Citroën Forum Hrvatske  

Povratak   Citroën Forum Hrvatske > Stara linija C > Citroën C5 II
Zaboravili ste podatke?


Citroën C5 II (2008. - 2017.)

Odgovori
 
Uređivanje
Staro 30.8.2017. , 14:50   #1
Lampičar
 
Član od: 01.06.2017.
Zadnja aktivnost: 18.10.2019. 06:35
Lokacija: Pula
Postovi: 6
Zahvala: 0
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno Hidroactiv III ovjes

Pozdrav svima,
imam čudni osječaj da mi je auto nešto tvrđi zadnje dane..pogotovo prednji...radi se o C5 2011god. e sad ne znam baš sta i kako jer autu sam vlasnik od 3mj. Prije malo vremena sam kontrolirao ulje hidraulike i vidio da malo fali..bar se meni tako činilo...pa sam nadolio....Dali je moguče da sam nadolio previše ulja pa da sam uzrokovao ovu situaciju ili sam si je umislio a problem je negdje drugdje......
Kaže mi jedan lik da mi čep posude ulja možda začepljen !!?? Zar ima to kakve veze....??
Pomagajte ...sta mi je radit....
bobipu je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Staro 1.9.2017. , 08:12   #2
Stariji član
 
pokra89's Avatar
 
Član od: 06.10.2014.
Zadnja aktivnost: Jučer 23:18
Lokacija: Split, HR/Ljubuški, BiH
Postovi: 1.045
Zahvala: 42
Zahvaljeno 67 puta u 52 postova
Originalno

na kojem nivou ti je auto bilo kad si vidio da ti fali i kad si sipao ulje?
pokra89 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 1.9.2017. , 13:00   #3
Citroenist
 
konaroast's Avatar
 
Član od: 02.05.2012.
Zadnja aktivnost: 26.2.2020. 15:34
Lokacija: Zagreb
Postovi: 251
Zahvala: 60
Zahvaljeno 62 puta u 39 postova
Garaža
Originalno

Dobrodošao u klub senzibilnih. Na hidrauliku se čovjek lako navikne. I razvije poseban senzibilitet. Pa se iz dana u dan čini da je auto malo tvrđi pa opet malo mekši itd. Ja znam primjetiti kod promjene vremena. A vjerojatno je povezano sa reakcijom brtvi na cilindrima ovisno o promjeni temperature. Jer trenje u hidrauličkom sustavu igra puno veći faktor nego kod običnog amortizera.

Sada kada smo riješili ove osjećajne i teško objašnjive faktore, pređimo na egzaktne.

Da ti je puknula membrana na makar jednoj kugli/sferi, toga bi bio bolno svjestan. Auto bi postao značajno tvrd.

Ono što još može biti da je zapeo ventil koji uključuje/isključuje dodatne kugle/sfere. Ima li kakve razlike kada stisneš tipku SPORT?
konaroast je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 1.9.2017. , 14:07   #4
Stariji član
 
Brruno's Avatar
 
Član od: 25.10.2016.
Zadnja aktivnost: Jučer 21:45
Lokacija: Rovinj
Postovi: 1.263
Zahvala: 114
Zahvaljeno 57 puta u 52 postova
Garaža
Originalno

Probaj otcepit cep i zacepit pa provozaj auto. Trebas biti u najnizoj poziciji kad otvaras cep.
Brruno je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'Brruno' na postu:
Staro 2.9.2017. , 13:40   #5
Lampičar
 
Član od: 01.06.2017.
Zadnja aktivnost: 18.10.2019. 06:35
Lokacija: Pula
Postovi: 6
Zahvala: 0
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno

Probat ču odgovorit svima u jednom postu da ne nabijam postove bez veze...
Prije nadolijevanja ulja bio je spušten u najnižem položaju........ali ova tvrdoča mi se čini više kod prednjeg lijevog kotača...i ne stalno...kao da se na nekim rupama osjeti udarac...vibracija.....sad ga vozim na sportu i čini mi se manje tvrdo a trebalo bi obratno.......ma neznam ni ja...imao sam Xantiu do 2005 godine ali mi se čini da se nije tako osijetilo...ili nisam mjerodavan....ili očekujem previše...
Ovo u vezi čepa...možda sam i otvorio kad nije bio spusten..jednom nakon ove sugestije da čep ne propušta tlak iz posude....
Dali ima na ovim krajevima netko ko može provjerit tu hidrauliku...okolica Pule....tek sam bio u cib u buzetu riješit pumpicu pranja stakla...
bobipu je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 7.9.2019. , 00:03   #6
Novi član
 
