Citroën Forum Hrvatske  

Povratak   Citroën Forum Hrvatske > Stariji modeli > Citroën Saxo
Zaboravili ste podatke?


Odgovori
 
Uređivanje
Staro 12.3.2017. , 18:59   #1
Lampičar
 
Član od: 20.02.2017.
Zadnja aktivnost: 30.7.2017. 20:38
Lokacija: Novi Marof
Postovi: 7
Zahvala: 0
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Question Minimalni broj navoja na šrafu?

Bok momci!

Dajte mi recite koliko minimalno broja navoja mora biti zašrafano u glavčinu da šrafi drže felgu kak spada i da je to sigurno za vožnju?

Hvala!
Kano je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Staro 12.3.2017. , 21:41   #2
Dado Tornado
 
Dalibor's Avatar
 
Član od: 21.12.2010.
Zadnja aktivnost: Jučer 21:17
Lokacija: Zagreb
Postovi: 5.385
Zahvala: 897
Zahvaljeno 498 puta u 426 postova
Originalno

vijak bi trebao ući 30 mm za M12, 34 mm ako je M14, ali u nuždi moglo bi se cca do 20-tak % još skratiti, mozda i malo vise jer je to vjerojatno fin navoj
Dalibor je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'Dalibor' na postu:
Staro 12.3.2017. , 22:08   #3
Super Moderator
 
bjelivuk's Avatar
 
Član od: 04.12.2010.
Zadnja aktivnost: Jučer 17:43
Lokacija: Pula
Postovi: 3.352
Zahvala: 873
Zahvaljeno 283 puta u 249 postova
Originalno

Citat:
Dalibor: Pregled postova
vijak bi trebao ući 30 mm za M12, 34 mm ako je M14
Svaka čast. To ti ovako iz glave?
bjelivuk je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 13.3.2017. , 08:00   #4
Dado Tornado
 
Dalibor's Avatar
 
Član od: 21.12.2010.
Zadnja aktivnost: Jučer 21:17
Lokacija: Zagreb
Postovi: 5.385
Zahvala: 897
Zahvaljeno 498 puta u 426 postova
Originalno

postoji tablica odnosa metričkog navoja i dužine kojom vijak ulazi u provrt,
za navoj M6 uzima se za standardni provrt navojne dužine 18 mm, za svaki slijedeći veći metrički navoj produži se za 4 mm dio s navojem u "rupi",
ali to može i varirati, ovo se u grubo odnosi na pričvršćivanje nečeg na glavinu,
ali dubina može biti i kraća ako se radi o finom navoju kao što je slučaj sa vijcima za felge, jer su fini navoji samokočniji od standardnog metričkog navoja odnosno teže se sami odšarfljuju
Dalibor je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 13.3.2017. , 09:43   #5
Lampičar
 
Član od: 20.02.2017.
Zadnja aktivnost: 30.7.2017. 20:38
Lokacija: Novi Marof
Postovi: 7
Zahvala: 0
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno

Hm... da.... Ali to mi baš i nema previše smisla pošto su originalni šrafi na Saxu na čeličnim felgama i kad se stavi šraf kroz felgu onda šraf strši nekih 25 mm s druge strane van a drži cca 17mm navoja(zbog debljine diska od 8mm)

Pitao sam frenda koji zna mehaničara i veli da mora držati minimalno 5 punih navoja da bi bilo sigurno za vožnju te da su su ljudi znali dolaziti s s felgama di drze samo 3 navoja i tak se vozili godinama
Kano je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 13.3.2017. , 10:36   #6
Dado Tornado
 
Dalibor's Avatar
 
Član od: 21.12.2010.
Zadnja aktivnost: Jučer 21:17
Lokacija: Zagreb
Postovi: 5.385
Zahvala: 897
Zahvaljeno 498 puta u 426 postova
Originalno

