Xantia Nema pritiska u hidraulici.

ŽeljkoXantia

New member
Pozdrav svim, novi sam ovdje pa nisam sto posto kako ovo radi. Ali nadam se da ću brzo savladati.

Naime imam problem sa Xantiom, pokušavao sam sam promjeniti kuglu po prijateljevom receptu ali sam zapeo. Naime, otpustio sam pritisak na hidraulici, promjenio kuglu, ali nažalost nemogu vratiti pritisak u hidrauliku i auto mi stalno leži, odkazale kočnice i servo...

Molim za savjet.
 

Zmix

New member
Željko, dobro veče i dobro došao na forum. :)
Red je da najpre pozdraviš forumaše, predstaviš sebe i svoj auto pa onda o problemima.
 

Lakii

Well-known member
Pozdrav Zeljko!

Ovako, koju si kuglu mjenjao? pretpostavljam centralnu (takozvanu 5. kuglu).

Otpustao si vijak za rasterecenje? Jesi ga dobro stisnuo kada si sve vratio?
Ako jesi, probaj ga sa upaljenim autom nekoliko puta ponovo odpustiti i opet stisnuti.
Dali cujes regulator kako "drobi"? ono trrrrrrrrrrrrrr?

Ako ni to ne pomogne, uzmi lampu, sa upaljenim autom gledaj kroz otvor za nadolijevanje u rezervar LHM-a. Dali ulje u njemu miruje ili tece? Dali se pjeni?

Dali si jos ista dirao na sustavu? koju cijev? dali ti je puno ulja isteklo? dali imas dovoljno ulja u sustavu?

Kada je ulje LHM mjenjano? dali su filteri LHM-a cisti?

U kakvom je stanju cijev koja dovodi ulje iz rezervara u pumpu? kakvi su njeni spojevi na rezervaru i pumpi?
 

ŽeljkoXantia

New member
Pozdrav,
Sve mi se čini da je ok, ali nečujem više ono kliktanje, mislim da je to paljenje hidraulične pumpe. A i nisam siguram da sam trebao otpustit vijak dokraja.. mislim da je potegnuo zrak u sistem, tj. to misli jedan majstor koji me je savjetovao... neznam dali je to uopće moguće...

Mijenjao sam kuglu na desnom kotaču ispod haube... auto je bio tvrd na desnom kotaču.
 

xantia

New member
Pozdrav
Moguce da nisi zavrno onaj sraf na regulatoru pritiska, ako si odvrno do kraja mozda ti je ispala kuglica koja se tu nalazi.
Ako mozes objasni kako si menjao bombu,
 

ŽeljkoXantia

New member
Nisam znao da se unutra nalazi kuglica:( sigurno mi je ispala a ja nisam ni primjetio.

Otpustio sam tlak u sistemu, odvrnuo staru bombu i našerafio i zategao novu bombu, nije mi se to činilo komplicirano...
 

Lakii

Well-known member
Zato sam ga i pitao na kojoj je kugli radio.

Ne mozes previse odvrnuti vijak, mislim, mozes ali onda ce ti sam vijak ispasti van. Ispod njega ti je kuglica koja drzi tlak u sustavu. ako nisi vijak u potpunosti skinuo, nemas brige da ti je nesto ispalo.
Isto tako, nemoze ti zrak potegnuti u sustav na nacin na koji si opisao. A i sam taj vijak se koristi za odzracivanje sustava.

Ugl. fino sutra probaj napraviti ono sto sam ti napisao. I cvrsto stisni vijak na kraju.
I pogledaj kako ti se ulje vraca u rezervar.

Po ovome sto si opisao, pumpa ima problema sa usisom. E sada, moze biti da samo treba "odzraciti" sustav, to je ono sto sam ti rekao da odpustis i stisnes vijak nekoliko puta. ili treba ocisiti filtere LHM-a i provjeriti da cijev usisa ulja nije napuknuta i da je cvrsto stegnuta na spojevima.

PS. kugle se na ovijesu mjenjaju u paru. Ako ti je jedna otisla, ubrzo ce i ona na drugoj strani...
...ili ih redovito kontroliras i nadopunjavas.
 

ŽeljkoXantia

New member
Zato sam ga i pitao na kojoj je kugli radio.

Ne mozes previse odvrnuti vijak, mislim, mozes ali onda ce ti sam vijak ispasti van. Ispod njega ti je kuglica koja drzi tlak u sustavu. ako nisi vijak u potpunosti skinuo, nemas brige da ti je nesto ispalo.
Isto tako, nemoze ti zrak potegnuti u sustav na nacin na koji si opisao. A i sam taj vijak se koristi za odzracivanje sustava.

Ugl. fino sutra probaj napraviti ono sto sam ti napisao. I cvrsto stisni vijak na kraju.
I pogledaj kako ti se ulje vraca u rezervar.

Po ovome sto si opisao, pumpa ima problema sa usisom. E sada, moze biti da samo treba "odzraciti" sustav, to je ono sto sam ti rekao da odpustis i stisnes vijak nekoliko puta. ili treba ocisiti filtere LHM-a i provjeriti da cijev usisa ulja nije napuknuta i da je cvrsto stegnuta na spojevima.

PS. kugle se na ovijesu mjenjaju u paru. Ako ti je jedna otisla, ubrzo ce i ona na drugoj strani...
...ili ih redovito kontroliras i nadopunjavas.
Odvrnuo sam šeraf dokraja, jer nije istjecalo ulje a ni pritisak, tj. tek kad sam izvadio šeraf vani otpusti se pritisak i xantia je legla.. i nakon toga sam lagano odvrnuo kuglu i zavrnuo drugu...

Ali eto nisam zano da je ispod kuglica...

a bombu s lijeve strane sam več mijenjao, ali se nekako lagano dala odšerafit i nisam trebao otpuštati tlak iz cijelog sistema.

Druze jutro je pametnije od noci
sacekaj po danu pregledaj, sad imas upute sta treba da uradis.
Znam ali to je napravljeno prije par tjedana, a odonda tko zna gdje se to pomelo... nije to ništa hitno..
 

fullcool

New member
Vijak se samo otpusti, ne odvrće se do kraja, i na taj način se ispusti pritisak iz sistema hidraulike, ali ne i iz kugli. Prije skidanja kugle si trebao spustiti auto na najniže, pa onda otpustiti vijak na regulatoru, a čak nisi ni morao dirati vijak, to se otpušta samo radi predostrožnosti.
Kuglica ti je kao od kugličnog ležaja, 5-6 milimetara u promjeru, nije baš tako ni sitna, možda je pronađeš na mjestu gdje si to radio.
 

fullcool

New member
Sjeti se svoje face kad si čuo/pročitao za kuglicu, e takve face bi te dočekale u trgovinama da ih pitaš za kuglicu, nešto ovak :wtf:
 

ŽeljkoXantia

New member
Ovi u autodjelovima ni neznaju da postoje takvi djelovi na autu, Ma mislio sam u ovlaštenom servisu, znaju oni iznenaditi, jednom sam išo tako da pokušam i u ovlaštenom servisu su mi prodali gumicu za kočioni sustav, ona što pukne na 250000... i ja sam se iznenadio.
 
Na vrh