Ovlašteni servis u BiH - preporuka

thenoise

Member
Znam da je ovo HR forum, ali vidim po postovima da ima dosta ljudi iz BiH, kao i da su neki iz HR vozili svoje autiće kod nas u BiH na servis.

Ja bih trebao odraditi zamjenu ulja u mjenjaču, malo pregledati onaj zračni ovjes nazad kao i još nekih sitnica, pa bih zamolio Vaša iskustva sa ovlaštenim servisima u Mostaru i Banjaluci, pošto mi je kilometraža do ta 2 grada slična.

Može i preporuka za neke neovlaštene, ako su zbilja majstori pravi bez muljaže i ponižavanja.
 

visaluteju

Well-known member
Nije ovlasteni ali preporuka za jaaaako dobar i provjeren servis - Zika servis u BL. Sad im je guzva jer su navalili gastarbajteri ali inace je ok, samo se zakazes. Rade samo francuze. Imam fina iskustva sa njima.
 

thenoise

Member
Imaju li dijelova na stanju i trpe li propitkivanja?

Znam da je dijaspora navalila i kod mene u gradu ne možeš doći na red kod frizera, zubara i mehaničara ;)
 

visaluteju

Well-known member
Zika ima djelove imaju svoju prodaju. Odlicnu dijagnostostiku. Daju garanciju na sve. Ono sto mi se svidja sto su ljubazni, sve ti objasne pokazu i spakuju staro pred tobom. Ja ih ubijem u pojam sa "za sta ovo sluzi a sto je to masno i da li je normalno da se ovo mrda" :)
Dva glavna majstora darko i zeljko te fino saslusaju, po potrebi provozaju s tobom auto da "cuju" problem itd.
Taj servis je posjedovao njihov otac od davnina oni su ga nasljedili (sad odrasli ljudi) tako da ne fusare.
 

thenoise

Member
@pokra89
Hvala na savjetu, tako sam nešto trebao.

@visaluteju
Hvala i tebi, ja ću se pozvati na tebe kad ih budem zvao i dogovarao servis :)
 
Ja sam jednom bio u C-auto u BL samo po informaciju, i bili su iznenađujuće ljubazni. Odvojili su baš puno vremena za mene, iako su me prvi put vidjeli. Tako da su ulijevali neki dojam profesionalnosti.
 

DS9

Active member
Na CFS-u kao i na CFH je član foruma Gule iz Viteza, velika drugarčina i meraklija, vlasnik između ostalog i jednog izuzetnog GSA Special, a i vrlo iskusan serviser (možda i šef servisa) ovlašćenog servisa Ovnak iz Viteza

Da mi treba servis PSA vozila u BiH - prvo bih njih potražio

OVNAK D.O.O. - P.J. AUTOCENTAR
Poslovni centar 96-2
Vitez
72250
Bosna i Hercegovina
Telefon:
+387 30 717-106; 713-724
Faks:
+387 30 717-107

Radno vrijeme:
Salon vozila:
Pon-Pet: 08.00-17.00
Sub: 08.00-14.30

Servis vozila:
Pon-Pet: 7.30-16.30
Sub: 7.30-14.00

Identifikacioni broj: 4236089870044
PDV broj: 236089870001
Poreski broj:

Transakcijski račun:
Raiffeisen bank d.d. - 1610700000310085

Direktor: Drago Kafadar
 

thenoise

Member
Ima li kakav kontakt od Guleta?

Samo da kažem i ovo, bio sam u ovom preporučenom servisu Žika.

Ništa posebno od drugih šarafaša u okolini, jedino što ovi možda imaju malo više iskustva.
Ona naša klasika, naručiš se, prijeđeš trocifreni broj kilometara, i onda čekaš da ovome, ono, ovome ono, samo malo, nisam te ja naručio, možda je ovaj, možda je onaj, ma to ti je ništa, ne diraj to dok radi i tako...