Član od: 23.08.2019.
Zadnja aktivnost: 23.2.2020. 23:03
Lokacija: Banja Luka
Postovi: 13
Zahvala: 0
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno

Pozdrav, nedavno sam kupio C5 2010. godiste 2.0 hdi 120kw. Primijetio sam da kada ga podignem u servisni polozaj i krenem da vozim auto pocne nenormalno da skakuce. Kada spustim na najnizi nivo kroz rupicu na cepu pocne da izlazi LDS ulje. Kada je podesen u normalnom nivou ponasa se ok, bar koliko ja mogu primjetiti. Sta kazu iskusne kolege o ovom problemu? hvala
Aleksic je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 7.9.2019. , 00:17   #7
Stariji član
 
Profiler07's Avatar
 
Član od: 21.02.2013.
Zadnja aktivnost: Jučer 22:31
Lokacija: Tuzla, BiH
Postovi: 616
Zahvala: 33
Zahvaljeno 40 puta u 35 postova
Garaža
Originalno

Tako i treba,jer taj servisni i nije namjenjen da se vozi u njemu isto kao sto nije ni minimalan polozaj
Profiler07 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 7.9.2019. , 03:24   #8
Profesionalac
 
Milosh's Avatar
 
Član od: 21.02.2016.
Zadnja aktivnost: Jučer 22:15
Lokacija: Kozarska Dubica
Postovi: 2.927
Zahvala: 153
Zahvaljeno 177 puta u 164 postova
Originalno

@ Aleksic:

Prema mom znanju (a neka me stručniji isprave ako treba), činjenica da ti ulje izlazi kroz čep kad spustiš auto u najniži položaj znači da ima previše LDS-a u sistemu, ali isto tako mislim da to ne predstavlja problem.

Kad se auto spusti u najniži položaj nivo LDS-a bi trebao biti između mrežice u boci i grla boce, a ne da izlazi kroz čep.

Takođe, činjenica da ti ulje izlazi kroz čep govori da ti taj odušak na čepu nije zaštopan, što je dobro.

Pročitaj obavezno kako se postupa sa autom i tim sistemom kad se nešto radi na autu (mali servis, zamjena guma i sl.).
Milosh je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 12.1.2020. , 21:17   #9
Novi član
 
Član od: 23.08.2019.
Zadnja aktivnost: 23.2.2020. 23:03
Lokacija: Banja Luka
Postovi: 13
Zahvala: 0
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno

pozdrav jesi li na kraju pronasao sta je bio kvar?
Aleksic je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 13.1.2020. , 00:37   #10
Stariji član
 
Brruno's Avatar
 
Član od: 25.10.2016.
Zadnja aktivnost: Jučer 21:45
Lokacija: Rovinj
Postovi: 1.263
Zahvala: 114
Zahvaljeno 57 puta u 52 postova
Garaža
Originalno

Samo malo da se nadovezem na tvrdocu ovjesa na c5.
1. Razlika se osjeti u velicini guma/felgi
2. Razlika se osjeti između business i seduction/exclusive modela ( u ovo sam sumnjao dok nisam probao par razlicitih exclusive i business s istim felgama)
3. Razlika se osjeti kod nesipravnih senzora visine/pogresne podesenosti
4. Razlika se osjeti kod loseg cepa rezervara LDS-a.

Ostale razlike se vjerojatno osjete kod neispravnosti neceg drugog, cilindra,kugli ili sto vec

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
Brruno je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 13.1.2020. , 21:40   #11
Novi član
 
Član od: 23.08.2019.
Zadnja aktivnost: 23.2.2020. 23:03
Lokacija: Banja Luka
Postovi: 13
Zahvala: 0
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno

Citat:
Brruno: Pregled postova
3. Razlika se osjeti kod nesipravnih senzora visine/pogresne podesenosti
4. Razlika se osjeti kod loseg cepa rezervara LDS-a.
kako ispitati ovo dvoje? zna li iko kolika je normalna visina prednjeg i zadnjeg asfalt-rubnik blatobrata? kako prepoznati da li je cep ok ili nije? pozdrav
Aleksic je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 13.1.2020. , 22:02   #12
Profesionalac
 
mengela's Avatar
 
Član od: 06.06.2017.
Zadnja aktivnost: Jučer 22:47
Lokacija: Neum
Postovi: 1.639
Zahvala: 13
Zahvaljeno 48 puta u 44 postova
Originalno

Nedavno sam nekom mjerio kako je kod mene, kad auto radi i miruje, ostalo mi u sjećanju, naprjed 714mm otraga 724mm tak nešto.. premda ti to nije neko mjerilo, važi tu ona zidarska, nije ucenat A čep bi trebao vidno imat rupicu..
mengela je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 13.1.2020. , 22:46   #13
Stariji član
 
Brruno's Avatar
 
Član od: 25.10.2016.
Zadnja aktivnost: Jučer 21:45
Lokacija: Rovinj
Postovi: 1.263
Zahvala: 114
Zahvaljeno 57 puta u 52 postova
Garaža
Originalno

Nedavno sam negdje na nasem forumu vidio link na strani forum gdje su iscrtane tocne vrijednosti s obzirom na velicinu guma, da me ubijes ne mogu naci.

