Citroën Forum Hrvatske  

Povratak   Citroën Forum Hrvatske > Linija C > Citroën C-ZERO
Zaboravili ste podatke?


Odgovori
 
Uređivanje
Staro 10.3.2011. , 00:52   #1
Super Moderator
 
bjelivuk's Avatar
 
Član od: 04.12.2010.
Zadnja aktivnost: Danas 17:43
Lokacija: Pula
Postovi: 3.204
Zahvala: 842
Zahvaljeno 273 puta u 239 postova
Originalno C-Zero test

Prošle je godine, na 88. europskom auto sajmu u Bruxellesu, Citroen imao svjetsku premijeru svojeg prvog gradskog električnog modela nazvanog C-Zero. Njegova komercijalizacija započela je krajem, prošle, 2010. godine.

Dizajniran je u suradnji s Mitsubishijem na platformi Peugeota iOn-a, prvog malenog gradskog automobila s litijum-ionskim baterijama. One, za razliku od nikal-metal hidridnih, imaju dulji vijek trajanja, bitno bolje performanse, ali nažalost i dosta višu cijenu. Upravo su baterije stavka koja u konačnici ovaj maleni gradski automobil čini prilično skupim.

C-Zero, iako veoma neobičan svojim dimenzijama, izgleda prilično dobro. Duljina mu iznosi 347 cm, a širina svega 147 cm, što ga za čitavih 16 cm čini užim od C1.
Unatoč skromnim dimenzijama, dovoljno je prostora za smještaj četiri odrasle osobe. Posebno na gradskim relacijama kojima je i namijenjen. Prtljagu putnika će na nešto duljim relacijama, poput jednodnevnih izleta, zbrinuti prtljažni prostor od solidnih 166 litara zapremnine.

Iako ovjes, svojom udobnošću, nije usporediv s fenomenalnim ovjesom iz novog C3 modela, na kraćim gradskim relacijama je zadovoljavajući.
U prilog komforu ovog gradskog mališana ide svakako tišina motora te gotovo apsolutni nedostatak njegovih vibracija, čiji nedostatak najviše dolazi do izražaja upravo dok automobil stoji. Sve to bi vas lako moglo navesti na sumnju u ozbiljnije performanse motora. Doduše, lako biste se prevarili. Čim dotaknete papučicu gasa svaka sumnja u sposonosti motora prestaje. Elektromotor trenutno isporučuje svojih 64 KS, što C-Zerou daje trenutno, veoma snažno i linearno ubrzanje koje tek posustaje dok kazaljka brzinomjera pređe, za grad veoma impresivnih, 100 Km/h do kojih C-Zero stiže za 15,9 sekundi.

Potrošnju struje u kratkom gradskom druženju, na kojem smo prešli tek dvadesetak kilometara, bilo je teško odrediti. Prema tvorničkim podacima, jedno punjenje akumulatora dovoljno je za 150 kilometara vožnje. Veći problem mogao bi biti eventualni nedostatak mjesta za punjenje baterije. Njeno punjenje možete obaviti spajanjem na kućnu električnu mrežu od 220 volti ili prikapčanjem na trofazni izvor električne energije.

Iako je pojam gradskog automobila često sinonim za siromašnu opremljenost, u slučaju Citroena C-Zero se to ne može kazati. Ima doslovno sve: šest zračnih jastuka, ESP, automatski klima uređaj, aluminijske 15 colne naplatke, radio-CD s podrškom za Mp3, USB i Bluetooth.

Najveća zamjerka jest previsoka cijena automobila koja u Francuskoj započinje na vrtoglavih 35.350 eura, odnosno 30.350 eura, ukoliko uračunate poreznu premiju francuske vlade. Ona iznosi 5.000 eura na ekološki prihvatljive automobile. Međutim, to je i dalje vrlo visokih 30.000 eura za kojima bi trebali posegnuti kako biste nabavili ovog zanimljivog gradskog mališana sa 64 KS.

Stoga je vrlo vjerojatno kako će ovaj, simpatični i ekološki prihvatljiv, gradski automobil još dulje vrijeme biti dostupan tek rijetkim pojedincima dubljih džepova. Naznaka o njegovom pojeftinjenju nema. Posebice ako u obzir uzmemo cijene električnih automobila konkurenata koje su u prosjeku još više.

Izvor: http://www.turbo.fr/citroen/citroen-...itroen-c-zero/

Uz skromno znanje francuskog te obilatu pomoć rječnika, ekskluzivno za citroenforum.hr, s Francuskog preveo bjelivuk.

P.S. Veoma sam se razočarao u Google Translate koji je apsolutno beskoristan u prevođenju s bilo kojeg jezika na Hrvatski.







































bjelivuk je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaši koji su se zahvalili članu 'bjelivuk' na postu:
Oglasni prostor
Staro 10.3.2011. , 02:12   #2
Profesionalac
 
1587 VTS's Avatar
 
Član od: 16.01.2011.
Zadnja aktivnost: 11.1.2013. 18:05
Lokacija: Split
Postovi: 1.592
Zahvala: 70
Zahvaljeno 112 puta u 93 postova
Garaža
Originalno Re: C-Zero test

Ovakav volan bi vise odgovarao nekom gradskom autobusu
1587 VTS je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 10.3.2011. , 17:59   #3
šofer
 
zdeslav1967's Avatar
 
Član od: 11.01.2011.
Zadnja aktivnost: 27.11.2018. 16:02
Lokacija: Varaždin
Postovi: 999
Zahvala: 73
Zahvaljeno 52 puta u 39 postova
Garaža
Originalno Re: C-Zero test

Je volan je katatrofa. Uopće ne paše.

