C5 Skidanje čepa na hidroposudi pri podizanju na dvostupnoj dizalici

AX-ja

èudo jedno
ovo mi je prvi glas da to treba,nisam to znao.
ali zasto ga treba odsarafit??
cep ionako na sebi ima rupicu,odzracnik.
 

Dalibor

Dado Tornado
to je možda kao na bojleru kada se voda ispušta, neće iscuriti ako se malo odšarafi crijevo tople vode nego se mora skroz odpojiti da se tlakovi izjednače :hmmm: :D
 

fullcool

New member
Èep se skida samo kad se odtlačuje sistem, jer se tad vraća ulje iz sistema u posudu pa bi se mogao stvoriti prevelik tlak i doći do izbijanja čepa ili pucanja posude.
 

Automatic

Well-known member
Èep se skida samo kad se odtlačuje sistem, jer se tad vraća ulje iz sistema u posudu pa bi se mogao stvoriti prevelik tlak i doći do izbijanja čepa ili pucanja posude.
E to sam našao na internetu a kasnije vidio da je to sa ovog foruma.Kao da ako se auto diže oče prsnut posuda od ulja ako se ne odšarafi čep.Kak se radi odtlačivanje.
 

Automatic

Well-known member
Druže ,odzračivanje se radi Lexiom :D
Dobro samo probaj još pojasnit da li se preko lexie auto sam odzrači ili ga treba ručno a preko lexie samo otvarat ventile ili tjerat pumpu ili nekaj drugo.Lexiu imam ,ali da kaj ne za:cenzura::cenzura::cenzura:em.Kaj nije prije neko napisal da se otlačivanje radi tak da se izvadi čep i onda se auto par puta digne i spusti.Mrčela napisal sam kak se otlačiva a ne odzračiva mislim da to nije isto.Ali pojasni odzračivanje ako ide preko lexie i način ako znaš.

Ne kužim,pa dizali smo te aute stotine puta,kada smo mjenjali gume i ništa se nije desilo.
Ne kužim ni ja ali odzračivanje i otlačivanje mi se ne čini isto.
 

deda

New member
Neznam za te novije aute,ali kod starih hidrauličara se ne treba niš odzračivat,osim kočnica,a i to hidraulika obavi,samo otpuštaš endklihtere i držiš bremzu stisnutu.
 

Lakii

Well-known member
Malo mi se cini neprakticno da Citroen tjera vozaca da otvara haubu i skida cep svaki puta kada se podize auto...

Druga je stvar servisne radnje oko hidraulike...
 

Mrèela

New member
Dobro samo probaj još pojasnit da li se preko lexie auto sam odzrači ili ga treba ručno
Znam samo da Lexia spusti auto u najniži položaj ,još niži nego što možeš ručno i tako ga odzrači,odvtni čep za svaki slučaj.
A,govorimo o tlaku/pritisku jel tako? to je jedno te isto,znam šta treba da radiš,na to sam i mislio.
 

Automatic

Well-known member
Negdje sam pročital da se odšarafi čep pa se auto digne u najviši nivo te potom spusti u naj niži nivo ,i tako par, puta.Kaj se s time dobiva.Tražim taj post ali ga nemrem najti.Kako se taj sistem zove odzračivanje ili otlačivanje.
 

Mrèela

New member
Negdje sam pročital da se odšarafi čep pa se auto digne u najviši nivo te potom spusti u naj niži nivo ,i tako par, puta.Kaj se s time dobiva.Tražim taj post ali ga nemrem najti.Kako se taj sistem zove odzračivanje ili otlačivanje.
Ima negde. Ja sam to probao i ništa nisam postigao,jedino Lexia to može odraditi kako treba ,znači spuštanjem auta u najniži položaj.
 

Automatic

Well-known member
A bum probal pa kaj bude, bude ako kaj sj...em,bar si bum sam ,ne mi niko kriv.Najlepše ti kad si nekaj sam strgaš samo zato kaj te nekaj interesira.
 

fullcool

New member
Negdje sam pročital da se odšarafi čep pa se auto digne u najviši nivo te potom spusti u naj niži nivo ,i tako par, puta.Kaj se s time dobiva.Tražim taj post ali ga nemrem najti.Kako se taj sistem zove odzračivanje ili otlačivanje.
Dizanje i spuštanje se radilo na starijim hidrauličarima, do C5, jer je na njima spuštanje u najniži položaj značilo i odtlačivanje, a posuda nije bila hermetički zatvorena i mala kao na C5. C5 se spusti na najniži položaj ali tlak u sistemu ostane, tek se sa leksijom otpusti preostali tlak pa se veća količina ulja vrati u posudu nego kad je auto u normalnoj upotrebi, zato se skida čep i zato da bi mjehurići zraka, ako ih ima u sistemu, mogu izići kroz posudu, jer dok je sistem pod tlakom zrak ostaje zarobljen.
Teoretski, dizanje auta na dizalicu, dovelo bi do toga da senzori očitaju to kao povišeni položaj pa sistem otpušta tlak pokušavajući spustiti vozilo, to bi bilo isto kao odtlačivane, ali samo ako se diže kad je položaju za vožnju, nakon toga, kad bi se spustio, ulje bi iz amortizera naglo bilo vraćeno u posudu i auto bi pao dole, tad bi m ožda čep izbio, ali ja to nisam probao,možda se nekom desilo pa otud to skidanje čepa kad ide na dizalicu.
 
Na vrh