C5 Lupkanje u zadnjem dijelu auta

Olaf

New member
@laky pojasni mi to odtlačivanje, jel to isto što i odzračivanje ?

@dkicin jesi probao dizanje i spuštanje od max. do min. par puta
To ti dijagnostika daje otvaranje svih ventila tako da auto propadne do kraja i zrak izade iz cijevi jer ako ga samo spustis dole opet ne sjedne kao kad ga dijagnostika otvori.
 

Olaf

New member
To je za izmjenu ulja ili ispustanje ulja, odtlacivanje se radi preko dijagnostickog uredaja u racunalu ovjesa. Ali prvo OBAVEZNO skinut cep od posude za hidrauliku da ne pukne. Daj mi reci jel zadnji kraj lupao prije slaganja mosta?
 

dkicin1

New member
Re: c5

E sad jedri ga ne znam točno al mislim da nije.Zašto ne znam,zato jer su lageri na rukavcima bili tako loši da je kod malog pregiba pucalo kao da če nešto puknut odzadi
 

fullcool

New member
Re: c5

To ti dijagnostika daje otvaranje svih ventila tako da auto propadne do kraja i zrak izade iz cijevi jer ako ga samo spustis dole opet ne sjedne kao kad ga dijagnostika otvori.

sad mi je jasno, u biti odzračuješ ga odtlačivanjem, sistem ostaje pod tlakom i kad je auto spušten, znači ko prčka po cijevima mogo bi bit zelen:D:
ili koje je boje LDS???:confused:
smislićemo mi nešto da ga odtlačimo i bez dijagnostike:hm:
 

Olaf

New member
Nema bas puno tlaka ali ovo napravis 2 put i jos ide zrak u posudi van, to bi ja inace preporucio svakih godinu dana napravit
 

Olaf

New member
E sad jedri ga ne znam točno al mislim da nije.Zašto ne znam,zato jer su lageri na rukavcima bili tako loši da je kod malog pregiba pucalo kao da če nešto puknut odzadi
Inace skripe lezaji kad odu na zadnjem mostu, cudo jedno koje to zvukove moze radit. A moze ti lupat ako ima zraka u sistemu. A moze lupat i ako su lezaji nesukladni. Ako su unutarnje rupe lezaja par MM vece ima lufta saraf pa moze lupat. Mislim na lezaje koje idu u ruku a ne na lezaj glavcine.
 

dkicin1

New member
Re: c5

Mislim da ipak imam zraka u sistemu. Kolko bi koštalo odtlačivanje i gdje ga mogu napravit osim u ovlaštenom servisu?
 

deda

New member
Re: c5

Kako ta hidraulika šljaka kod novih Citroena?Kod žabe,Gsa,Cxa,BXa se sve samo odzraći.Pustiš ga da radi i digneš ga skroz i sav zrak izađe.Bremze isto tak,samo moraš spojiti odzračivaće u posudu sa LHMom, da ti ga ne hiće van,nego vrati u posudu.
 

Olaf

New member
Dijagnostika naredi racunalu ovjesa potpuno spustanje, to napravis par puta i gas
Deda tak i meni tupi ovaj stari majstor a kasnije se cudi kad 3-eci put radim otlacivanje kako jos ide zrak van
Btw ulje iz celjusti baci, nalij frisko ulje a ne to sugavo iz kocionih celjusti
 

deda

New member
Re: c5

Da,JELl Novi citrači imaju posebno ulje za koćnice,jer kod ovih starih je sve sa hidraulikom,a kada ga mjenjaš samo ispuštaš van povrat odpustiš odzraćivaće na kočnicam,i poslije nadoljevaš novi LHM i kad vidiš novi LHM u povratnom vodu sve spojiš i zatvoriš i gotovo.
 
Posljednje uređivanje:

deda

New member
Re: c5

Da ,to je bolje,jer ak krepa hidraulika imaš koćnice,samo kaj moraš odzraćivat s još nekim,nemreš sam.
 

fullcool

New member
Re: c5

Novi imaju LDS za hidrauliku i volan jer je ista posuda a za kocnice ide bas kociono ulje

zar nije LDS samo za ovjes??
volan bi trebao biti klasičan servo

Da,JELl Novi citrači imaju posebno ulje za koćnice,jer kod ovih starih je sve sa hidraulikom,a kada ga mjenjaš samo ispuštaš van povrat odpustiš odzraćivaće na kočnicam,i poslije nadoljevaš novi LHM i kad vidiš novi LHM u povratnom vodu sve spojiš i zatvoriš i gotovo.
kod novih su senzori za visinu umjesto korektora visine, znači senzor daje kompu podatak o visini vozila a komp onda korigira visinu prema potrbebi,
zato C5 može regulirati visinu u milimetrima
kako sam ja zaključio to i jest problem kod odtlačivanja kod C5 jer komp spusti auto na najniži nivo ali sistem ostavi pod tlakom tak da zrak ne može van
možda bi se komp prevario ako bi kotači ostali visiti, komp bi preko senzora očitao veću visinu od potrebne pa bi smanjivao tlak u sistemu, kako se visina ne bi mijenjala trebao bi ispustiti tlak do kraja, e sad sigurno tu ima neka još caka jer ovo bi bilo prejednostavno pa vlasnici vozila ne bi bili ovisni o citoenovoj dijagnostici
 

Olaf

New member
Na C5 i C6 ulje serva i hidraulike je zajednicko samo su odvojene pumpe.
Kad otlacujes auto nikakav pritisak ne ostaje u sistemu; kad ga rucno spustis ulje ti je npr na max oznaci u posudi, kad ga otlacujes ulje curi van iz posude jer ga vise vrati u posudu.
Sa senzorima se nemoj igrat da ga ne shebes pa ce ti zadnji kraj zavrsit u zraku, prednji skroz na podu itd.
 

lost

New member
Na C5 i C6 ulje serva i hidraulike je zajednicko samo su odvojene pumpe.
Kad otlacujes auto nikakav pritisak ne ostaje u sistemu; kad ga rucno spustis ulje ti je npr na max oznaci u posudi, kad ga otlacujes ulje curi van iz posude jer ga vise vrati u posudu.
Sa senzorima se nemoj igrat da ga ne shebes pa ce ti zadnji kraj zavrsit u zraku, prednji skroz na podu itd.
Kako na c5 provjeriti koliko lds-a treba? spustit ga skroz dolje pa doliti do onog sita u posudi?
 
Na vrh