c3 Picasso ne dobiva gas

Lucius

New member
Bok,
C3 Picasso 1,4 vti 2009 GOD. 119000 km
Opis problema auto radi normalno voziš po gradu stani kreni vise puta ili van grada (napravio sam cca 115 Km kad sam stao) i onda jednom kad staneš i upališ auto, auto ne dobiva gas kako treba dobiva ga tromo do 3000 okr ne vise.
Kad pustis auto određeno vrijeme na miru (recimo dovoljno da se ohladi) auto upali i dobiva gas kako treba zvuk motora normalan.

Lampica na displeju se ne pali check engin.
Izgleda mi da je nešto u kvaru ali ne do kraja.
Zanima me ako je imao netko sličan problem ili simptome na autu?
Svaka sugestija je dobro došla,
Hvala,
 

Memphis

Active member
Neki od senzora brljavi (senzor radilice, bregaste ili sl.) ... trebaš spojit na dijaganostiku pa vidjet. Moguće da postoji greška (povremena) bez obzira kaj ne pali check engine.
 

Cutac

Prèkaroš
Mozda varijator faze.
Kakvo je stanje s uljem, kak se ponasa kad si na punom gasu?
Kad ti nece primiti gas, stisni gas do poda na 2000 okretaja i vuci u crveno(ne pustaj gas do 6000). Prati zvukove i uglađenost. Jel proštuca na 3000 ili samo normalno primi gas? Onda ponovi istu stvar u brzini vise(prvo u drugoj, pa saltaj u trecu, spusti ispod 3000 i probaj).
 

Lucius

New member
Gas stisnem do poda i ne ide preko 3000, pa ga ugasim upalim (vise puta) i onda kad stisnem gas do poda odjednom dobije gas i radi normalno dobiva gas i zvuk motora je normalan.
 

Cutac

Prèkaroš
Aha, na 3000 drži blokadu?
Znači između 750 i 3000 okretaja se ponaša normalno, ali preko 3000 ne ide niti u jednoj brzini?

Šta bude kad ga stisneš do poda(bez da klikne papučica) na 2000 okretaja? Jel dođe normalno do 3000 i tamo stane ili ide slabo?

Ili se guši na 3000, ne kužim?
 

Lucius

New member
Kad se desi taj tilt gas dobiva tromo do 3000 okr i neide preko.
Dijagnostika je pokazala Greške P1015 i P101D naravno to su mi pobrisali pa da probam ako će se vratiti opet.
 

Cutac

Prèkaroš
Jel te zanima di se nalazi ili baš kako izgleda?
Jer izgleda ti kao pola malog prsta sa rupicama, takva su dva, ili izgleda kao šaraf, takav je jedan.
 

Cutac

Prèkaroš
Nisam ni ja siguran koji se kak zove na hrvatskom.
Jedan radi na principu tlaka ulja, to bi trebala biti solenoida, a drugi radi ko šaraf, to bi trebao biti aktuator valjda.

Šaraf je za valvetronic, a ovaj sa rupicama za vanos.
 
Na vrh