Uglavnom, nisu skupi nešto pretjerano, a što se kvalitete i stručnosti tiče, ne znam ni ocijeniti, jer za sve specifično što sam pitao, bilo je ne diraj to dok radi, ma ništa to i slično.
 

pokra89

Well-known member
Što se tiče BiH i ovlaštenih servisa, postoji ukupno 6 koncesionara, i to
ABC 1968 - Sarajevo
Berlijeta - Sarajevo
C-Auto - Banja Luka
Hercegovinapromet - Mostar
Ovnak - Vitez
Pavić Komerc - Tuzla

Super pozitivna iskustva imam s Pavićem, i po mom mišljenju su uvjerljivo najbolji na području BiH. Imao sam par dogovora i transkacija i s Ovnakom, i ok su, ali u pitanju je bila samo prodaja dijelova, i tu sam preko Guleta ostvarivao i rabat koji kod drugih nisam. Ipak, najviše iskustva imam s Hercegovinapromet Mostar, a ona su...pa šta ja znam, pisao sam o tome već u nekoliko tema.

Bilo kako bilo, nedavno sam kod njih kupovao nešto, i želio sam iskoristiti kupon za popust kojeg su mi oni poštom poslali par dana ranije. Isti taj kupon su mi poslali i prošle godine, i tada sam ga iskoristio za kupnju manžetne i metlice brisača. Kupon je bio -25 KM za kupnju i ugradnju dijelova čija vrijednost prelazi 100 KM. Ja, kao što već rekoh, tada sam SAMO KUPIO, ne i ugradio, manžetnu i metlicu brisača, ukupna cijena 101 KM. Pitao sam je li vrijedi kupon, rekli su da vrijedi, pa mi je račun umanjen za 25 KM i plaćam ukupno 76 KM.

Neki dan sam htio uzeti još jednu manžetnu, i plus još nešto (litru ulja, filter ulja, filter zraka... nebitno) čisto da mi prijeđe iznos od 100 KM, kako bih iskoristio kupon, ali ovaj put to nije moglo. Naime, ovaj put su se pozivali na ona mala slova gdje stoji da kupon vrijedi za originalne dijelove koji su kupljeni i ugrađeni u servisu. Nakon što su upitani kako je prošli put moglo, a ovaj put ne, odgovor je bio da oni ne znaju šta je bilo prošli put, ali da ja nisam dobro pročitao uvjete i da mi kupon ne vrijedi. To je u meni samo izazvalo reakciju, odnosno to je bio okidač, kap koja je prelila čašu u odnosu s njima, a to traje već godinama, odnosno od kada vozim Citroene, pa sam im javno dao negativnu ocjenu na FB i napisao sljedeće:

"Uvjerljivo najgori prodajno servisni centar na području BiH. Toliko neodgovornosti i nepoznavanja materije na jednom mjestu nema nigdje. "Stručno" osoblje je razlog što smo kupili i recimo novog Opela, a ne Citroena, jer nije sve u autu, ima nešto u stručnosti i u ljudima. Dijagnostika kvara je uvijek ista-treba novi dio. Dovezeš auto u servis-uspu krivo ulje. Dovezeš ga ponovo u servis- oni ti spale pumpu hidraulike. Ne radi senzor temperature, mora dijagnostika-a rezultat je da treba novi retrovizor od 500 eur (kvar je bio u tome što se jedna žica presjekla, kod električara 20 min posla, uključujući skidanje i vraćanje oplate vrata i naplatu rada). Imaš bon kao vjerni kupac-super, iskoristiš ga tako što kupiš manžetnu. Imaš drugi-želiš ga iskoristiti za kupnju još jedne manžetne i jednog filtera kako bi prešao rang za bon-e ne može. Pa prošli put je moglo? Ne znam ja šta je bilo prošli put, ovaj put ne može... Loši - gori - Citroën Mostar"

Njihov, rekao bih jako uopćeni odgovor bio je:

