Citroën Forum Hrvatske  

Povratak   Citroën Forum Hrvatske > Stara linija C > Citroën C3 II
Zaboravili ste podatke?


Citroën C3 II (2009. - 2016.)

Odgovori
 
Uređivanje
Staro 24.6.2016. , 09:19   #1
Lampičar
 
Član od: 24.06.2016.
Zadnja aktivnost: 9.7.2016. 13:23
Lokacija: Ivanić grad
Postovi: 4
Zahvala: 0
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno Citroen C3 servis

pozdrav svima,

novi sam na forumu, pa me nemojte odma klinčovati.

posjedujem citroen c3 2012, 1.4 55kw benzinac..
e sad ovako njemu dolazi 2. servis i planiro sam doma promjenit te stvari, kolko znam to bi bio kao redovni servis znači ulje, filter ulja, filter zraka i to je to.

jel ima netko da je već radio servis pa da mi preporuči koje ulje da stavim unutra?

i imam još jedno pitanje, na onom ekrančiću je prikazan ključ di kaže da je potreban servis, jel zna itko kako to utkloniti nakon što se servis obavi, ili to baš mogu samo oni u citroen servisu napraviti?


LP
borer69 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Staro 24.6.2016. , 09:40   #2
C5 modifikator
 
vborovic's Avatar
 
Član od: 09.02.2015.
Zadnja aktivnost: 25.5.2017. 06:28
Lokacija: Varaždin
Postovi: 3.181
Zahvala: 4
Zahvaljeno 400 puta u 342 postova
Originalno

Citat:
borer69: Pregled postova
koje ulje da stavim unutra
Ulja koja bi išla za tvoj motor su:

- Quartz INEO First 0W - 30
- Quartz INEO ECS 5W - 30
- Quartz 9000 5W - 40

Moj odabir bi bio INEO ECS.

Citat:
borer69: Pregled postova
prikazan ključ di kaže da je potreban servis, jel zna itko kako to utkloniti nakon što se servis obavi
Upute kažu:

Citat:
Nakon svakog redovitog održavanja potrebno je inicijalizirati servisni brojač. Postupak je sljedeći:
- prekinite kontakt,
- pritisnite tipku za vraćanje na nulu dnevnog putomjera i držite je pritisnutu,
- uključite kontakt; počinje odbrojavanje putomjera,
- kada je na ekranu prikazano "=0" , otpustite tipku; sličica ključa se gasi.
vborovic je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 24.6.2016. , 16:24   #3
Profesionalac
 
ZlatkoC4's Avatar
 
Član od: 16.07.2014.
Zadnja aktivnost: 22.7.2019. 08:16
Lokacija: Slavonija-VK
Postovi: 4.464
Zahvala: 1.665
Zahvaljeno 610 puta u 457 postova
Garaža
Originalno

evo kolega Vborovic ti je rekao sve i ja se slažem sa 5w-30 esc total. imaš kod Anđelka ( Lageros )sve uzeti što ti treba po povoljnoj cijeni . Velika Gorica. klikni ispod
http://www.citroenforum.hr/kupoproda...0/index17.html
ZlatkoC4 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 26.6.2016. , 21:53   #4
Lampičar
 
Član od: 24.06.2016.
Zadnja aktivnost: 9.7.2016. 13:23
Lokacija: Ivanić grad
Postovi: 4
Zahvala: 0
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno

Hvala na preporuci. Uzeo sam navedeno. Imam jos jedno pitanje, uzeo sam odma i filter goriva, malo sam surfo, ali nisam uspio nac di se tocno nalazi. Da li zna mozda netko? Kao trebalo bi bit ispod onog kotaca di se nalazi rezervar, tj. Otvor za rezervar
borer69 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 26.6.2016. , 23:33   #5
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 18:51
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.704
Zahvala: 143
Zahvaljeno 910 puta u 749 postova
Originalno

A jel ga imaš? I ja sam za isti motor jednom kupio filter goriva pa kasnije saznao da ga nema, tj. u pumpi goriva je ugrađen. Vidim da i na tvom novom ima verzija sa i bez, daj VIN pa ćemo bacit oko ili sam provjeri na service.citroen.com.

