Grijanje C-Elysee

Pero1

New member
Pozdrav novi sam na forumu, a vidim da nije tema otvorena naime kupio sam prije mjesec dana C-Elysee 1,6 Bluehdi 100 kako je zahladili normalo supruga ujutro pali grijanje aliii grijanje radi tek cca nakon 7-10 km pa mi je malo čudno. Kako će biti kada bude -10 C.
Dali je to normalno ili :(
 

Mirage

Well-known member
Pa ako nemaš webasto šta će grijati dok se motor i sve tekućine ne ugriju.

Što kaže cutac ja san slučajno saznao da imam ekektrično grijanje kabine kad je motor hladan.

Al nije to ni blizu webastu.
 

Pero1

New member
Jasno je da nema grijanja dok motor ne postigne bar neku temperaturu, ali na dva auta koja jos imam grijanje počinje raditi nakon cca 2-3 km bar se osjeti toplina, a kod Elyzee nista kao da ima termostat koji ne dozvoljava da antifriz ide na hladnjak od grijanja kabine sve dok motor ne postigne radnu temperaturu. Bar mislim
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Generalno je to normalno kod dizelaša... samo što skuplji imaju dodatne el. grijače da se ne čeka na motor. Na elyseeu je to ipak preskočeno uštede radi.


Solucija ima svakakvih, od 10-1000€... od jeftinijih solucija mislim da je najbolje grijanje siceva... brzo zagrije i puno je ugodnije.
 

Milosh

Test
Tako je, moderni dizeli, pogotovo ovi manji se sporo griju.

Od dodatnih sistema, mogu postojati električni predgrijači rashladne tečnosti, električni grijači rashladne tečnosti, dizel predgrijač/grijač rashladne tečnosti (webasto) i električni grijači kabine.

Kako se ponaša temperatura pri normalnoj vožnji, jel dostigne punu radnu temperaturu ili uvijek bude malo ispod normalne?

Sent from my Ei-Nis E1 - using buggy and annoying Tapatalk
 

ZlatkoC4

Well-known member
C4 1.6 hdi gotovo pa odmah osjetiš grijanje u prvoj min. vjerojatno zbog el-grij. elysee na žalost spada u niži razred opreme pa su mu kojekakve stvari izbacili da bih postigli jeftiniju cijenu a isti motor.
 

Milosh

Test
Mislim da je taj elektro grijač kabine jako rijetka oprema, barem koliko sam ja shvatio.

Inače, ugradio sam taj originalni grijač kabine na svog bivšeg Focusa, dobra je to stvar.

Tako da, malo mi zvuči nevjerovatno da baš toliko Citroena ima to ugrađeno kao opremu...mada naravno nije nemoguće.
 

Milosh

Test
Eto i moj Berlingo ima taj el grijač nisam ni znao dok nije zahladilo.
Zanima me, na koji način saznaš da auto ima grijač (osim pregleda opreme na service.citroen.com ili upita u ovlaštenom)?

Drugim riječima, postoji li neko obavještenje na displeju koje govori da grijač radi, i kako to izgleda?

Thnx!
 

Mirage

Well-known member
Ja sam saznao na način da sam upalio auto u hladno jutro i krenuo i odmah počeo grijat.

Onda sam gledao u popisu opreme na Citroen i malo po netu.
Na displeju nemam ništa i u uputstvima sam našao mislim.
A vozio sam se u istom berlingu bez toga pa nikako da krene toplo i po 20 km da ugrije treba veliki volumen auta.


Ali da napomenem gdje je to od webasta pravog.
 

Milosh

Test
Naravno, webasto em ima puno veću snagu em grije rashladnu tečnost.

Znači nema nikakvog obavještenja da grijač radi...

Npr. kod Forda, mogu se podesiti dvije opcije, da na tabli samo piše da radi, ili da piše kojom snagom radi (izraženo u %).

Sent from my Ei-Nis E1 - using buggy and annoying Tapatalk
 

Milosh

Test
Pa nije ti to Ford ovo je Citroen on te grije šta ima veze kako :)
To mi nimalo ne ulijeva povjerenje.

Ne, ozbiljno, sa tom dodatnom opremom bih uvijek volio imati indikaciju da grijač radi, sve i da se radi o S klasi.

Znaš kako su ti grijači inače spojeni na struju... On ima dvije velike žice za napajanje samog grijača (po 10 mm2) i par malih koje upravljaju elektronikom na samom grijaču. A spojen je tako da stalno ima + i - sa akumulatora (dakle, struja je stalno prisutna u grijaču, čak i kad je auto ugašen). Samo elektronika na grijaču u kombinaciji sa klimom određuje da li on radi ili ne. Bilo je slučajeva da se grijač sam greškom upali dok auto stoji, a kako ventilator ne radi, on polako ugrije i istopi plastiku sklopa klime/ventilacije u kojem se nalazi (to ti je negdje iza radija). Napravi veliko sr***, ako ne i nešto gore.

Sent from my Ei-Nis E1 - using buggy and annoying Tapatalk
 

Cutac

Prèkaroš
i istopi plastiku
Sad si me sjetio na one fensi retrovizore koji se zatamne, umjesto da ga samo prebaciš na samo staklo. GM valjda je imao probleme(seriju) da taj gel iscuri i pojede kokpit, a i ovako na autima se zna dogoditi(ne serijska greška).
Samo čekam.
 
Na vrh