Edit: nasao slike



Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
Brruno je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 22.1.2020. , 22:26   #14
Novi član
 
Član od: 23.08.2019.
Zadnja aktivnost: 23.2.2020. 23:03
Lokacija: Banja Luka
Postovi: 13
Zahvala: 0
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno

Citat:
Brruno: Pregled postova
Edit: nasao slike
hvala za slike. ako sam dobro razumio H1 i H2 su visina od tla do branika?
Aleksic je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 22.1.2020. , 23:33   #15
C5 enthusiast
 
gambler072's Avatar
 
Član od: 28.10.2017.
Zadnja aktivnost: Jučer 22:52
Lokacija: Ze
Postovi: 485
Zahvala: 3
Zahvaljeno 26 puta u 25 postova
Garaža
Originalno

Posalji mi mail u pp, pa cu poslati jedan doc o podesavanju visine
gambler072 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 13.2.2020. , 18:44   #16
Stariji član
 
Brruno's Avatar
 
Član od: 25.10.2016.
Zadnja aktivnost: Jučer 21:45
Lokacija: Rovinj
Postovi: 1.263
Zahvala: 114
Zahvaljeno 57 puta u 52 postova
Garaža
Originalno

Ima li negdje uputa kako detaljno ocistiti senzore visine, malo mi najvisa pozicija radi,malo ne,primjetio sam da steka strazji kraj, prednji ide gore dolje bez problema, straznji ponekad zasteka, osim kad sjednem u gepek onda ide gore dolje. Pomislio da ih ocistim sve redom,zamijenim akumulator kojem je vec vrijeme za zamjenu, pa zamijenim i sponu i senzor ako treba

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
Brruno je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 13.2.2020. , 22:40   #17
Profesionalac
 
Milosh's Avatar
 
Član od: 21.02.2016.
Zadnja aktivnost: Jučer 22:15
Lokacija: Kozarska Dubica
Postovi: 2.927
Zahvala: 153
Zahvaljeno 177 puta u 164 postova
Originalno

Ne znam kakav je to tačno senzor, ali pretpostavljam da je neki jednostavni sa promjenom otpora, vjerovatno čak obični potenciometar. Najbolje bi bilo naći koji pokvaren tj. skinut sa auta pa ga pažljivo rastaviti i vidjeti šta je unutra.
Milosh je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 14.2.2020. , 00:35   #18
Stariji član
 
Brruno's Avatar
 
Član od: 25.10.2016.
Zadnja aktivnost: Jučer 21:45
Lokacija: Rovinj
Postovi: 1.263
Zahvala: 114
Zahvaljeno 57 puta u 52 postova
Garaža
Originalno

Nije on toliko skup,radije bih zamijenio nego prckao,nego rekoh da ne odem kod mehe da naplati ciscenje bezveze ono sto sam mogao uraditi za 15 minuta ako je jos dobar

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
Brruno je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Odgovori

Oznake
hidroactiv, iii, ovjes

Uređivanje



Sada je 03:00. (GMT +1)


CitroënForum.hr je nezavisni internetski projekt nekolicine ljubitelja motornih vozila marke Citroën.
Nije izravno povezan s proizvođačem marke niti ovlaštenim predstavnicima proizvođača.
Sadržaj poruka na forumu predstavlja isključivo stavove, mišljenja te iskustva njihovih autora, a ne vlasnika foruma
niti članova uredništva foruma. Oni se na bilo koji način ne mogu smatrati odgovornima za njihov sadržaj.

"Citroën", njegov logotip te imena modela su registrirani zaštitni znakovi u vlasništvu tvrtke "Automobiles Citroën",
članicom PSA grupe, koju u Republici Hrvatskoj zastupa tvrtka "Citroen Hrvatska" d.o.o.

Copyright © 2020, CitroënForum Hrvatske
www.citroenforum.hr
vBulletin® Copyright © 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.

Ad Management by RedTyger