Kaj se tiče serijskog ESPa. Mislim da bi se zbog dimenzija prevrnul u svakom zavoju da ga nema.

Setimo se Merca A klase. Znamo svi kak zgleda. To se prvrtalo svako malo dok nisu počeli serijski stavljati ESP.
zdeslav1967 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 25.4.2011. , 15:52   #4
Stariji član
 
Član od: 31.01.2011.
Zadnja aktivnost: 3.7.2012. 08:56
Lokacija: Sunja
Postovi: 535
Zahvala: 2
Zahvaljeno 8 puta u 8 postova
Originalno Re: C-Zero test

Volan je normalih dimenzija ali je auto mali pa volan izgleda velik.
zoran37 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 25.4.2011. , 16:24   #5
Dado Tornado
 
Dalibor's Avatar
 
Član od: 21.12.2010.
Zadnja aktivnost: Danas 21:18
Lokacija: Novi ZG
Postovi: 4.992
Zahvala: 850
Zahvaljeno 466 puta u 397 postova
Originalno Re: C-Zero test

to je eksperimentalno tržišno vozilo nastalo u suradnji sa nekom japanskom autokompanijom... ako baš oćete citroen električni auto, tada je tu survolt... pitanje što je tu od citroena a što od micubišija mislim

najavljen je hibridni pogoni za ds9 (aktualni metropolis koncept), možda će biti nešto slićno i u ds5, pa treba pričekati takve stvari.
Dalibor je online  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 25.4.2011. , 16:36   #6
Stariji član
 
Član od: 05.12.2010.
Zadnja aktivnost: 5.10.2011. 01:36
Lokacija: Zagreb
Postovi: 1.221
Zahvala: 0
Zahvaljeno 85 puta u 79 postova
Originalno

Ds5 ce biti hajbrid
Olaf je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 27.4.2017. , 08:47   #7
Iskreni optimist
 
La Marche's Avatar
 
Član od: 24.01.2012.
Zadnja aktivnost: 2.12.2018. 08:00
Lokacija: Zagreb
Postovi: 820
Zahvala: 102
Zahvaljeno 162 puta u 109 postova
Originalno

Tražeći nešto drugo, slučajno naletjeh na ovaj dokument.
Bio mi je zanimljiv i objektivan (što je teško naći za elektro aute), a vrlo je izgledno da je C-zero bio testno vozilo pa, iako je pet godina star, uglavnom je sve još uvijek aktualno:
Code:
http://www.ho-cired.hr/3savjetovanje/SO4-11.pdf
Hmmm, ako netko od moderatora zna kako da stavim samo link, a da se automatski ne prikaže cijeli dokument, lijepo bih molio da to učini, ako misli da treba.

Prema službenim podacima, evo ih ovdje:
https://newelectriccars.wordpress.co...itroen-c-zero/
prosječna potrošnja je po njima 12,5 kWh/100 km, a vidite sami koliko su ovi stvarno trošili u raznim uvjetima.
La Marche je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 27.4.2017. , 09:13   #8
C5 modifikator
 
vborovic's Avatar
 
Član od: 09.02.2015.
Zadnja aktivnost: 25.5.2017. 07:28
Lokacija: Varaždin
Postovi: 3.181
Zahvala: 4
Zahvaljeno 400 puta u 342 postova
Originalno

Kao nastavak za "one koji žele znati više", prikaz real-life testiranja Mitsubishi MiEV-a (isti auto, na temelju njega je napravljen C-Zero kao drukčije brendiranje):

https://www.edmunds.com/mitsubishi/i...-test/mpg.html
vborovic je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'vborovic' na postu:
Oglasni prostor
Odgovori

Oznake
czero, test

Uređivanje



Sada je 21:39. (GMT +1)


CitroënForum.hr je nezavisni internetski projekt nekolicine ljubitelja motornih vozila marke Citroën.
Nije izravno povezan s proizvođačem marke niti ovlaštenim predstavnicima proizvođača.
Sadržaj poruka na forumu predstavlja isključivo stavove, mišljenja te iskustva njihovih autora, a ne vlasnika foruma
niti članova uredništva foruma. Oni se na bilo koji način ne mogu smatrati odgovornima za njihov sadržaj.

"Citroën", njegov logotip te imena modela su registrirani zaštitni znakovi u vlasništvu tvrtke "Automobiles Citroën",
članicom PSA grupe, koju u Republici Hrvatskoj zastupa tvrtka "Citroen Hrvatska" d.o.o.

Copyright © 2018, CitroënForum Hrvatske
www.citroenforum.hr
vBulletin® Copyright © 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.

Ad Management by RedTyger