Ja sam sipao Q7000 10w40, motor je odvozio 200tkm gaženja na orginalnom dihtungu glave, bez taloga na karteru ili glavi motora, zamjene ulja na 10 do 15tkm.
Ako ga planiraš duže vozit, do 150.000tkm odradi veliki servis sa izmjenom dihtunga i bez problema će napravit još toliko.
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 27.6.2016. , 08:52   #6
Dado Tornado
 
Dalibor's Avatar
 
Član od: 21.12.2010.
Zadnja aktivnost: Danas 21:06
Lokacija: Zagreb
Postovi: 5.293
Zahvala: 884
Zahvaljeno 493 puta u 421 postova
Originalno

Citat:
borer69: Pregled postova
jel ima netko da je već radio servis pa da mi preporuči koje ulje da stavim unutra?
sipni mu ovo
(tokić, auto krešo)

Dalibor je online  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 4.7.2016. , 10:56   #7
Lampičar
 
Član od: 24.06.2016.
Zadnja aktivnost: 9.7.2016. 13:23
Lokacija: Ivanić grad
Postovi: 4
Zahvala: 0
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno

ivan222 - u pravu si, nema posebno filter goriva, nego se nalazi u spremniku, provjerili su mi i Tokiću

Moram dat negativan feedback za citroen servis u dubravi, naime kako nismo odma provjerili kako su odradili posao, sad kada sam mjenjao filter klime, nisu ga uopće stavili kako se spada, skroz su ga savili ko papir tak da nije nicemu niti koristio. Nikad više kod njih.
borer69 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 4.7.2016. , 11:01   #8
Lakerski profesionalac
 
Krky's Avatar
 
Član od: 11.06.2012.
Zadnja aktivnost: Jučer 14:45
Lokacija: Koprivnica
Postovi: 3.055
Zahvala: 904
Zahvaljeno 377 puta u 299 postova
Garaža
Originalno

Valjda filter kabine, ili ti peludi?
Nije valjda da su ga naopačke okrenuli
Krky je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 9.7.2016. , 13:23   #9
Lampičar
 
Član od: 24.06.2016.
Zadnja aktivnost: 9.7.2016. 13:23
Lokacija: Ivanić grad
Postovi: 4
Zahvala: 0
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno

Ne, baš su ga nagurali i spigo se skroz, opce ga nisu fino u utor stavili nego ga je u zraku lebdo nekak.
borer69 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 9.7.2016. , 13:25   #10
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 18:51
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.704
Zahvala: 143
Zahvaljeno 910 puta u 749 postova
Originalno

Pa ti idi u ovlašteni
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 9.7.2016. , 15:34   #11
Lakerski profesionalac
 
Krky's Avatar
 
Član od: 11.06.2012.
Zadnja aktivnost: Jučer 14:45
Lokacija: Koprivnica
Postovi: 3.055
Zahvala: 904
Zahvaljeno 377 puta u 299 postova
Garaža
Originalno

Krkyca na svom mijenja filtere ispred Bile kad čeka ženu da kupi kilo leba
Krky je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'Krky' na postu:
Staro 18.10.2016. , 07:09   #12
DS9
Mladi član
 
DS9's Avatar
 
Član od: 13.09.2011.
Zadnja aktivnost: 17.9.2019. 22:37
Lokacija: Beograd
Postovi: 399
Zahvala: 191
Zahvaljeno 121 puta u 92 postova
Originalno

Da je moj auto i da živim u Hrvatskoj, ja bih izabrao ovo dole ulje

http://www.ina-maziva.hr/hr/proizvod...a-pc-5w-30/440

MOL bazno ulje. odgovarajući aditivi i INA tradicija i pamet.

DS9 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 18.10.2016. , 07:53   #13
C5 modifikator
 
vborovic's Avatar
 
Član od: 09.02.2015.
Zadnja aktivnost: 25.5.2017. 06:28
Lokacija: Varaždin
Postovi: 3.181
Zahvala: 4
Zahvaljeno 400 puta u 342 postova
Originalno

To INA ulje je skuplje 10 kn po litri u odnosu na Total INEO ECS... toliko o tradiciji i pameti
vborovic je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'vborovic' na postu:
Staro 18.10.2016. , 13:26   #14
Dado Tornado
 
Dalibor's Avatar
 
Član od: 21.12.2010.
Zadnja aktivnost: Danas 21:06
Lokacija: Zagreb
Postovi: 5.293
Zahvala: 884
Zahvaljeno 493 puta u 421 postova
Originalno

što želiš napisati s tim?
Dalibor je online  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 18.10.2016. , 14:11   #15
U prolazu...
 