5 punih navoja sa korakom od 1,25 ili 1,5 je dužina navoja vijka oko 7 mm,
to ti je otišao jedan vijak na kotaču, više njih, ne kužim čemu se tako voziti?

za jedan puknut vijak na zadnjem kotaču nije toliko niti važno, bitno da primi kako se ne bi odšarafio, ali na prednjim kotačima ne bi se usudio voziti sa vijcima ušarafljenim 7 mm, ajde ako se radi o jednom ušarafljenom "5 navoja"
Dalibor je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 13.3.2017. , 11:10   #7
Lampičar
 
Član od: 20.02.2017.
Zadnja aktivnost: 30.7.2017. 20:38
Lokacija: Novi Marof
Postovi: 7
Zahvala: 0
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno

Ma pitam iz razloga jer sam nabavio alu felge i one su logično deblje.
Kad sam bio na montaži tih felgi onda su mi rekli da ima dosta navoja da to drži ali sam htio čuti i vaša mišljena tu na forumu.
Kano je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 13.3.2017. , 16:38   #8
Dado Tornado
 
Dalibor's Avatar
 
Član od: 21.12.2010.
Zadnja aktivnost: Jučer 21:17
Lokacija: Zagreb
Postovi: 5.385
Zahvala: 897
Zahvaljeno 498 puta u 426 postova
Originalno

odi u zeljezariju s uzorkom i kupi dulji, komad takvih vecih vijaka je 5-10 kuna, cvrsci brunirani su po 10 kn,

Kranjec vijci na tresnjevci sigurno imaju odgovarajuce slicne, ili imbus kod karting staze u preckom
Dalibor je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 13.3.2017. , 18:50   #9
čudo jedno
 
AX-ja's Avatar
 
Član od: 18.12.2011.
Zadnja aktivnost: 12.5.2017. 20:22
Lokacija: Rijeka
Postovi: 1.180
Zahvala: 36
Zahvaljeno 181 puta u 164 postova
Originalno

mora bit toliko navoja da kad gledas glavcinu s unutarnje strane (kod saxa se lijepo vidi) vijak bude barem poravnat
ili bar mrvicu da izlazi van. to znaci da vijak drzi cijelom duzinom navoja glavcine.
koliko je to mm,nisam nikad mjerio
AX-ja je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 14.3.2017. , 18:08   #10
Lampičar
 
Član od: 20.02.2017.
Zadnja aktivnost: 30.7.2017. 20:38
Lokacija: Novi Marof
Postovi: 7
Zahvala: 0
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno

Da,da... Ovo sa glavčinom i drugom stranom je super ideja. Pogledao danas i šraf je ravan sa glavčinom ko blanka vlašić , tak da i da je duži nebi imalo smisla.
Očito su onda stavili duže šrafe za čelične felge. Njušili su da se budu stavljale alu felge pa su rekli "nek im bude!"
Hvala svima na pomoći!

Lp
Kano je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Odgovori

Oznake
broj, minimalni, navoja, šrafu

Uređivanje



Sada je 06:08. (GMT +1)


CitroënForum.hr je nezavisni internetski projekt nekolicine ljubitelja motornih vozila marke Citroën.
Nije izravno povezan s proizvođačem marke niti ovlaštenim predstavnicima proizvođača.
Sadržaj poruka na forumu predstavlja isključivo stavove, mišljenja te iskustva njihovih autora, a ne vlasnika foruma
niti članova uredništva foruma. Oni se na bilo koji način ne mogu smatrati odgovornima za njihov sadržaj.

"Citroën", njegov logotip te imena modela su registrirani zaštitni znakovi u vlasništvu tvrtke "Automobiles Citroën",
članicom PSA grupe, koju u Republici Hrvatskoj zastupa tvrtka "Citroen Hrvatska" d.o.o.

Copyright © 2019, CitroënForum Hrvatske
www.citroenforum.hr
vBulletin® Copyright © 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Ad Management by RedTyger