Novi C4-Elysée

Marko

Well-known member
pogledaj kakve su cijene u ostatku evrope
Ako je vjerovati tome svugdje su cijene automobilima niže, a kod nas su najviše (u ovoj široj regiji). To samo
dokazuje da nema te cijene koju Hrvati sa svojim bogovskim plaćama i standardom ne mogu platiti! Što više to bolje! :(
 

maxx

Member
Pa jesmo mi bogata evropska država il nismo:cool:...pa zato i cijene kod nas
moraju bit veće jer hrvati vole nove aute pa im cijena nije problem ak nešto žele:D
Uostalom,šta mislite kolko ljudi u ovoj državi uopće ZNA da su kod nas auti skuplji nego u ostatku evrope...da ne govorim o okruženju:hm:
Možda sad kad se počelo pričat o smanjenju trošarina....s obzirom na standard i plaće,na našim cestama bi trebalo bit najviše dačija(nekažem da je dačija loš auto,već mislim na cijenu)a upravo je suprotno:D
 

Dalibor

Dado Tornado
auti iznad 4 metra kupuju se na firmu tj. lizing.
kako je lino ukinio povrat poreza prodaja novih autova pala na razinu 2001.
pogledaj recimo onaj bwm X5 kojeg je željela ubost direktorica plitvičkih jezera, mogo bi se kladiti da je ove godine od 52 tih X5-ica, njih 50 kupljeno na firme.

ostali kupuju rabljeno, maximalo megane generatio ili se isprse za c4 oni kreditno sposobni fakultetski obrazovni koji su našli posao ili dobili otpremnine prije pemzije.

...malo glasnog razmišljanja LOL
 

Morski Pas

New member
auti iznad 4 metra kupuju se na firmu tj. lizing.
kako je lino ukinio povrat poreza prodaja novih autova pala na razinu 2001.
pogledaj recimo onaj bwm X5 kojeg je željela ubost direktorica plitvičkih jezera, mogo bi se kladiti da je ove godine od 52 tih X5-ica, njih 50 kupljeno na firme.

ostali kupuju rabljeno, maximalo megane generatio ili se isprse za c4 oni kreditno sposobni fakultetski obrazovni koji su našli posao ili dobili otpremnine prije pemzije.

...malo glasnog razmišljanja LOL
Kupovina na firmu i kupovina na leasing nisu uvijek isto. Vecina je kupovala prestizna aute na tvrtke, pa danas imamo velik broj nelikvidnih i prezaduzenih tvrtki, ona prica o radniku bez plaće dok vlasnik vozi novi BMW nažalost česta je u praksi.

Postoji opcija i automobila koji jos uvijek ulaze u sustav, tj. njihova se kupovina i odrzavanje mogu iskazivati kao troškovi poslovanja,
C4, C3 Eterprise, ili Berlingo samo je dio ponude jedne marke, ako to nekome nije dovoljno za obavljanje posla tj. želi neki oblik prestiža može kupiti veći auto ali neka ga i plati.
Tako da nije ni Lino bas 100% u krivu, istina je više siva.

301 ili C-Elysee cijena im je ok, ako se ne varam 116 tk, s Active opremom i 1.6 hdi-jem. Mi se cini fer. Kad usporedite s konkurencijom ocekivana cijena sl. Škoda Rapida je oko 140 tk, dok je Fluenc u onoj Sport izvedbi također oko 140 tk.
A i Aktiv izvedba je stvarno bogato opremljena.
 

maxx

Member
Joj joj,pa jel na ova vrata prtljažnika teško(i skupo)bilo stavit kakvu oblogu,pa makar bila i neka jeftina plastična:wtf:

Zanimljivi su komentari na test,jedan lik je pito autora jel možda psihički bolestan kad govori da se nemre ugurat vešmašina u bunker(vjerojatno u škodu rapid može pošto ona ima peta vrata):D
 

maxx

Member
prema onome što sam usput vidio izgleda kako je pež 301 skuplji nekih 10 000...
Nije pežo skuplji već su cijene u kunu iste:)
Stvar je u tome da pežo kod nas starta sa active opremom a to bi bilo seduction kod citorena;)
Dakle,pežo nije kod nas izbacio model sa najslabijom opremom(bez klime,radija....)za razliku od citraća:D
 

liberty

Well-known member
mah.....iskreno više mi se dopala rapid
valjda zbog 5. vrata, valjda zbog pomičnih naslona za glavu na zadnjoj klupi, valjda jer ima zanimljive TSI motore

ali sve u svemu, ne mogu se zamisliti u tim autima.........no way.........ko neki češki/poljski/mađarski turist s početka 90-ih...........glavno da što više toga stane u gepek, a naprijed se diramo laktovima i znojimo na putu od 500 + km.....pa kad još stavimo iza koju zastavicu na kotačima i koje mačje oko više, gdje će nam biti kraj....a ima i mjesta za punicu...i to u bunkeru:D
 

liberty

Well-known member
razumijem te, i meni je dacia br. 1
fulao si fudbal
mislio sam na koncepciju auta - mali auto s naprtnjačom u kojem bi se osjećao kao i svaki prosječni građanin kojeg more brige kredita u CHF i skijanja na kredit

da li je citroen ili skoda ili dacia svejedno - ako se u njemu osječaš kao bogec isti klinac

meni je bljak:D
 

liberty

Well-known member
:eek:

Dobre cijene su složili.
:)

to je istina
tu se apsolutno slažem
i zanimljiviju unutrašnjost od rapida
meni mi najzgodnija bila kombinacija prednjeg dijela citroena i stražnjeg od peugeota......ono što sam vidio uživo - auti djeluju skladnije uživo nego na slikama i čovjek ne bi rekao da su derivat nekakvih manjih peterovratnih modela

zanimljiva boja + alu felge + hdi i povoljna cijena kakva je - evo dobitka
npr. vidim da seduction hdi starta od oko 105.000 kn - isplati se uzeti samo zbog motora koji je fenomenalan i vrh svoje klase (vozio dci, tdi, hdi, tdci itd. - hdi je Bog za njih)

mada bi ja ipak išao na c4 jer mi djeluje skladniji, odrasliji i lakši za prodati kao polovni:D (uvijek ja s tom prodajom auta....:rolleyes:)
 

amorphis

Member
mah.....iskreno više mi se dopala rapid
valjda zbog 5. vrata, valjda zbog pomičnih naslona za glavu na zadnjoj klupi, valjda jer ima zanimljive TSI motore
Rapid s 5 vrata je prevara u ovoj konkurenciji klasičnih limuzina s 4 vrata, ali što drugo i očekivati od bezličnog, bljuzgavog i precjenjenog VW koncerna:disgusted: (osim nekih SEAT-ovih modela što se dizajna tiče)
 
Na vrh