Doomsday's Avatar
 
Član od: 27.03.2016.
Zadnja aktivnost: Jučer 11:26
Lokacija: Kaštel Stari
Postovi: 1.259
Zahvala: 7
Zahvaljeno 164 puta u 140 postova
Originalno

Ono što mene 'kopka'...

Ova INA Ultra PC 5W30 kaže da je 'mid saps' a kao trebalo bi bit sa certifikacijama pandan Total Quartz Ineo ECS 5W30, pa i Selenia WR Pure Energy 5w30 jer ima i taj Fiatov certifikat...

I ECS i WR P.E. su 'low saps' ulja, a ne 'mid saps'... Te su vrh ponude... A kod ine, INA Ultra Star FE 5W30 je vrh ponude, po njima je to njihovo 'low saps' ulje (dok ULTRA PC nije) iako je ACEA C3, što obično znači da nije 'energy saving'.

Ali dobro, nije to bitno, nego je bitno to da većinom novi dizelaši traže 'low saps' i ACEA C2, što kako izgleda, kod INA ulja nije moguće spojit...?

Doomsday je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 18.10.2016. , 21:18   #16
DS9
Mladi član
 
DS9's Avatar
 
Član od: 13.09.2011.
Zadnja aktivnost: 17.9.2019. 22:37
Lokacija: Beograd
Postovi: 399
Zahvala: 191
Zahvaljeno 121 puta u 92 postova
Originalno

INA jeste obeležila u specifikaciji onako kako je trebala, tj. kako i jeste činjenica - a evo zašto.

Kada je (u poslednjih dvadesetak godina) utvrđeno da je za filtere (čitaj DPF) bitno koliko ulje može ostaviti nesagorelog ostatka i da nešto od toga može uticati da filteri pre ili kasnije umanje svoju funkciju - ulja koja su se počela proizvoditi sa sniženim sadržajem fosfora, sumpora i sulfatnog pepela su nazivana Low SAPS, da bi se razlikovala od ulja sa uobičajenim paketom aditiva kod kojih su te materije u većoj količin (tzv. Full SAPS)

Međutim, striktno tumačeno - prava Low SAPS ulja su samo ona koja zadovoljavaju normu ACEA C1, odnosno ona čiji je sadržaj sulfatnog pepela ispod (ili jednak) 0.5 %, sumpor iispod 0.2 %, i fosfor ispod 0.05 %.

Kao što je pooznato, PSA koja jeste član ACEA i sasvim diktira (tj. diktirala je u vreme kreiranja ACEA C normi početkom milenijuma) norme koje ovo evropsko telo usvaja - za svoja vozila/dizele sa prvim dpf filterima zahteva ACEA C2 normu, odnosno striktno tumačeno Mid SAPS ulje.

To se jasno može videti kada se pogledaju tzv. sekvence - tj ACEA dokumenti koji opisuju šta koja norma mora zadovoljiti.

U 2002. nisu ni postojale ACEA C norme,



pa se one prvi put opisuju u 2004.


Takođe je poznato da je ACEA C2 osnova (uz dodatne PSA testove) za kasnije (dakle tokom 2007-2008.) kreirane namenske PSA norme odnosno konkretno PSA B71 2290 - koju zadovoljava Total Quartz Ineo ECS, i druga ACEA C2 ulja.

Najjednostavnije rečeno - termin Low SAPS se često koristi i za ulja koja su Mid (srednje) SAPS

Btw, totalovo ulje koje striktno jeste Low SAPS tj ACEA C1 je najnovije Ineo First (i zadovoljava nprmu PSA B71 2312).

To što ono može zadovoljiti i ACEA C2 normu - je iz razloga što ACEA propisuje maksimalno dozvoljene količine sulfatnog pepela, fosfora - pa ono ulje koje ga ima ispod propisanog za ACEA C2, a zadovoljava istovremeno i to što je priopisano za ACEA C1 - može nositi oznaku da zadovoljava oba zahteva tj. norme.

