Citroën Forum Hrvatske  

Povratak   Citroën Forum Hrvatske > Stara linija C > Citroën C3 Picasso
Zaboravili ste podatke?


Odgovori
 
Uređivanje
Staro 28.1.2020. , 20:17   #1
Novi član
 
Član od: 12.07.2013.
Zadnja aktivnost: 9.2.2020. 11:30
Lokacija: Pula
Postovi: 16
Zahvala: 4
Zahvaljeno 7 puta u 3 postova
Garaža
Originalno c3 Picasso ne dobiva gas

Bok,
C3 Picasso 1,4 vti 2009 GOD. 119000 km
Opis problema auto radi normalno voziš po gradu stani kreni vise puta ili van grada (napravio sam cca 115 Km kad sam stao) i onda jednom kad staneš i upališ auto, auto ne dobiva gas kako treba dobiva ga tromo do 3000 okr ne vise.
Kad pustis auto određeno vrijeme na miru (recimo dovoljno da se ohladi) auto upali i dobiva gas kako treba zvuk motora normalan.

Lampica na displeju se ne pali check engin.
Izgleda mi da je nešto u kvaru ali ne do kraja.
Zanima me ako je imao netko sličan problem ili simptome na autu?
Svaka sugestija je dobro došla,
Hvala,
Lucius je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Staro 28.1.2020. , 22:06   #2
Stariji član
 
Član od: 05.08.2016.
Zadnja aktivnost: Jučer 23:04
Lokacija: Zagreb
Postovi: 462
Zahvala: 0
Zahvaljeno 48 puta u 42 postova
Originalno

Neki od senzora brljavi (senzor radilice, bregaste ili sl.) ... trebaš spojit na dijaganostiku pa vidjet. Moguće da postoji greška (povremena) bez obzira kaj ne pali check engine.
Memphis je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 29.1.2020. , 12:21   #3
Novi član
 
Član od: 24.07.2016.
Zadnja aktivnost: Jučer 19:39
Lokacija: Beograd
Postovi: 126
Zahvala: 22
Zahvaljeno 20 puta u 19 postova
Garaža
Originalno

Citat:
Memphis: Pregled postova
Neki od senzora brljavi (senzor radilice, bregaste ili sl.) ... trebaš spojit na dijaganostiku pa vidjet
Vrlo moguće.
Mrki5 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 29.1.2020. , 12:47   #4
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 02:01
Lokacija: Sisak
Postovi: 9.195
Zahvala: 509
Zahvaljeno 320 puta u 285 postova
Garaža
Originalno

Mozda varijator faze.
Kakvo je stanje s uljem, kak se ponasa kad si na punom gasu?
Kad ti nece primiti gas, stisni gas do poda na 2000 okretaja i vuci u crveno(ne pustaj gas do 6000). Prati zvukove i uglađenost. Jel proštuca na 3000 ili samo normalno primi gas? Onda ponovi istu stvar u brzini vise(prvo u drugoj, pa saltaj u trecu, spusti ispod 3000 i probaj).
Cutac je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 29.1.2020. , 15:36   #5
Novi član
 
Član od: 12.07.2013.
Zadnja aktivnost: 9.2.2020. 11:30
Lokacija: Pula
Postovi: 16
Zahvala: 4
Zahvaljeno 7 puta u 3 postova
Garaža
Originalno

Gas stisnem do poda i ne ide preko 3000, pa ga ugasim upalim (vise puta) i onda kad stisnem gas do poda odjednom dobije gas i radi normalno dobiva gas i zvuk motora je normalan.
Lucius je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 29.1.2020. , 16:39   #6
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 02:01
Lokacija: Sisak
Postovi: 9.195
Zahvala: 509
Zahvaljeno 320 puta u 285 postova
Garaža
Originalno

Aha, na 3000 drži blokadu?
Znači između 750 i 3000 okretaja se ponaša normalno, ali preko 3000 ne ide niti u jednoj brzini?