"Poštovani ,
Žao nam je zbog vašeg negativnog komentara i mnogih negativnosti koje ste naveli, koje do sad još nismo iskusili, samim tim što smo kvalitetna i profesionalna firma već dugi niz godina te lošeg iskustva sa klijentima nismo imali.
Prilikom Vašeg posjeta bilo je nejasnoća vezano za kupon na osnovu kojeg možete ostvariti popust. Jako nam je žao što niste detaljno pročitali uslove gdje je navedeno da kupon jedino vrijedi kroz servis sa ugrađenim rezervnim dijelovima.
Naš način rada se zasniva na principima i odlukama marke Citroen koje smo koncesionar.
Za ostale vaše negativnosti niste u pravu i iznijeli ste neistinu. Prilikom vaših posjeta našem servisu sve vam je pojašnjeno i dato na znanje, ali je vaša stvar kako shvatate.
Firma Hercegovinapromet ima veliko iskustvo u radu sa strankama i poslovnim saradnicima. Pored ovlaštene autokuće Citroen, ovlašteni smo prodajno-servisni centar i za Peugeot vozila što dovoljno govori o našem uspjehu, trudu i zalaganju svih naših 160 uposlenika. To Vam sve govori da smo ozbiljna firma koja brine o svojim kupcima.
Na osnovu Vaših tvrdnji koje ste na nekulturan i krajnje neprofesionalan način iznijeli, te time pokušali ugroziti reputaciju autokuće i marke Citroen, obustavljamo saradnju s Vama dok ne dokažete Vaše neistinitosti prema nama.
Lijep pozdrav"


Iz odgovora je vidljivo da se brane nekim uopćenim rečenicama, jer, mjerilo profesionalnosti nikad nije bio broj zaposlenih recimo. Također, firma Hercegovinapromet se, između ostalog, bavi i maloprodajom mješovite robe, pa me baš zanima kakve veze jedna blagajnica, koja radi u toj firmi za 300-400 eura, ima s Citroenom, a pogotovo s nekom njihovom profesionalnošću... Moja bivša firma je imala 2.500+ zaposlenih, a sadašnja 4.000+ je li to znači da su još profesionalniji od njih? Naravno da ne... Milsim, jesu od njih svakako, malo tko nije, ali da sami broj zaposlenih govori nešto o profesionalizmu, e to definitivno ne!
...
Bilo kako bilo, a pošto su me, između ostalog prozvali lažovom, morao sam reagirati, a reakcija je bila sljedeća:
"O, pa odgovorili ste! Pa to je super, obzirom na koliko mailova i FB upita sam ostao uskraćen za bilo kakvu informaciju, ovo je već napredak. Bravo, to stvarno cijenim i poštujem!

Kažete da obustavljate suradnju sa mnom dok ne dokažem svoje neistinitosti prema vama? Idemo onda redom, jer će još ispasti da lažem, ili kako vi kažete, iznosim neistinosti. Pa evo, dokazat ću svoje "neistinosti prema vama".

Prilikom kupovine novog vozila, na vrhu prioriteta je bio C3. To je bilo 2016.godine. Kod prvog dolaska znao sam i koji model i koju opremu i koju motorizaciju tražim. Toga kod vas nije bilo, a niste se ni NAJMANJE potrudili da me kao kupca privučete nečim iz svoje ponude. Već tada sam odustao, ali roditelji nisu, nedugo nakon toga su kod vas došli i oni, ali nakon samo 2 minute se izišli iz salona razočarani načinom ophođenja i komunikacije. Krajnje neprofesionalan odnos prema nekome tko je bio spreman iskeširati 25.000+ KM. Nebitno, drugi su ipak puno kulturniji, srdačniji i prije svega profesionalniji, pa je na kraju vozilo kupljeno i 4 godine servisirano u samo par stotina metara daljoj, konkurentskoj kući. Meni je i dan danas žao što to nije Citroen, ali eto, zahvaljujući vama, nije.

