To ti dijagnostika daje otvaranje svih ventila tako da auto propadne do kraja i zrak izade iz cijevi jer ako ga samo spustis dole opet ne sjedne kao kad ga dijagnostika otvori.@laky pojasni mi to odtlačivanje, jel to isto što i odzračivanje ?
@dkicin jesi probao dizanje i spuštanje od max. do min. par puta
To ti dijagnostika daje otvaranje svih ventila tako da auto propadne do kraja i zrak izade iz cijevi jer ako ga samo spustis dole opet ne sjedne kao kad ga dijagnostika otvori.
Inace skripe lezaji kad odu na zadnjem mostu, cudo jedno koje to zvukove moze radit. A moze ti lupat ako ima zraka u sistemu. A moze lupat i ako su lezaji nesukladni. Ako su unutarnje rupe lezaja par MM vece ima lufta saraf pa moze lupat. Mislim na lezaje koje idu u ruku a ne na lezaj glavcine.E sad jedri ga ne znam točno al mislim da nije.Zašto ne znam,zato jer su lageri na rukavcima bili tako loši da je kod malog pregiba pucalo kao da če nešto puknut odzadi
Novi imaju LDS za hidrauliku i volan jer je ista posuda a za kocnice ide bas kociono ulje
kod novih su senzori za visinu umjesto korektora visine, znači senzor daje kompu podatak o visini vozila a komp onda korigira visinu prema potrbebi,Da,JELl Novi citrači imaju posebno ulje za koćnice,jer kod ovih starih je sve sa hidraulikom,a kada ga mjenjaš samo ispuštaš van povrat odpustiš odzraćivaće na kočnicam,i poslije nadoljevaš novi LHM i kad vidiš novi LHM u povratnom vodu sve spojiš i zatvoriš i gotovo.
Kako na c5 provjeriti koliko lds-a treba? spustit ga skroz dolje pa doliti do onog sita u posudi?Na C5 i C6 ulje serva i hidraulike je zajednicko samo su odvojene pumpe.
Kad otlacujes auto nikakav pritisak ne ostaje u sistemu; kad ga rucno spustis ulje ti je npr na max oznaci u posudi, kad ga otlacujes ulje curi van iz posude jer ga vise vrati u posudu.
Sa senzorima se nemoj igrat da ga ne shebes pa ce ti zadnji kraj zavrsit u zraku, prednji skroz na podu itd.