Šta bude kad ga stisneš do poda(bez da klikne papučica) na 2000 okretaja? Jel dođe normalno do 3000 i tamo stane ili ide slabo?

Ili se guši na 3000, ne kužim?
Cutac je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 29.1.2020. , 18:53   #7
Novi član
 
Član od: 12.07.2013.
Zadnja aktivnost: 9.2.2020. 11:30
Lokacija: Pula
Postovi: 16
Zahvala: 4
Zahvaljeno 7 puta u 3 postova
Garaža
Originalno

Kad se desi taj tilt gas dobiva tromo do 3000 okr i neide preko.
Dijagnostika je pokazala Greške P1015 i P101D naravno to su mi pobrisali pa da probam ako će se vratiti opet.
Lucius je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 29.1.2020. , 23:21   #8
Stariji član
 
Član od: 05.08.2016.
Zadnja aktivnost: Jučer 23:04
Lokacija: Zagreb
Postovi: 462
Zahvala: 0
Zahvaljeno 48 puta u 42 postova
Originalno

To bi bio varijator. Možda čišćenje pomogne.
Memphis je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 29.1.2020. , 23:55   #9
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 02:01
Lokacija: Sisak
Postovi: 9.195
Zahvala: 509
Zahvaljeno 320 puta u 285 postova
Garaža
Originalno

Nekad me strah kako pogađam kvarove na VTI motorima
Cutac je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 30.1.2020. , 19:26   #10
Novi član
 
Član od: 12.07.2013.
Zadnja aktivnost: 9.2.2020. 11:30
Lokacija: Pula
Postovi: 16
Zahvala: 4
Zahvaljeno 7 puta u 3 postova
Garaža
Originalno

Kako izgleda taj varijator?
Lucius je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 30.1.2020. , 21:31   #11
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 02:01
Lokacija: Sisak
Postovi: 9.195
Zahvala: 509
Zahvaljeno 320 puta u 285 postova
Garaža
Originalno

Jel te zanima di se nalazi ili baš kako izgleda?
Jer izgleda ti kao pola malog prsta sa rupicama, takva su dva, ili izgleda kao šaraf, takav je jedan.
Cutac je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 30.1.2020. , 22:13   #12
Novi član
 
Član od: 12.07.2013.
Zadnja aktivnost: 9.2.2020. 11:30
Lokacija: Pula
Postovi: 16
Zahvala: 4
Zahvaljeno 7 puta u 3 postova
Garaža
Originalno

To je solenoid valve? Ne znam pod tim imenom varijator.
Lucius je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 30.1.2020. , 22:23   #13
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 02:01
Lokacija: Sisak
Postovi: 9.195
Zahvala: 509
Zahvaljeno 320 puta u 285 postova
Garaža
Originalno

Nisam ni ja siguran koji se kak zove na hrvatskom.
Jedan radi na principu tlaka ulja, to bi trebala biti solenoida, a drugi radi ko šaraf, to bi trebao biti aktuator valjda.

Šaraf je za valvetronic, a ovaj sa rupicama za vanos.
Cutac je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Odgovori

Oznake
dobiva, gas, picasso

Uređivanje



Sada je 04:22. (GMT +1)


CitroënForum.hr je nezavisni internetski projekt nekolicine ljubitelja motornih vozila marke Citroën.
Nije izravno povezan s proizvođačem marke niti ovlaštenim predstavnicima proizvođača.
Sadržaj poruka na forumu predstavlja isključivo stavove, mišljenja te iskustva njihovih autora, a ne vlasnika foruma
niti članova uredništva foruma. Oni se na bilo koji način ne mogu smatrati odgovornima za njihov sadržaj.

"Citroën", njegov logotip te imena modela su registrirani zaštitni znakovi u vlasništvu tvrtke "Automobiles Citroën",
članicom PSA grupe, koju u Republici Hrvatskoj zastupa tvrtka "Citroen Hrvatska" d.o.o.

Copyright © 2020, CitroënForum Hrvatske
www.citroenforum.hr
vBulletin® Copyright © 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.

Ad Management by RedTyger