Pozdrav svima,
Nedavno sam kupio Citroen c4 2011., 1.6 hdi 92 ks, presao 105.000 km. Primijetio sam da je cijev koja je spojena na turbinu prljava od ulja. Dakle, bas na onom dijelu gdje se spaja usisna cijev sa turbom, tu je prljavo od ulja i takodjer sa druge strane, oko intercoolera. Sad sam to ocistio i ne primijetim da igdje curi ulje pa me zanima da li je to normalno da se tu nakuplja ulje i kako se to moze rijesiti?
Takodjer, na autoputu mi se pojavi ENGINE FAULT. Kad sidjem s autoputa, nakon nekoliko kilometara, greska se sama ugasi. U ovlastenom su rekli da je softverska greska, kompresor turbopunjaca ili tako nesto, nisam bas najbolje razumio i da treba reinstalirati softver. Namjeravam sutra otici u ovlasteni da to urade, ali zanima me moze li ta greska imati neke veze sa ovim sto se nakuplja ulje oko turba? Auto vuce normalno, turbina se ne cuje, nema nikakav neobican dim iz auspuha.
Hvala unaprijed
Nedavno sam kupio Citroen c4 2011., 1.6 hdi 92 ks, presao 105.000 km. Primijetio sam da je cijev koja je spojena na turbinu prljava od ulja. Dakle, bas na onom dijelu gdje se spaja usisna cijev sa turbom, tu je prljavo od ulja i takodjer sa druge strane, oko intercoolera. Sad sam to ocistio i ne primijetim da igdje curi ulje pa me zanima da li je to normalno da se tu nakuplja ulje i kako se to moze rijesiti?
Takodjer, na autoputu mi se pojavi ENGINE FAULT. Kad sidjem s autoputa, nakon nekoliko kilometara, greska se sama ugasi. U ovlastenom su rekli da je softverska greska, kompresor turbopunjaca ili tako nesto, nisam bas najbolje razumio i da treba reinstalirati softver. Namjeravam sutra otici u ovlasteni da to urade, ali zanima me moze li ta greska imati neke veze sa ovim sto se nakuplja ulje oko turba? Auto vuce normalno, turbina se ne cuje, nema nikakav neobican dim iz auspuha.
Hvala unaprijed