Inače, uz njega Total proizvodi i ono što zajtevaju najnoviji land roveri i jaguari, tj. ACEA C1 ulje pod nazivom Quartz Ineo C1, ali ga još nisam video u Srbiji.

***

Ako se od petronasovih ulja pominje ova dole Selenia...

jasno se vidi da je to ACEA C2 ulje, dakle mid SAPS, isto/slično kao i Ineo ECS i pomenuto inino ulje.

Skuplje inino ulje od totalovog pandana?
Pa i treba da bude, a zato bih ga i koristio (da, kao što rekoh, živim u Hrvatskoj).

Sličnu situaciju imamo i ovde u Srbiji - pa lično za svoj c3 koristim ovo dole ulje, koje takođe jeste skuplje od totalovog Ineo ECS

***

Ako bih baš razmišljao o uvoznim uljima po ACEA C1 i C2 odnosno B71 2290 i B71 2312, respektivno - onda bih sebi izabrao ova dva dole ulja,

https://www.yacco.com/product/45-lube-p-5w30/

https://www.yacco.com/product/277-lube-p-0w30/

između ostalog i zbog tradicije.




Čisto lično.

Post je uređivan 18.10.2016. u 22:24 (DS9)
DS9 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 18.10.2016. , 21:28   #17
C5 modifikator
 
vborovic's Avatar
 
Član od: 09.02.2015.
Zadnja aktivnost: 25.5.2017. 06:28
Lokacija: Varaždin
Postovi: 3.181
Zahvala: 4
Zahvaljeno 400 puta u 342 postova
Originalno

Jel, kemičar? Ti si se uživio u raspravi, nije ovo periodicna-tablica.hr, nego citroenforum.hr ... ... hvala na obrazloženju do u detalje, ali činjenica je i dalje da je INA ulje ispod Totalovog, a još je k tome i skuplje (INA nam je tu tako reći pod nosom, a na Totalovo u cijenu proizvoda ide dostava do HR preko uvoznika + prodajna marža)
vborovic je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 18.10.2016. , 22:43   #18
DS9
Mladi član
 
DS9's Avatar
 
Član od: 13.09.2011.
Zadnja aktivnost: 17.9.2019. 22:37
Lokacija: Beograd
Postovi: 399
Zahvala: 191
Zahvaljeno 121 puta u 92 postova
Originalno

Hvala za komentar, izgleda da si se i ti uživeo u raspravu..
Je l` imaš nešto konkretno čime ćeš da dokažeš da je pomenuto INA ulja ispod totalovog?

Npr. izvod iz uvozne kontrole totalovog ulja ili npr. laboratorijsku analizu pomenutog totalovog i ininog ulja od strane sertifikovane laboratorije. Bilo virdžin ulja ili rabljenog.

Hvala.
DS9 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 18.10.2016. , 23:57   #19
C5 modifikator
 
vborovic's Avatar
 
Član od: 09.02.2015.
Zadnja aktivnost: 25.5.2017. 06:28
Lokacija: Varaždin
Postovi: 3.181
Zahvala: 4
Zahvaljeno 400 puta u 342 postova
Originalno

Citat:
DS9: Pregled postova
Hvala za komentar, izgleda da si se i ti uživeo u raspravu
Izgleda da si novi na forumu, pa ne znaš da je moja uloga da pratim i uživam ... ... postavljam protu-pitanje, pa ti meni dokaži da je inino ulje bolje od totalovog ... jer mi inače imamo jako razvijenu autoindustriju kao vani, pa postavljamo standarde ili ih čak nadmašujemo ... malo fali ... jednog lijepog dana, možda tako i bude, no trenutno sigurno nije takva situacija
vborovic je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 19.10.2016. , 09:40   #20
DS9
Mladi član
 
DS9's Avatar
 
Član od: 13.09.2011.
Zadnja aktivnost: 17.9.2019. 22:37
Lokacija: Beograd
Postovi: 399
Zahvala: 191
Zahvaljeno 121 puta u 92 postova
Originalno

Da, nov sam na forumu, datum registracije je baš skorašnji.

Inače. nigde nisam napisao da je inino ulje bolje od totalovog, za razliku od tebe koji tvrdiš suprotno na osnovu nečega što posebno u današnje vreme nije ikakav pokazatelj razlika među mazivima koja se široko koriste (odnosno gde najveći svetski proizvođači mogu lako da utiču na distribuciju maziva na manjim tržištima).

