Greška na gepeku

sparc0

New member
znaci nekad se desi da kad zatvorim gepek i recimo
za par min otvorim vrata od auta otvori se i gepek. cuje se skljoc, prekidac odradi svoje. Onda odem i zalupim ga jace i poslje toga ostane zatvoren. Nakon svega kad ga hocu otvorit dosta tesko ide, prvo treba stisnit onu rucku i tek onda "skljocne"...nisam rastavljo, al sve me vise pocinje to iritirat..
 

deda

New member
Re: greska na gepeku

Treba naštelati bravu.Ne smije se zatvarati jako,mora se zatvoriti laganim spuštanjem,jer će na kraju riknut šnaperi na bravi.
 

sLi

Dr. Xsara
Re: greska na gepeku

clio je imao takvih problema jer bi vlaga usla unutra, ali neznam jel ti imas mehanicki ili elektricni...clio ima elektricni pa je rjesenje bilo stavit modul od meganea...
 

sparc0

New member
Re: greska na gepeku

sutra cu raskopat pa vidit... Da, kupio sam danas i filter klime, znam da ide negdje s lijeve strane pod sajbu...
 

megi

New member
Plastika na prekidacu ti nevalja, ostane prekidac stisnut pa otvara gepek
tako je i meni bilo, plastikice one su izgubile elastičnost i stalno je bravica dobivala kontakt, jedva sam našao majstora koji je skužio u čemu je problem, rastavio i stavio oprugu da pravilno odvaja i od tada nikakvih problema.. istina baš je iritantno :grin:
 

gulranek

New member
Ja vec dosta vremena moram pritisnuti vrata bunkera prema dolje pa onda pritisnuti prekidac da se otvore, inace ne "lovi". Je li to u pitanju taj mikroprekidac koji je pri kraju zivota, ili bi se ipak nesto dalo nastelati da malo bolje radi?
 

Konrad

New member
treba prvo vidjet dali kad stisnes plocicu se ona vrati ili ostane blokirana, rastavit oblogu i vidjet stanje prekidaca jer zna voda uci u njega pa korodira sve/pozeleni...ozicenje se zna ostetit na pregibu izmedu karoserije i vrata prtljaznika pa zice gube spoj...
 

gulranek

New member
Plocica se vrati normalno, a ozicenje izmedju karoserije i vrata prtljaznika je zamijenjeno u onoj kampanji u kojoj se to mijenjalo na svim C4... Ok, pogledat cu stanje samog prekidaca kad budem imao vremena za prckanje :D
 

Lima

Member
Evo još malo o gepeku. Danas otišao na posao i sve ok, idem s posla otključam auto, upalim i hocu uključit zadnji brisač kad ono jok. Rekoh crklo nešta budem pogledao kad dođem doma. No, krenem voziti a ono signalizacija otvorenosti gepeka a znam da ga danas nisam otvarao. Izađem zatvorim gepek i brisač naravno radi. Stanem na semaforu a ono klik otvori se gepek. I tako cijeli dan, ubacim u rikverc a ono gepek klik pa se otvori, sjednem u auto upalim auto klik otvori se. Jedino kad ga zaključam kad izađem iz auta ostane zatvoren. Nema pravilnih razmaka niti znam šta inicira otvaranje. Auto je C4 iz 2005. zna li netko jel samo vlaga ili nešta ozbiljnije??
 

tomica0308

Well-known member
prvo pogledaj onu gumu kod gepeka kud idu kablovi iz karoseriju u vrata gepeka, znaju se sje... i oguli se zastita sa zica i sve se spoji ili tipka od gepeka zeza, dok stisnes za otvorit gepek jel ima onaj klik il ne? jel se vraca tipkalo?
 

tomica0308

Well-known member
Kopirano s jednog foruma:
Kampanja MHU, za Citroene C4 od 2005. do 2010., dakle za stari model auta. Radi se o ožičenju vrata bunkera, točnije o onoj gumenoj cijevi koja služi kao izolacija na prijelazu žica između karoserije i vrata od bunkera, a zbog koje je u vrlo velikom broju slučajeva dolazilo do trganja tih žica, što se manifestiralo na način da treće stop svjetlo, stražnji brisač te brava bunkera ne rade (pogotovo na Coupeima, ali navodno se događa i C4-ima sa 5 vrata). Uglavnom, Citroen je službeno opozvao samo jedan dio cjelokupne serije, a moj auto nije bio pokriven tim opozivom iako sam već četiri puta morao krpati te žice bunkera (triput u servisu, četvrti put mi dopizdilo pa sam sam zalemio). Tako da sam im poslao mail pa su me uključili u kampanju.

Trebate se brinuti za to ožičenje jedino ako vam taj gumeni rukav s jedne strane ima spoj pod pravim kutom, a s druge ravni spoj. Taj ravni spoj zapravo stvara probleme jer se žica u njemu malo pomalo trga. Dakle, problemi se stvaraju u točki b na desnoj slici.
 

zg mata

New member
Može biti da je na prekidaču pukla guma pa ušla voda. Pogledaj prekidač/tipkalo da nije guma ispucana. Èak i vrlo mala rupica radi problem.
 

spiker

Vozikam se
Evo ako mogu pomoći, dakle imao sam jednak problem sa stražnjim vratima. Prvo je počeo brisač sam raditi prilikom otvaranja stražnjih vrata (onako, par puta odradi svoje). Nije bilo pravila kada se to događa. Zatim sam primjetio da ne radi ni grijač stražnjeg stakla. Sve je dostiglo vrhunac kada sam jedan dan trebao otvoriti gepek, a ono, samo škljoc, ne otvara se. Morao sam ga prisilno otvoriti.
Tada sam išao kod električara, i naravno, stvar je u žicama koje se nalaze u jednom od dva gumena crijeva kada se otvaraju stražnja vrata. Od pregibanja su se olabavile, neke su pukle, a neke su pravile kratak spoj.
Riješio sam privremeno tj. majstor, nadoštiklao mi je žice koliko je mogao i stavio kleme 8 za luster). Sve to sada neugledno izgleda i ne stane više natrag u onu gumu, ali eto, funkcionira već godinu dana.
Za trajno riješenje potrebno je provući novo ožičenje kroz tu gumu ( za gepek i ostalo što napajaju) , jel su postojeće prekratke i ne daju se više produžiti, nažalost.
To ću riještiti kada riješim još jedan problem koji mi se javlja
 

mariola

Active member
99.9% je ovo sto su ti rekli za kablove. Imao slican problem. Raskopao sve (jedno 3-4 su bila skroz ostecena) pospajao, izolirao i eno ga radi 😉
 

Lima

Member
Hvala svima, sad se sjetih kad sam vidio sliku, pa meni je majstor prije godinu i pol sređivao žicu od brave koja se za razliku od sada nije mogla otvoriti. Budem pregledao bravu i žice pa javim šta sam našao!!
 
Na vrh