Sidelamp, fog lamp itd faulty - masa stražnjih lampi

koska

New member
iako nisam ljubitelj citroena kojeg je vozio moj otac GA i ja C 3, moram zahvaliti frankofilima na rješavanju problema "sidelamp ", naime u stražnjem faru bilo je oko 1 dcl vode i orošavalo se te je javljalo grešku sidelamp a sva signalizacija je u redu.izvadio far osušio fenom i zaljepio jedva vidljivo oštećenje na faru i sada funkcionira, ajd nešto pozitivno od citroena..
 

levca5

New member
Ujutro kada sam upalio moj c3 (1.4hdi), zatreptali su farovi i upalila se greska "depped beam" i kada sam izasao iz auta, video sam da mi ne rade srednja svetla, vec samo kratka, pa bih Vas zamolio ako je neko imao slicno iskustvo da mi kaze o cemu je rec, jer je pomalo neverovatno da obadva svetla odjedanput prestanu da rade, pozz
 

vborovic

C5 modifikator
Probaj skinuti glavni konektor sa fara, pa ga vrati natrag, možda je došlo do prekida u kontaktu (moguće zbog hladnoće ako je vani hladno)
 

Zix

Active member
Mislim da je prijatelj mislio na kratka=srednja svetla bez kojih je ostao tj da su samo poziciona svetla bila upaljena na autu.
Moze biti da je do konetora kao sto je navedeno ali isto tako sumnjam i na prekidac ablendera tj rucice
 

levca5

New member
Da, kratka svetla, videcu kod autoelektricara jer su oba svetla istovremeno prestala sa radom, garaziran je, to se desilo u garazi, a auto sam kupio prosle nedelje,(2006.god) pa i nemam nekog iskustva kada je Citroen u pitanju jer sam preko 20godina vozio samo Alfa Romeo,pa sam se resio pristupiti i postati clan foruma, u svakom slucaju hvala na odgovorima, pozz
 

vborovic

C5 modifikator
Konektor i osigurač je nešto što bi sam trebao moći provjeriti nakon 20+ godina vožnje automobila ... :confused: ... pa tek onda električar, da ne ideš bezveze za nešto što je možda banalna greška kontakta ili spoja ...
 

Zix

Active member
Nikada mi se nije desilo da odu obe h7 u istom trenu.
Da li si siguran da je do h7?
Za svaki slucaj isprati ti to neko vreme.
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Ima'l tko neko konkretno i trajno rjesenje mase na zadnjim stopovima? Ja sam prije 2god privremeno prespojio zadnji desni / jos radi/ a prije par dana i zadnji lijevi stop tj prespojio masu oko samog dzeka na kojem je kontakt izgorio? Stvar funkcionira al je krajnje neugledno, odveo bi auto autoelektricaru da to odradi al mi je neugodno jer ak covjek vidi sta sam iskemijo krstit ce se i nogam i rukam :D
Kak su to tako halavo napravili, sto mi nije izbacio osigurac prije neg se je zica istopila? Da ne spominjem zarulje naprijed, mjenjam ih na mjesecnoj bazi ima 10g dao sam nanjih malo bogatstvo, par litara krvi i nebrojene slomljene nokte...
 

Doomsday

U prolazu...
Isto se sa masom na zadnjim lampama događa svim starijim autima, pogotovo onima koja nemaju dnevna svjetla pa im kratka i pozicije naprid gore stalno...

Dok sam imao Clia, ja sam svakoj lampi natrag jednostavno žicom premostio masu na džeku...

A za sijalice naprid, obično je krivac loš džek, konektor, triba bi nabavit keramiičke i prominit ih... Ako se nastavi, često je problem u regleru, a ne znam kako su ti svjetla konfiguriraana, ako se odmah pale kad se pali auto, to im značajno skraćuje život...

Ako ništa drugo ne pomogne pokušaj sa long life žaruljama, obično su otpornije na sve vrste šokova, i traju duže... Osram, Narva ili Powertec Long Life, Philips EcoVision itd... Imaš ih povoljno na mall.hr...

I to bi moglo pomoći...

Valjda...

:D
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Gore dnevna cim upalim! A nisam osjetio neku razliku stavljajuci kvalitetne H7mice osim na dzepu :)
Znaci zica oko dzeka na stopkama je uobicajeno rijesenje?
 

Milosh

Test
Kratka često izgaraju zbog skokova u naponu. To se može dobro riješiti ugradnjom NTC termistora koji ograničava struju koja ide sijalicama u prvih par sekundi nakon paljenja. To je jednostavno za ugraditi samo treba se malo pozabaviti lokacijom za ugradnju jer se oni u radu zagriju na 70-80 stepeni.
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Da je jednostavno to bi gore ugradio janpiere da majstor na traci al treba neko na sijalicam zaradit hl:cenzura::cenzura::cenzura:... :D uhvatio sam ruku za promjenit sijalicu samo ih trebam uzet negdje nakilo :)

Ha ha napiso hl:cenzura::cenzura::cenzura:/kruh pa ga cenzurira
 

Milosh

Test
Evo copy sa drugog foruma:

H7 bulbs with installed NTC resistors 4.7Ohm 10A - result is soft start with gradually increasing power and prolonged bulb life.

[ame]https://youtu.be/wlF3cvG3GKM[/ame]

NTC termistor se jednostavno spoji serijski sa sijalicom, tj. presječe se jedna od žica od sijalice i on se tu ubaci.
 

DS9

Active member
Ima'l tko neko konkretno i trajno rjesenje mase na zadnjim stopovima? Ja sam prije 2god privremeno prespojio zadnji desni / jos radi/ a prije par dana i zadnji lijevi stop tj prespojio masu oko samog dzeka na kojem je kontakt izgorio? Stvar funkcionira al je krajnje neugledno, odveo bi auto autoelektricaru da to odradi al mi je neugodno jer ak covjek vidi sta sam iskemijo krstit ce se i nogam i rukam
Kod mene je prvo urađeno ovo na oba zadnja fara i to je donekle sprečilo češće okidanje sidelamp faulty



ali je definitivno rešenje bilo prespajanje problematične mase motora zadnjeg brisača. Izgleda grubo, ali od tada kada se okine greška znam da je neka sijalica zaista crkla.
Urađeno je sa dve žice jer sa jednom bi ona prolazila kroz tapacirung, a inače bi tako bilo jednostavnije.



 
Na vrh