Navodiš kako je činjenica da je inino ulje ispod totalovog i za takvu tvrdnju koristiš argument o ravijenosti autoindustrija. Da li je to argument na osnovu koga neko može biti siguran za dva ulja sličnih karakteristika da je jedno od njih bitno bolje ili lošije (prilikom eksploatacije u nekom motoru)?

Da li ti je jasno da svojom tvrdnjom "...ali činjenica je i dalje da je INA ulje ispod Totalovog..." bez ikakvih konkretnih dokaza širiš neproverene informacije, samo na osnovu pretpostavke?

To koliko je neko ulje ispod ili iznad nekog drugog bi moglo da se raspravlja na osnovu specifikacija konkretnih ulja (osim što bi lako moglo na osnovu laboratorijskih analiza), ali sa obzirom na ono što u njima piše (* (The characteristics given above are obtained with a standard tolerance threshold during production and may not be considered specifications.) i to je sasvim diskutabilno.

Da li misliš da u INA dovoljno ne znaju koliko i kakvog baznog ulja i aditiva trebaju da nabave kako bi izblendirali neku količinu npr. ACEA C2 ulja.

Je l` misliš da to što Total ima bolji razvojni centar sa modernijim laboratorijama i renomiranijim naučnicima - znači da će u Varaždinu onaj koji sipa totalovo obavezno dobiti bolje ulje (za svoj motor) nego od nekog drugog proizvođača koji je takođe decenijama u istom poslu (doduše riječka rafinerija je više od stoleću)? Sa naglaskom na obavezno.

Da li ćeš za Shell ili Mobil ulje reći kako je činjenica da su iznad totalovog, jer ova dva imaju (bitno) veću proizvodnju i značajnija ulaganja u razvoj.

Najjednostavnije rečeno, to što si naveo je zanimljivo kao metafora - ali ne odgovara kao objašnjenje.

***

Za nekakva maziva/ulja se može navoditi, na osnovu njihovih specifikacija (i preporuka proizvođača sklopa kojima su namenjena) da su manje ili više pogodnija od nekih drugih manje ili više sličnih karakteristika - ali pominjati kvalitet jednostavnim zaključivanjem na osnovu razvijenosti proizvodnje, tržišta, i sl. bez konkretnih činjenica - je širenje dezinformacija.

Kao što ni cena ne mora nužno/uvek da bude pokazatelj razlike u podrazumevanom kvalitetu (inače bi neko lako tvrdio, što bi opet bilo pogrešno, da je totalovo ulje ispod ininog).

Onaj koji koristi totalova maziva u motorima PSA grupe treba znati da to valja činiti jer PSA to preporučuje (a inače ona preporučuje svog partnera u zajedničkom poslu) i jer su ta (pojedina, pomenuta) ulja sertifikovana odgovarajućim PSA normama - a da li su ona ispod ili iznad nekog drugog konkretnog maziva (za određeni sklop/motor) je bitno diskutabilnija stvar, za čiji odgovor je potreban uvid u ostvarene testove tih maziva. A ne nagađanje na osnovu sasvim diskutabilnih premisa.

Post je uređivan 19.10.2016. u 13:20 (DS9)
DS9 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Odgovori

Oznake
citroën, servis

Uređivanje



Sada je 21:10. (GMT +1)


CitroënForum.hr je nezavisni internetski projekt nekolicine ljubitelja motornih vozila marke Citroën.
Nije izravno povezan s proizvođačem marke niti ovlaštenim predstavnicima proizvođača.
Sadržaj poruka na forumu predstavlja isključivo stavove, mišljenja te iskustva njihovih autora, a ne vlasnika foruma
niti članova uredništva foruma. Oni se na bilo koji način ne mogu smatrati odgovornima za njihov sadržaj.

"Citroën", njegov logotip te imena modela su registrirani zaštitni znakovi u vlasništvu tvrtke "Automobiles Citroën",
članicom PSA grupe, koju u Republici Hrvatskoj zastupa tvrtka "Citroen Hrvatska" d.o.o.

Copyright © 2019, CitroënForum Hrvatske
www.citroenforum.hr
vBulletin® Copyright © 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Ad Management by RedTyger