Obljetničke teme alfa romea i citroena, alfa ima 70 odgovora, citroen 7... Zašto?

Dalibor

Dado Tornado
Evo našao sam dvije teme na jednom drugom forumu.
Obje su obljetničke, alfina 100ta i citroenova 90ta...
Alfina sakupila 70 odgovora, citroenova 7.
Po cesti viđam sigurno 2 ili 3 puta više citroena.

Zašto je to tako?

90 godina citroena
100 godina alfe

p.s. povezuje li se na to i razlog što je forum alfa romea nekoliko puta aktivniji od citroenovog?
 
Posljednje uređivanje:

deda

New member
Citroen i citroenđije se ne trebaju faliti,i nemaju o ćemu raspravljati kao alfa i alfisti.Citroene vozi avangarda,umjetnici raznih profila i ljudi koji po svojem karakteru odstupaju od stereotipa,ljudi koji znaju što žele od svojeg života.
Jesam li rekao dovoljno i jeli to dovoljan razlog zašto većina streotipnih ućmalih ziheraša pljuju po citroenu i njihovim vlasnicima?
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
U većoj mjeri se slažem s dedom. Dodao bih još da je Citroen uvijek na prvom mjestu stavljao komfor i udobnost, stil i opći doživljaj vožnje.

Iako se o ukusima ne raspravlja, meni su one alfe iz devedesetih i početka 2000-tih katastrofa. I dizajnom i kvalitetom. Prva i jedina Alfa koja mi je izgledom OK je ova nova Giullieta.

P.S.
Èak i tunirani C2 ima neusporedivo više stila od tuniranog Vw-a ili Alfe, Honde.

P.S.S.
Nešto sam čitao da se Alfi, tj. cijelom Fiat koncernu ne piše dobro glede poslovanja?

Evo našao sam dvije teme na jednom drugom forumu.
Obje su obljetničke, alfina 100ta i citroenova 90ta...
Ova ti je promakla...

:D

http://www.vidiauto.com/autoforum/viewtopic.php?t=52369&postdays=0&postorder=asc&start=0
 

Dalibor

Dado Tornado
Citroen i citroenđije se ne trebaju faliti,i nemaju o ćemu raspravljati kao alfa i alfisti.Citroene vozi avangarda,umjetnici raznih profila i ljudi koji po svojem karakteru odstupaju od stereotipa,ljudi koji znaju što žele od svojeg života.
Jesam li rekao dovoljno i jeli to dovoljan razlog zašto većina streotipnih ućmalih ziheraša pljuju po citroenu i njihovim vlasnicima?
nije se na tim temama radilo o nekakvom raspravljanju, radilo se o obljetnicama, slavljeničkim temama, na vrlo posjećenom forumu.... od toliko ljudi koji vozaju citroene nitko nije imao nešto napisati na temu proslave rođendana te marke?

znači samo je meni to neobično?
 

Mina

New member
p.s. povezuje li se na to i razlog što je forum alfa romea nekoliko puta aktivniji od citroenovog?
bio nekad, vise nije... pratila sam ih malo... imalo je par ljudi koji pisali, odrzavali forum, bas se trudili, sad je sve zamrlo, nece ni oni vise da budu jedini....

deda svaka cast... slazem se.
ja gotivim stare alfe mnogo, za trke dusu dalo...

ali zato za sve ostalo samo citroen... nista drugo. kao da sma sela na cilim i lebdim cestom... :wub:
 

liberty

Well-known member
osobno volim alfe
no ne vidim nikakve poveznice njih s citroenima

naime, uvijek polazim od toga zašto vozim citroen a ne npr. alfu ili bmw
jednostavno jer ne želim da me poistovjećuju s ljudima koji najčešće voze takve aute - sportski nabrijani, željni dokazivanja u prometu, možda ponekad ljudi sumnjiva morala ili izvora stjecanja prihoda

u citroenu se osjećam zaštićeniji od tuđih pogleda
ne izazivam nikome zavist a uživam u tihoj, udobnoj vožnji
ljudi me s nikime ne poistovjećuju niti ne osuđuju unaprijed, a da me ne poznaju

s druge strane, vozeći citroen ipak pokazujem nekakav odmak od prosjećnosti
u smislu što sam samosvjesno kupio citroen želići baš njega

