Citroën Forum Hrvatske  

Povratak   Citroën Forum Hrvatske > Stariji modeli > Citroën Saxo
Zaboravili ste podatke?


Odgovori
 
Uređivanje
Staro 16.9.2015. , 15:27   #1
Novi član
 
kaktus.dzek's Avatar
 
Član od: 22.10.2014.
Zadnja aktivnost: 12.10.2016. 11:38
Lokacija: Zagreb
Postovi: 50
Zahvala: 22
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno Mjenjanje pumpe na Saxu 1.1

Pozdrav ljudi!

Opet pitanje

Naime, trebao bih promjeniti brtvu glave na Saxonji i ako pođe sve po redu registrirat ga i uživat čim padne snjeg

E sad kada već skidam remen i glavu mislio sam promjeniti i pumpu. Što mi je nejasno i zašto sam uopće otvorio ovaj topic jest slijedeće :


za ovo sam bio uvjeren da je pumpa i da se samo to skida. Navodno ima dva šarafa 10 i 12mm, oni idu dolje i to je to. Bar u principu. Navodno je problem izvuč pumpu van, neki sa Saxperienca su tvrdili da su morali razvalit pumpu jer se "zaljepi" za blok, no to su tehnikalije.

Pošto mi vrag nije dao mira, naletio sam na youtubu na filmic gdje tip skida pumpu sa identičnog saxa ko mog (identičan - ista kubikaža godina i snaga )

https://www.youtube.com/watch?v=ZW0pOcTP8i0

Na slikama u filmicu tip skida malo vecu "hrgu" tog da bi zamjenio pumpu (pumpa je dio te "hrge").

E sad nije mi jasno zake je to radio. Moja pretpostavka je da lakse izvadi samu pumpu van kad je cijela "hrga" vec vani.

Puno Vam fala unaprijed na vremenu, trudu i odgovorima
kaktus.dzek je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Staro 16.9.2015. , 15:36   #2
čudo jedno
 
AX-ja's Avatar
 
Član od: 18.12.2011.
Zadnja aktivnost: 12.5.2017. 20:22
Lokacija: Rijeka
Postovi: 1.180
Zahvala: 36
Zahvaljeno 181 puta u 164 postova
Originalno

zato sto ima alu blok i zeljezni.
ne treba skidati sve treba skinut samo ta dva vijka i pumpa ide van.
on je skinuo i kuciste koje ide na blok.
AX-ja je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'AX-ja' na postu:
Staro 16.9.2015. , 15:49   #3
Novi član
 
kaktus.dzek's Avatar
 
Član od: 22.10.2014.
Zadnja aktivnost: 12.10.2016. 11:38
Lokacija: Zagreb
Postovi: 50
Zahvala: 22
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno

Bogme ovo je bilo brzo. Puno hvala!

Čitao sam da ima ta dva tipa bloka. Pretpostavljam da probleme izaziva kombinacija alu pumpe i željeznog bloka.

Do koje godine se uopće ugrađivao željezni blok ?
kaktus.dzek je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 16.9.2015. , 15:56   #4
čudo jedno
 
AX-ja's Avatar
 
Član od: 18.12.2011.
Zadnja aktivnost: 12.5.2017. 20:22
Lokacija: Rijeka
Postovi: 1.180
Zahvala: 36
Zahvaljeno 181 puta u 164 postova
Originalno

obicno da,al nije pravilo.
ali kuckanje,strpljenje i skinut ces je.

ne pamtim takve informacije.
ali jaci modeli su svi bili zeljezni,do kraja proizvodnje.
AX-ja je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'AX-ja' na postu:
Staro 16.9.2015. , 16:00   #5
Novi član
 
kaktus.dzek's Avatar
 
Član od: 22.10.2014.
Zadnja aktivnost: 12.10.2016. 11:38
Lokacija: Zagreb
Postovi: 50
Zahvala: 22
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno

Hvala ti jos jednom. U biti trebao sam malo guglat prije pitat, sorry.

Evo što sam našao ako bude ikome od koristi ikad

Citat:
I think you can tell just by looking at the engine. An all alloy engine will look silvery in colour where as a cast iron motor will tend to be black. The XU6 1.6 XU9 1.9 are all alloy engines with wet cast iron liners. The XU10 2.0 has a cast iron block and a alloy cylinder head. The TU1 1.1 (1124cc), TU3 1.4 (1360cc) TU engines are all alloy, but some of the earlier 1.4s had a cast iron block, these are usually found in early pug 205s, 309s. The 1.6 TU engine has a cast iron block and alloy cylinder head which can be found in the saxo vtr.
našao na http://www.frenchcarforum.co.uk/foru...pic.php?t=4628

inače još jedna dobra stranica na koju sam naletio pa ako kom pomogne - super

http://enginedesk.com/enginecode
kaktus.dzek je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 16.9.2015. , 16:05   #6
čudo jedno
 
