propadnu gumice, od kada se skine sa auta što prije ugraditi na drugi ili da je pun lhm-a. Na pumpi vrlo lagano središ curenje u pitanju bude jedna brtva koju staviš drugu ali mora biti otporna na lhm
jura jel imas ti ispravnu polovnu "kocku" i kolko kosta??
hacti je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 2.12.2011. , 15:39   #7
Stariji član
 
Lakii's Avatar
 
Član od: 11.06.2011.
Zadnja aktivnost: Jučer 17:07
Lokacija: Rijeka
Postovi: 1.122
Zahvala: 8
Zahvaljeno 294 puta u 233 postova
Garaža
Originalno Re: Hidraulička pumpa i regulator pritiska

Kad kazes kocku, to mislis na hydractive blok?
Lakii je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 2.12.2011. , 19:48   #8
Stariji član
 
jurapz's Avatar
 
Član od: 19.03.2011.
Zadnja aktivnost: 12.1.2017. 20:40
Lokacija: Požega-Zagreb
Postovi: 518
Zahvala: 3
Zahvaljeno 69 puta u 60 postova
Garaža
Originalno Re: Hidraulička pumpa i regulator pritiska

Nema kocku (regulator protoka) jer malo je xantia sa takvim tipom, imati ću od xm-a ali drugačije je podešen od xantie malo potraži po odpadima
jurapz je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'jurapz' na postu:
Staro 5.12.2011. , 18:24   #9
made in france
 
hacti's Avatar
 
Član od: 06.11.2011.
Zadnja aktivnost: 8.8.2018. 21:13
Lokacija: Osijek
Postovi: 392
Zahvala: 35
Zahvaljeno 20 puta u 20 postova
Originalno Re: Hidraulička pumpa i regulator pritiska

Citat:
Lakii: Pregled postova
Kad kazes kocku, to mislis na hydractive blok?
mislim na onaj blok sa onih 5 cijevcica!! kod "pete" bombe
hacti je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 5.12.2011. , 19:01   #10
Stariji član
 
Lakii's Avatar
 
Član od: 11.06.2011.
Zadnja aktivnost: Jučer 17:07
Lokacija: Rijeka
Postovi: 1.122
Zahvala: 8
Zahvaljeno 294 puta u 233 postova
Garaža
Originalno Re: Hidraulička pumpa i regulator pritiska

To je FDV, razdjelnik protoka.
Ti imas Xantiu s znakom na haubi! Prvi modeli, bez anti-sink-a!
Lakii je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'Lakii' na postu:
Staro 5.12.2011. , 21:14   #11
made in france
 
hacti's Avatar
 
Član od: 06.11.2011.
Zadnja aktivnost: 8.8.2018. 21:13
Lokacija: Osijek
Postovi: 392
Zahvala: 35
Zahvaljeno 20 puta u 20 postova
Originalno Re: Hidraulička pumpa i regulator pritiska

Citat:
Lakii: Pregled postova
To je FDV, razdjelnik protoka.
Ti imas Xantiu s znakom na haubi! Prvi modeli, bez anti-sink-a!
to je 93 god nema taj anti-sink i ima pumpu s jednim izlazom!!iskreno neznam gdije je znak ali i nezanima me bitno je da se udobno vozim!!!!
hacti je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 12.12.2011. , 00:00   #12
made in france
 
hacti's Avatar
 
Član od: 06.11.2011.
Zadnja aktivnost: 8.8.2018. 21:13
Lokacija: Osijek
Postovi: 392
Zahvala: 35
Zahvaljeno 20 puta u 20 postova
Originalno Re: Hidraulička pumpa i regulator pritiska

Citat:
hacti: Pregled postova
to je 93 god nema taj anti-sink i ima pumpu s jednim izlazom!!iskreno neznam gdije je znak ali i nezanima me bitno je da se udobno vozim!!!!
znak mi je na masci izmedu farova!!
hacti je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Odgovori

Oznake
hidraulička, pritiska, pumpa, regulator

Uređivanje



Sada je 13:48. (GMT +1)


CitroënForum.hr je nezavisni internetski projekt nekolicine ljubitelja motornih vozila marke Citroën.
Nije izravno povezan s proizvođačem marke niti ovlaštenim predstavnicima proizvođača.
Sadržaj poruka na forumu predstavlja isključivo stavove, mišljenja te iskustva njihovih autora, a ne vlasnika foruma
niti članova uredništva foruma. Oni se na bilo koji način ne mogu smatrati odgovornima za njihov sadržaj.

"Citroën", njegov logotip te imena modela su registrirani zaštitni znakovi u vlasništvu tvrtke "Automobiles Citroën",
članicom PSA grupe, koju u Republici Hrvatskoj zastupa tvrtka "Citroen Hrvatska" d.o.o.

Copyright © 2019, CitroënForum Hrvatske
www.citroenforum.hr
vBulletin® Copyright © 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Ad Management by RedTyger