Dijagnostika kvara uvijek ista-treba novi dio. Je li i to lažem, pardon, pišem neistinosti? Upalila se lampica akumulatora u vožnji-po vama je trebao novi akumulator. Naknadno utvrđeno da je akumulator dobar. Ne prikazuje vanjsku temperaturu, 'ajmo na dijagnostiku, rješenje-treba novi retrovizor. Naknadno utvrđeno da je s retrovizorom i senzorom temperature sve ok. Lampica UREA se upalila, a AdBlue-a ima sasvim dovoljno, naravno da je po vama to greška na pumpi uree i da je treba mijenjati. Nakon moje konstatacije da je pumpa već mijenjana i da čisto sumnjam da je do nje, odjednom se „telekodiranjem i reprogamiranjem“ greška poništi i više niti jednom ne javi. Znači, utvrđeno je da do pumpe nije. Vaša preporuka uz sve to je i novi pročistač čestica, koji po vama, nije ispravan, jer je tako dijagnostika kazala. Taj pročistač i dan danas normalno radi, odnosno obavlja regeneracije u normalnim intervalima. Ali vjerojatno ja sve ovo gore lažem, pardon, pišem neistinosti.

'Ajde kad već lažem, da onda slažem još malo. Vratit ćemo se par godina unazad. Na mali servis je dovezen motor Citroen c5 2.0 HDi, za koji u servisnoj knjižici stoji da u njega ide SAMO I ISKLJUČIVO ulje koje zadovoljava PSA normu B71 2290. U slučaju Totala, kojeg Citroen preporuča, to ulje bi bilo Total Ineo ECS 5w30. Netko tko za sebe kaže da je ozbiljan, profesionalan, i što sve ne, to bi morao znati. Međutim, vi to ne znate. Vi ste usuli Total 10w40, i još se pravdali da je to svejedno i da se 5w30 sipa samo ako stranka to zahtijeva?! Znači radite po pravilima samo ako stranka to traži, ako ne traži onda ćete po svom. Greška ispravljena, o vašem trošku, naravno, tek kada sam kontaktirao predstavništvo Citroena u Sloveniji.

...
Pumpa hidraulike ne radi, auto se ne podiže. Hajdemo do ovlaštenog, ipak su oni „profesionalni i drže do kupaca“, da vidimo šta kažu. Po vama, u pitanju je bio „Senzor visine i elektroinstalacija koja vodi do tog senzora“, a da je pumpa hidraulike u super stanju i da se ne trebam brinuti. Ok, to ste napravili, sve uredno divno i krasno, da bi samo sedam, 7, tjedan dana iza toga bio isti problem. Ništa, idemo do „profesionalaca koji drže do svojih kupaca“ kako bi reklamirali rad i/ili dijelove, ali naravno da „profesionalci“ smatraju da nije do njih, te ste ustanovili da je ovaj put do osigurača pumpe hidraulike. Stavili ste novi osigurač, i on je crknuo. Sad bi pravi profesionalci koji brinu o svojim kupcima išli dijagnosticirati problem i ustanoviti zbog čega osigurač crkava, odnosno pregara, ali ne i vi. Vi ste stavili jači osigurač što je dovelo do gotovo instantnog spaljivanja pumpe. Iste one koja je prije tjedan dana, po vama bila u super stanju i radi koje se ne trebam brinuti. Naravno da se, po vama, ta pumpa ne može popraviti, već, je li, mora nova, na čemu sam vam uljudno zahvalio. Tada ste mi čak poklonili i kalendar i kemijsku, na čemu vam jako zahvaljujem, očito se isplatila dugogodišnja suradnja.


Jbg... glupi forum mi ne da više od 10.000 znakova, a kako algoritam spaja poruke, dalje ne mogu pisati. Zamolio bih nekoga da samo nešto napiše, kako bih mogao zatvoriti ovaj post. Hvala.
 
Posljednje uređivanje:

pokra89

Well-known member
E bravo!
Nastavak...