dakle, nisam kupio auto koji bi manifestirao mene
i putem kojeg bi ja iskazivao niti svoje osobine niti kupovnu moć
nego sam kupio auto koji oplemenjuje moja osjetila, koji me nadopunjava
koji iskazuje moju potrebu da sam autom zadovoljan zbog sebe, a ne zbog drugih
 

deda

New member
Alfa je isto karizmatićna i jedina koja je najslićnija Citroenu po tome,ali je sasvim drugi smjer,naćin i namjena vožnje tak da Alfu nikak ne možeš uspoređivat sa BMWom i nećim drugim, isto tak i sa njihovim vlasnicima.Samo Alfa doživljava tragićnu sudbinu od kada ju je progutao Fiat i to danas više nisu Alfe,osim značke.Citroen se još uvjek uspjeva oduprijeti koncernu PSA,samo se bojim da neće još dugo,jer sve više ide koracima kao i Alfa koja više to nije.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
naime, uvijek polazim od toga zašto vozim citroen a ne npr. alfu ili bmw
jednostavno jer ne želim da me poistovjećuju s ljudima koji najčešće voze takve aute - sportski nabrijani, željni dokazivanja u prometu, možda ponekad ljudi sumnjiva morala ili izvora stjecanja prihoda

u citroenu se osjećam zaštićeniji od tuđih pogleda
ne izazivam nikome zavist a uživam u tihoj, udobnoj vožnji
ljudi me s nikime ne poistovjećuju niti ne osuđuju unaprijed, a da me ne poznaju
Citroen i ford.

s druge strane, vozeći citroen ipak pokazujem nekakav odmak od prosjećnosti
Ok, ipak bez forda. :)
 

liberty

Well-known member
Citroen i ford.



Ok, ipak bez forda. :)
da...imao sam do sada 2 forda i bio jako zadovoljan s njima
i sad sam opet neki dan vozio svoju bivšu fiestu
i opet mi se svidjela....no, ne znam


valjda su se i prioriteti promijenili
sad mi je najvažnije da mogu dječji krevet nerasklopljen u berlingu otfurati
i da s njim natovaren na usponu iznad RI prema Grobniku mogu održavati 130 kmh bez po muke

ali moram priznati da ljude jako frustrira kad ih berlingo pretjeće:D

alfa....danas stvarno samo značka i ništa više.. šteta

u citroenu ima još uvijek nešto specifično
koje se ipak pomalo gubi

valjda za 5 godina neće svi auti biti isti.....to mi je katastrofa
ok globalizacija i ugradnja istih mehaničkih ili elektroničkih komponenti
ali da svi isto izgledaju........katastrofa
 

La Marche

Iskreni optimist
O ukusima se možda ne raspravlja, ali industrijski design nije pitanje ukusa, nego oblikovanje upotrebnih predmeta prema zahtjevima proizvođača, gdje je vizualna komponenta oblikovanja samo jedan od gomile elemenata koje treba uzeti u obzir. Zadnjih godina je Citroen napravio nekoliko prilično hrabrih koraka u oblikovnom smislu, te se vođenjem linija sasvim odmaknuo od ranijih modela, BX, Xsare... što nije napravila čak niti Alfa s Giuliettom, a pogotovo VW s Golfom (zaboravili su sve što im je Giugiaro pokazao prvim Golfom i nemilice desetljećima marketingom uspješno ispiru mozak potencijalnim kupcima).
Odlično vođene osnovne linije novijih modela u Citroenu (prvo C6, a sada i DS5) nisu zabrljali kičastim detaljima, što redovito naprave u zadnjim generacijama Alfi.
Alfa je veliko ime automobilske aristrokracije, možda čak i više nego Citroen, ali zadnjih desetljeća ipak se slabije snalaze u održavanju ugleda imena. Prvenstveno mislim da im nedostaje uspješno nastupanje na utrkama. Na staroj slavi se kratko živi, a WTCC čeka. Broj postova povodom Alfine obljetnice pokazuje da slava još postoji, samo bojim se da joj je rok trajanja blizu isteka.
 

