Hidroactiv III ovjes

bobipu

New member
Pozdrav svima,
imam čudni osječaj da mi je auto nešto tvrđi zadnje dane..pogotovo prednji...radi se o C5 2011god. e sad ne znam baš sta i kako jer autu sam vlasnik od 3mj. Prije malo vremena sam kontrolirao ulje hidraulike i vidio da malo fali..bar se meni tako činilo...pa sam nadolio....Dali je moguče da sam nadolio previše ulja pa da sam uzrokovao ovu situaciju ili sam si je umislio a problem je negdje drugdje......
Kaže mi jedan lik da mi čep posude ulja možda začepljen !!?? Zar ima to kakve veze....??
Pomagajte ...sta mi je radit....
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Dobrodošao u klub senzibilnih. Na hidrauliku se čovjek lako navikne. I razvije poseban senzibilitet. Pa se iz dana u dan čini da je auto malo tvrđi pa opet malo mekši itd. Ja znam primjetiti kod promjene vremena. A vjerojatno je povezano sa reakcijom brtvi na cilindrima ovisno o promjeni temperature. Jer trenje u hidrauličkom sustavu igra puno veći faktor nego kod običnog amortizera.

Sada kada smo riješili ove osjećajne i teško objašnjive faktore, pređimo na egzaktne.

Da ti je puknula membrana na makar jednoj kugli/sferi, toga bi bio bolno svjestan. Auto bi postao značajno tvrd.

Ono što još može biti da je zapeo ventil koji uključuje/isključuje dodatne kugle/sfere. Ima li kakve razlike kada stisneš tipku SPORT?
 

bobipu

New member
Probat ču odgovorit svima u jednom postu da ne nabijam postove bez veze...
Prije nadolijevanja ulja bio je spušten u najnižem položaju........ali ova tvrdoča mi se čini više kod prednjeg lijevog kotača...i ne stalno...kao da se na nekim rupama osjeti udarac...vibracija.....sad ga vozim na sportu i čini mi se manje tvrdo a trebalo bi obratno.......ma neznam ni ja...imao sam Xantiu do 2005 godine ali mi se čini da se nije tako osijetilo...ili nisam mjerodavan....ili očekujem previše...
Ovo u vezi čepa...možda sam i otvorio kad nije bio spusten..jednom nakon ove sugestije da čep ne propušta tlak iz posude....
Dali ima na ovim krajevima netko ko može provjerit tu hidrauliku...okolica Pule....tek sam bio u cib u buzetu riješit pumpicu pranja stakla...
 

Aleksic

Member
Pozdrav, nedavno sam kupio C5 2010. godiste 2.0 hdi 120kw. Primijetio sam da kada ga podignem u servisni polozaj i krenem da vozim auto pocne nenormalno da skakuce. Kada spustim na najnizi nivo kroz rupicu na cepu pocne da izlazi LDS ulje. Kada je podesen u normalnom nivou ponasa se ok, bar koliko ja mogu primjetiti. Sta kazu iskusne kolege o ovom problemu? hvala
 

Milosh

Test
@ Aleksic:

Prema mom znanju (a neka me stručniji isprave ako treba), činjenica da ti ulje izlazi kroz čep kad spustiš auto u najniži položaj znači da ima previše LDS-a u sistemu, ali isto tako mislim da to ne predstavlja problem.

Kad se auto spusti u najniži položaj nivo LDS-a bi trebao biti između mrežice u boci i grla boce, a ne da izlazi kroz čep.

Takođe, činjenica da ti ulje izlazi kroz čep govori da ti taj odušak na čepu nije zaštopan, što je dobro.

Pročitaj obavezno kako se postupa sa autom i tim sistemom kad se nešto radi na autu (mali servis, zamjena guma i sl.).
 

Brruno

Well-known member
Samo malo da se nadovezem na tvrdocu ovjesa na c5.
1. Razlika se osjeti u velicini guma/felgi
2. Razlika se osjeti između business i seduction/exclusive modela ( u ovo sam sumnjao dok nisam probao par razlicitih exclusive i business s istim felgama)
3. Razlika se osjeti kod nesipravnih senzora visine/pogresne podesenosti
4. Razlika se osjeti kod loseg cepa rezervara LDS-a.

Ostale razlike se vjerojatno osjete kod neispravnosti neceg drugog, cilindra,kugli ili sto vec

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 

Aleksic

Member
3. Razlika se osjeti kod nesipravnih senzora visine/pogresne podesenosti
4. Razlika se osjeti kod loseg cepa rezervara LDS-a.
kako ispitati ovo dvoje? zna li iko kolika je normalna visina prednjeg i zadnjeg asfalt-rubnik blatobrata? kako prepoznati da li je cep ok ili nije? pozdrav
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Nedavno sam nekom mjerio kako je kod mene, kad auto radi i miruje, ostalo mi u sjećanju, naprjed 714mm otraga 724mm tak nešto.. premda ti to nije neko mjerilo, važi tu ona zidarska, nije ucenat :D A čep bi trebao vidno imat rupicu..
 

Brruno

Well-known member
Nedavno sam negdje na nasem forumu vidio link na strani forum gdje su iscrtane tocne vrijednosti s obzirom na velicinu guma, da me ubijes ne mogu naci.

Edit: nasao slike



Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 

Brruno

Well-known member
Ima li negdje uputa kako detaljno ocistiti senzore visine, malo mi najvisa pozicija radi,malo ne,primjetio sam da steka strazji kraj, prednji ide gore dolje bez problema, straznji ponekad zasteka, osim kad sjednem u gepek onda ide gore dolje. Pomislio da ih ocistim sve redom,zamijenim akumulator kojem je vec vrijeme za zamjenu, pa zamijenim i sponu i senzor ako treba

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 

Milosh

Test
Ne znam kakav je to tačno senzor, ali pretpostavljam da je neki jednostavni sa promjenom otpora, vjerovatno čak obični potenciometar. Najbolje bi bilo naći koji pokvaren tj. skinut sa auta pa ga pažljivo rastaviti i vidjeti šta je unutra.
 

Brruno

Well-known member
Nije on toliko skup,radije bih zamijenio nego prckao,nego rekoh da ne odem kod mehe da naplati ciscenje bezveze ono sto sam mogao uraditi za 15 minuta ako je jos dobar

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 

Profiler07

Well-known member
Pozdrav,da ne otvaram novu temu.Sta mislite jel amortizer rikno ili je bomba?Kad zapocnem dizanje ili spustanje ulje ljeva iz njeg...
Sad opet gledao,amortizer je suh ali je zadnji kraj komplet u ulju cak je i gepek od ulja mastan.Gledao sam sad crijevo koje ulazi u amortizer i mislim da je ono uzrok svega jer je sve oko njeg puno ulja
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

Cutac

Prèkaroš
Nisam nikada radio na tom autu, ali, koliko ja znam, nemaš amortizer, samo kuglu. To tvoje je spona koja spaja glavčinu, vilicu, šte već je, sa kuglom.
 
Na vrh