Nije loše,jer Citroenov zadnji motor koji je bio fantastičan pogotovu za ono doba bio je motor u TA,kasnije u Žabi i u početku u CXu.Poslije toga sve je bilo koma.Motori zračno hlađeni koji su utrpali u GSa,a nasljedili od Panharta već za to vrijeme je bio zaostao.Jednostavno su očajnički tražili motoristiku koju su zapostavili,pa su krenuli sa Wankelom,još veći promašaj,pa sa Maserratijem isto koma.Sve su to razlozi kaj su pokleknuli i spasila ih je vlada po treči put, koja je posredovala sa udruženjem u grupaciji PSA .U međuvremenu Peugeot je toliko napredovao u razvoju motora,da je poslije Mercedesa bio najbolji u svijetu i dan danas,eto po tome možeš sve zaključit.Peugeot je spasio i WV jer za njih napravio motore dizele i benzince koji su se ugrađivali u Golfa.Audi koji je isto potpao pod VAG u ono vrijeme je imao katastrofalne motore i mjenjače i ovjese,koji nisu valjali niš.(Audi 60,90 i prva 100).Sve to je nažalost uzrok smrti Andrea Citroena koji je bio genijalac u konstrukciji motora i mehanike,nakon njegove smrti Citroen osim dizajna,revolucionarnih i hrabrih konstrukcija nije imao motore za budućnost i to ga je tri puta u povjesti skoro došlo likvidacije.U vrijeme lansiranja GSa su nešto pokušavali sa Alfom u zajedničkom projektu sa boxer motorima,ali neznam što je spriječilo taj projekt,Alfa je napravila moderan boxer vodom hlađen koji se zadržao sve do Alfe 146,dakle u isto vrijem je izašao GS i Alfa Sud u tvornici na jugu Italije,ta je tvornica na novo izgrađena i u početku je proizvodila Renault 4 sa značkom Alfe.