Što se tiče kupona na osnovu kojeg se može ostaviti popust, 30.12.2019. sam imao iznos računa od 101,00 KM, i to dvije stavke na njemu (manžetna i metlica stražnjeg brisača), račun broj 19-363-002411. Obzirom da sam imao kupon uza se, a trajao je do 31.12.2019., pitao sam može li se isti iskoristiti, i potvrdno ste odgovorili. Račun mi biva umanjen za iznos od 25 KM i plaćam 76 KM sveukupno. Ugodna, brza i sigurna kupovina, i na tome svaka čast! 24.4.2020. želim ponoviti istu kupnju, samo umjesto metlice brisača želim uzeti ili ulje ili jedan od filtera, kako bi mi iznos prešao 100 KM i kako bih mogao iskoristiti kupon. Odjednom to ne može. Znači isti kupon, samo novijeg datuma, s istim tekstom, kako onim napisanim velikim, tako i onim napisanim malim slovima, gotovo iste stavke, gotovo isti artikl, ali jednom može, drugi put ne može. Sami se sa sobom onda dogovorite kad može, a kad ne, pa tada neće biti nikakvih nejasnoća. Baš me zanima da sam došao, po recimo dva prednja brisača i komplet gumenih prostirača, bi li tada kupon prošao ili ne? Ako ne, zašto? Ako da, kako je to moguće kad mi niste ugradili ni brisače, ni prostirače?
Toliko o tome da ste kvalitetna i profesionalna firma već dugi niz godina te da lošeg iskustva sa klijentima niste imali. Možda vi s klijentima niste, ali klijenti s vama zasigurno jesu, a za potvrdu toga dovoljno je samo otići na jedan od nekoliko foruma ili grupa koji se tiču Citroena i iskustva ljudi vezano za vas. Ali očito i sad pišem i iznosim neistinosti.

Neistinost će sad biti i to da vam djelatnici sami priznaju da imate samo jednog pravog majstora, te da su me sa servisnog prijema već nekoliko puta vratili, predloživši mi da ponovo dođem sutra jer danas taj pravi majstor nije tu nego je na terenu/seminaru. Je li neistinost da vam djelatnici sami odgovoraju potencijalne kupce od kupnje „automatika“ jer su „kvarovi skupi, a nitko ih kod vas ne zna odraditi kako treba“. Također, je li neistinitost kad kažem da mi djelatnici sami govore da „nije dobro imati dobar paket opreme, jer ima svakakvih čuda koje se samo kvare“. Po meni, profesionalan ovlašteni prodajno-servisni centar to sebi ne bi smio dozvoliti ni u kom slučaju.

Sve ove stvari vrlo dobro znamo i vi i ja, mnoge od njih znaju ljubitelji i članovi Citroenovih forumskih grupa, neke od njih znaju vaši poslovni partneri i vanjski suradnici, a mali dio znaju predstavnici Citroena iz Slovenije. Sad će znati sve, kako oni, tako i sama Direkcija i Uprava tvrtke PSA Peugeot Citroen iz Francuske, sa svim dokazima i lako provjerljivim činjenicama.

Srdačan pozdrav i svako dobro!"


Nakon ovoga, bivam blokiran sa službene FB stranice, toliko o njihovoj profesionalnosti, bez obzira što sam primjerima i činjenicama potkrijepio svako svoje iznošenje "neistinosti".

Vi procijenite isplati li se ići kod njih, kao i koliko su profesionalni i brinu o kupcima.
 

Milosh

Test
Svaka čast na tolikom pisanju! Neko novi će to pročitati pa se neće opeći kao ti.

Ja sam imao dobra iskustva sa ABC servisom u Sarajevu (mali servisi).
 

pokra89

Well-known member
S njima sam imao samo jedan kontakt, i to neki dan, i mogu reći da je manžetna s istim kataloškim brojem 10 posto jeftinija nego u Hercegovinaprometu.
 

thenoise

Member
Servisi sve i jedan isti. U biti kao i sve trgovacke firme kod nas. Reklamiraju se po FB, traze lajkove i interakciju sa korisnicima, a onda kad im kazes ono sta si dozivio, blokiraju te. Zele cuti samo hvalospjeve i titranje oko mooda, a na svakom koraku gledaju da te zavrnu. Samo je steta sto maticne kuce ne iskoriste bazu podataka pa se same ne jave korisnicima usluga i zatraze feedback.
 
Na vrh