AX-ja's Avatar
 
Član od: 18.12.2011.
Zadnja aktivnost: 12.5.2017. 20:22
Lokacija: Rijeka
Postovi: 1.180
Zahvala: 36
Zahvaljeno 181 puta u 164 postova
Originalno

tko pita ne skita.
eto nasao si,ima jos nekih sitnih varijacija ali nebitno za tebe i tvoj tip motora-auta.
bitno da kuzis.
AX-ja je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'AX-ja' na postu:
Staro 17.9.2015. , 22:58   #7
Novi član
 
kaktus.dzek's Avatar
 
Član od: 22.10.2014.
Zadnja aktivnost: 12.10.2016. 11:38
Lokacija: Zagreb
Postovi: 50
Zahvala: 22
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno

bok ljudi jos jedno pitanje ak neko gleda. pred samo skidanje glave sam pa gledam autodatu i kaže sekvenca je slijedeća (ako sam ja to dobro protumačio) :

-------------------->
10 6 2 3 7
9 5 1 4 8
-------------------->

A gledam tipa na youtubu za 206-icu radi i kaze da je sekvenca slijedeca (inače i 206-ica i saxo imaju po autodati istu sekvencu, ako su 8v ako su 16v onda je drukcija)

-------------------->
8 4 1 5 9
7 3 2 6 10
-------------------->

btw. strelice pokazuju prema zamasnjaku / getribi. E sad nije mi jasno jel moze proč i jedna i druga sekvenca dok god se ide u "spiralu" ili ja tu nesto krivo tumacim

thnx unaprijed!
kaktus.dzek je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 18.9.2015. , 11:59   #8
Novi član
 
Član od: 15.07.2014.
Zadnja aktivnost: 6.11.2019. 11:23
Lokacija: Hodošan
Postovi: 117
Zahvala: 2
Zahvaljeno 8 puta u 8 postova
Originalno

Mislim da je to isto, bitno da ides u spiralu kako velis.

Gledam sad malo i za 1.1 motor postoje dvije vrste brtve glave i dva različita rasporeda stezanja glave. Imaš kod motora pa da ti točno vidim koji je za tvoj auto?
sino je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'sino' na postu:
Staro 18.9.2015. , 16:28   #9
Novi član
 
kaktus.dzek's Avatar
 
Član od: 22.10.2014.
Zadnja aktivnost: 12.10.2016. 11:38
Lokacija: Zagreb
Postovi: 50
Zahvala: 22
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno

Bok Sino

Hvala ti na odgovoru.

Motor ti je TU1M+ (HDZ) 1.1 1999 godina. Oznake sa bloka
HDZ 10FP4x
PSA 731676610

Autodata veli da je onaj prvi raspored za stezanje, ovaj drugi bi trebal bit za 16 ventilce.
Bar po autodati.

E sad imam jos dva pitanja

1. dosla mi je glava sa obrade i skinuta je remenica. Moment znam za stezanje remenice ali zanima me da li se vijak od remenice mora namazat s necim (neki threadlock) ili sl ? I za vijke od glave motora. vidio sam da ekipa namaze navoje s necime, al nisam siguran s cime. Vidio sam i da se premazu sa motornim uljem.

Thnx ljudi najbolji ste :-)
kaktus.dzek je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 20.9.2015. , 14:25   #10
Stariji član
 
igor's Avatar
 
Član od: 23.10.2011.
Zadnja aktivnost: 10.6.2019. 12:38
Lokacija: Zagreb
Postovi: 603
Zahvala: 9
Zahvaljeno 92 puta u 74 postova
Garaža
Originalno

Maže se s loctite-om
vidi: http://pkl.hr/loctiteteroson
igor je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'igor' na postu:
Staro 9.10.2015. , 09:38   #11
Novi član
 
Član od: 15.07.2014.
Zadnja aktivnost: 6.11.2019. 11:23
Lokacija: Hodošan
Postovi: 117
Zahvala: 2
Zahvaljeno 8 puta u 8 postova
Originalno


Evo rasporeda
sino je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'sino' na postu:
Oglasni prostor
Odgovori

Oznake
mjenjanje, pumpe, saxu

Uređivanje



Sada je 15:30. (GMT +1)


CitroënForum.hr je nezavisni internetski projekt nekolicine ljubitelja motornih vozila marke Citroën.
Nije izravno povezan s proizvođačem marke niti ovlaštenim predstavnicima proizvođača.
Sadržaj poruka na forumu predstavlja isključivo stavove, mišljenja te iskustva njihovih autora, a ne vlasnika foruma
niti članova uredništva foruma. Oni se na bilo koji način ne mogu smatrati odgovornima za njihov sadržaj.

"Citroën", njegov logotip te imena modela su registrirani zaštitni znakovi u vlasništvu tvrtke "Automobiles Citroën",
članicom PSA grupe, koju u Republici Hrvatskoj zastupa tvrtka "Citroen Hrvatska" d.o.o.

Copyright © 2019, CitroënForum Hrvatske
www.citroenforum.hr
vBulletin® Copyright © 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Ad Management by RedTyger