Ulje na usisnoj grani

erat

New member
Pozdrav svima,

Nedavno sam kupio Citroen c4 2011., 1.6 hdi 92 ks, presao 105.000 km. Primijetio sam da je cijev koja je spojena na turbinu prljava od ulja. Dakle, bas na onom dijelu gdje se spaja usisna cijev sa turbom, tu je prljavo od ulja i takodjer sa druge strane, oko intercoolera. Sad sam to ocistio i ne primijetim da igdje curi ulje pa me zanima da li je to normalno da se tu nakuplja ulje i kako se to moze rijesiti?
Takodjer, na autoputu mi se pojavi ENGINE FAULT. Kad sidjem s autoputa, nakon nekoliko kilometara, greska se sama ugasi. U ovlastenom su rekli da je softverska greska, kompresor turbopunjaca ili tako nesto, nisam bas najbolje razumio i da treba reinstalirati softver. Namjeravam sutra otici u ovlasteni da to urade, ali zanima me moze li ta greska imati neke veze sa ovim sto se nakuplja ulje oko turba? Auto vuce normalno, turbina se ne cuje, nema nikakav neobican dim iz auspuha.
Hvala unaprijed
 

visaluteju

Well-known member
Za problem ulja i greske se ne razumijem ali preporucio bi ti detaljan pregled dijagnostikom i pregled auta u dobrom servisu (ako ne pomogne ta nadogradnja softvera) a i ako pomogne pregledaj ga...osim ako to nisi obavio prilikom kupovine auta ?

Ja imam isto auto isto godište i motor - vec godinu dana i nema nigdje ni jedne jedine kapljice ulja.

Inače dim iz auspuha ne smije biti nikakav zbog dpf filtera koji sve eliminiše, taman išao drugom brzinom uz brdo 80 na sat :)
 

Mirage

Well-known member
Moj stari je dobio ulje na tom mjestu isto na tom motoru ma oko 100 000 km u jedva primjetnim količinama
 

Milosh

Test
Normalno je da tu bude nešto tragova ulja, ono potiče od uljnih para koje se tim putem vraćaju u usisnu granu. E sad koliko ulja kod tebe ima je teško zaključiti na osnovu opisa.

Što se tiče te poruke o grešci, neozbiljno je tako pogađati o čemu se radi i napamet raditi. Zato postoji dijagnostika, sigurno je ostalo nešto zapisano.
 

Mirage

Well-known member
Upravi tako i njemu rekli da malo masnoće nije strašno mislim da je to i novijim inačicama tog motora sređeno.
 

Cutac

Prèkaroš
da li je to normalno da se tu nakuplja ulje
Nije, ulje ne smije izlaziti van. Unutra ga smije biti, kao što je Milosh rekao, radi PCV-a, ali unutra, ne vani. E sad, druga je priča ako je to serijski problem na tim motorima, barem znaš da nemaš nestandardni kvar.
 

tomica0308

Well-known member
Aha, cijev, ja mislio neki dio, jer i ja imam masnu cijev kad sam mijenjao filter zraka vidio al iznutra, vani je sve suho.
 
Na vrh