deda

New member
Alfa je potpala pod Fiat,a Fiat je sve tvornice koje je kupio pojeo i nestale su.Trenutno osim Fiata u Italiji postoji još samo Lambo i opstaje zahvaljujući proizvodnji strojeva,uostalom njihovi automobili su i nastali iz inata,a ne radi zarade.Sve ostalo dirigiraju megalomani koji su vlasnici Fiata,a njih uopće ne zanima imiđ tamo neke Alfe,Lancie,Maseratija,jedino Ferrarija ne smiju čačkat jer im je to nacionalni ponos.Isto je tako u Francuskoj sa autoidustrijom,tko je ostao:pSA i Renault,ostalo sve su progutali ova dva diva.Èist sumnjam da Citroen odavno nebi nestao da nije nacionalni ponos Francuza i kao takav se još uvjek bori i zahvaljujući i premoći na WRCu si mogu dozvoliti iskorake kao DS serija.Do 1997 kada je došla Xsara Citroen nije imao ništa,osim staromodne Xantie,AXa i ZXa.Saxo i Berlingo se tu ne računaju jer to su ionako Peugeoti sa ševronom,kao i Evasion, i Jumperi..Još je nešto zajedničko kada se gleda Alfa,Lancia i Fiat sa Citroenom i Peugotom:u jednima i drugima se trpaju iste mehanike,kako u Alfu Fiatova,tako u Citroena Peugeotova.
 

liberty

Well-known member
Još je nešto zajedničko kada se gleda Alfa,Lancia i Fiat sa Citroenom i Peugotom:u jednima i drugima se trpaju iste mehanike,kako u Alfu Fiatova,tako u Citroena Peugeotova.
znam da si već o tome pisao, pa me zanima tvoje mišljenje:
da li smatraš da je loše što citroen više nema svoje izvorne motore koje bi ugrađivao u svoja vozila umjesto da koristi peugeotove
i da li misliš da bi danas citroenovi motori bili napredniji od peugeotovih
 

deda

New member
Nije loše,jer Citroenov zadnji motor koji je bio fantastičan pogotovu za ono doba bio je motor u TA,kasnije u Žabi i u početku u CXu.Poslije toga sve je bilo koma.Motori zračno hlađeni koji su utrpali u GSa,a nasljedili od Panharta već za to vrijeme je bio zaostao.Jednostavno su očajnički tražili motoristiku koju su zapostavili,pa su krenuli sa Wankelom,još veći promašaj,pa sa Maserratijem isto koma.Sve su to razlozi kaj su pokleknuli i spasila ih je vlada po treči put, koja je posredovala sa udruženjem u grupaciji PSA .U međuvremenu Peugeot je toliko napredovao u razvoju motora,da je poslije Mercedesa bio najbolji u svijetu i dan danas,eto po tome možeš sve zaključit.Peugeot je spasio i WV jer za njih napravio motore dizele i benzince koji su se ugrađivali u Golfa.Audi koji je isto potpao pod VAG u ono vrijeme je imao katastrofalne motore i mjenjače i ovjese,koji nisu valjali niš.(Audi 60,90 i prva 100).Sve to je nažalost uzrok smrti Andrea Citroena koji je bio genijalac u konstrukciji motora i mehanike,nakon njegove smrti Citroen osim dizajna,revolucionarnih i hrabrih konstrukcija nije imao motore za budućnost i to ga je tri puta u povjesti skoro došlo likvidacije.U vrijeme lansiranja GSa su nešto pokušavali sa Alfom u zajedničkom projektu sa boxer motorima,ali neznam što je spriječilo taj projekt,Alfa je napravila moderan boxer vodom hlađen koji se zadržao sve do Alfe 146,dakle u isto vrijem je izašao GS i Alfa Sud u tvornici na jugu Italije,ta je tvornica na novo izgrađena i u početku je proizvodila Renault 4 sa značkom Alfe.
 

liberty

Well-known member
super odgovor

zanima me još jedno tvoje mišljenje:
od 1990 na ovamo, koji su po tebi najbolji benzinski motori ugrađivani u citroene/pugove, dakle, koji su najpogođeniji, koji su se pokazali najizdržljivijima i najpouzdanijima
 

deda

New member
Po onome kolko se koji popravlja najbolji su 1,0 pa 1,1 pa 1,4 i 1,6.I v6 je isto jako dobar.Najgori su motori 1,8 ali to nije samo kod PSA motora i drugi proizvođaći imaju problema sa 1,8 motorima,izgleda da tu kubikažu nitko još nije uspješno uspio uravnotežit.O ostalim motorima je teško donositi neke ocjene jer se ne proizvode u velikim serijama,kao 1,6 koji je bio u Saxu i C2 i 2,o u Xsari i Pugovima i kasnije u c5.Sa tim motorima kako tko ima sreće,neki su odlićni ,neki stalno crkavaju.
 
Na vrh